دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

۱۵۱ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: آلیاژ های حافظه دار
دسته: مکانیک - مهندسی مواد
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 69
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
آلیاژ‌های حافظه دار عنوان گروهی از آلیاژها می‌باشد که خواص متمایز و برتری نسبت به سایر آلیاژها دارند. عکس‌العمل شدید این مواد نسبت به برخی پارامترهای ترمودینامیکی و مکانیکی و قابلیت بازگشت به شکل اولیه در اثر اعمال پارامترهای مذکور به گونه‌ای است که رفتار موجودات زنده را تداعی می‌نماید. وقتی یک آلیاژ معمولی تحت بار خارجی بیش از حد الاستیک قرار می‌گیرد تغییر شکل می‌دهد. این نوع تغییر شکل بعد از حذف بار باقی می‌ماند. آلیاژهای حافظه دار، منجمله نیکل – تیتانیم و مس – روی – آلومینیم، رفتار متفاوتی از خود ارائه می‌نمایند. در دمای پائین یک نمونه حافظه دار می‌تواند تغییر شکل پلاستیک چند درصدی را تحمل کند و سپس به صورت کامل به شکل اولیه در دمای بالا برگردد و این تنها با افزایش دمای نمونه ممکن است. این فرآیند اولین بار در سال 1938 مشاهده شد و برای مدت زمانی طولانی در حد کنجکاوی آزمایشگاهی باقی ماند. در سال 1963 کشف حافظه داری شکل در آلیاژ نیکل – تیتانیم با درصد اتمی مساوی (50-50%) نظر دانشمندان و محققین را جلب نمود. از آن پس آلیاژهای حافظه دار به صورت قابل ملاحظه ای توسعه یافتند و کشف مزایای اساسی و علمی آنها هر روز افزایش یافت. خواص ترمومکانیکی استثنایی آلیاژهای حافظه دار عامل کاربردهای بسیار مهمی در زمینه مهندسی پزشکی شده‌است. فوق‌الاستیسیته اجازه می‌دهد تا تغییر فرمهای الاستیک بسیار زیاد، وابسته به تغییرات کم تنش، به وقوع بپیوندد و اثر حافظه داری شکل فرآیند  فعال سازی ابزار و سیستمها را به صورت بسیار ساده، با تماس حرارت بدن انسان یا گرم کننده خارجی تحت فرمان جراح، ممکن سازد. همچنین گرمای لازم می‌تواند با به جریان انداختن یک مایع سترون حامل کالری یا با اتصال یک عامل گرم کننده به دست آید. دو محدوده کاربرد اصلی این خاصیت یکی ابزار جراحی است که جراح از این خصوصیت مستقیماً در عمل جراحی کمک می‌گیرد و دوم جا دادن و جا زدن موقت یا دائم قطعات در بدن است که به ایمپلنت مشهور شده‌است

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 October 16 ، 10:09
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Moderating effects of gender and organizational level between role stress and job satisfaction among hotel employees
عنوان فارسی مقاله: تعدیل اثرات جنسیت و سطح سازمانی بین استرس نقش و رضایت شغلی میان کارمندان هتل
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه به بررسی نقش تعدیل کننده جنسیت و سطح هماهنگی در رابطه بین استرس نقش و رضایت شغلی کارکنان هتل می پردازد. ابزار نظر سنجی که شامل اندازه گیری رضایت شغلی، استرس نقش (تضاد و ابهام) و اطلاعات آماری برای جمع آوری اطلاعات از کارکنان هتل در جمهوری کره مورد استفاده قرار گرفت. داده ها از 320 پاسخ دهندگان، به نمایندگی از 64 درصد از نرخ پاسخ، تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که اثر تنش نقش، بر رضایت شغلی به طور قابل توجهی برای کارکنان زن و کارکنان نظارت نسبت به کارکنان مرد و کارکنان غیر نظارتی قوی تر است. پیامدهای تحقیقات و پیشنهادات برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
1- مقدمه 
در صنعت مهمان داری معاصر که رقابت  بین شرکت ها بسیار شدید است ، انتظارات مشتریان برای خدمات افزایش یافته و این مسئله باعث انتظار کار بیشتر از کارمندان شده است . علاوه بر این ، کارمندان سازمان های خدماتی با مجموعه ای از خدمات در نقش شان مواجه هستند که با مشتری سر و کار دارد و به خاطر نقش شان با عدم قطعیت در شغلشان رو به رو هستند .در نتیجه ، تجربه استرس های شغلی در محیط کار برای این دسته از کارمندان اجتناب ناپذیر است . از آنجایی که مطالعات اولیه بر استرس سازمانی دارای پیشرفت بوده، استرس نقش توجه بسیاری از بررسی های اساسی را به خود اختصاص داده . به طور مفهومی ، این چنین برداشت می شود که استرس نقش از انتظارات ناسازگار ( تعارض نقش ) و انتظارات نا مفهوم ( ابهام نقش ) برای کارمندان ناشی می شود . مطالعات متعددی که از تئوری نقش استفاده کرده اند ، نتایج مخربی را برای استرس شغلی نشان داده اند که شامل رضایت پایین ، ترک شغل ، تعهد پایین و عملکرد ضعیف می شود . مسئله استرس نقش بخصوص در صنعت مهمان داری بسیار اهمیت دارد که کارمندان اغلب نقش های چند گانه و متعارضی در برابر منافع مشتریان و سازمان بر عهده می گیرند . 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 October 16 ، 09:28
fsh
پروژه جهت دریافت مدرک کارشناسی
عنوان کامل: اتصال کوتاه ژنراتور آسنکرون
دسته: مهندسی برق
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 130
________________________________________________________
بخشی از مقدمه:
در اوایل قرن بیستم به این واقعیت پی برده شد که ماشین القایی بعد از قطع ولتاژ خط ممکن است در حالت تحریک باقی بماند ولی برای ایجاد چنین تحریکی شرایط خاصی مورد نیاز بود. محققان بعد از پژوهش و تحقیق در یافتند که با اتصال خازنهایی به ترمینال موتور القایی در حال چرخش (توسط توان مکانیکی بیرونی) شرط تحریک پایدار بوجود آمده و ولتاژ بطور پیوسته تولید می شود. بنابراین یک سیستم تولید جدیدی متولد شد که در آن ولتاژ خروجی شدیداً به مقدار خازن تحریک و سرعت روتور و بار بستگی دارد. این نوع تولید تا سالهای 1960-1970 به فراموشی سپرده شد و مطالب کمی در مورد آن نوشته شد.
 علت این بی توجهی در اهمیت عملی کم چنین تولیدی مستتر بود. چرا که ژنراتور القایی به تنهایی توانایی کنترل ولتاژ و فرکانس تولیدی را ندارد. از این رو ژنراتورهای سنکرون در واحدهای تولیدی بکار گرفته و هرساله مقدار زیادی سوخت صرف تولید برق ac می شود. طبیعی است با استفاده روزافزون از آلترناتورهای سنکرون، آنهااز نظر مقادیر نامی، روشهای خنک سازی، تکنولوژی ساخت و مدلسازی این ژنراتورها دستخوش رشد و تحول شدند، اما ساختار اساسی آنها بدون تغییر ماند ولی بدلیل نگرانی از نرخ کاهش شدید منابع انرژی تجدیدناپذیر و به طبع آن صعود چشمگیر قیمت نفت از یک طرف و ظهور و رشد قطعات نیمه هادی قدرت و پیشرفت کنترل صنعتی از طرف دیگر ژنراتور القایی بازگشت مجددی یافت. 
از این رو علاقمندی زیادی برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، مثل باد جهت جایگزینی سوخت و کاهش نرخ مصرف سوخت ایجاد شد و توجه به ژنراتور القایی به خاطر مزایای زیادی که دارد بیشتر شد.
در سالهای اخیر کاربرد ژنراتور القایی در تولید برق از توربینهای بادی و آبی کوچک مورد توجه زیادی قرار گرفته است. چرا که سادگی نگهداری و کاهش منابع انرژی فسیلی و توانایی ژنراتور القایی برای تبدیل توان مکانیکی از فاصله وسیعی از سرعت روتور موجب شده تا به فکر جایگزینی انرژی باد به جای سوختهای فسیلی بیافتند و انبوه تحقیقات در این زمینه نشانگر توانایی آن در رفع مشکلات حاضر است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 October 16 ، 07:32
fsh


دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT) عنوان: دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)
دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)- مدیریت استراتژیک پیشرفته
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 28 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید با عنوان " تجزیه و تحلیل سوات (SWOT) " بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)
8 مرحله ساخت ماتریس سوات
چهار دسته اصلی استراتژی های ممکن
تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی
تحلیل جایگاه شرکت ...
اتخاذ استراتژی ها متناسب با جایگاه شرکت
تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی
ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت ...
ماتریس بررسی عوامل (SWOT) شرکت ...
تحلیل جایگاه شرکت ...
نکته در ارتباط با ماتریس داخلی و خارجی
ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACE)
برای تهیه«ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک»باید به طریق زیر عمل کرد:
ماتریس ارزیابی موفقیت و اقدام استراتژیک
ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک SPACE (رو ، ماسون و دیکل)
گروه مشاوران بستن(BCG)
ماتریس استراتژی اصلی (GSM)
ماتریس استراتژی اصلی (GSM)
دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 October 16 ، 07:27
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: franctal dimension segmentation isolated speech
عنوان فارسی مقاله: تقسیم بندی ابعاد عملی: تشخیص گفتار ایزوله شده(مجزا)
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله قصد داریم استفاده از هندسه ی فراکتال  را برای تقسیم بندی سیگنال های دیجیتال مورد بررسی قرار دهیم. یک متد تقسیم بندی بافت را معرفی خواهیم کرد که بر مبنای بعد فراکتال  خواهد بود. با استفاده از این روش، تغییرات صورت گرفته در بافت موجود در امتداد یک سیگنال یا تصویر را میتوان بر حسب تغییرات در بعد فراکتال توصیف کرد.
با استفاده از تحلیل نوسانات فضایی  در بعد فراکتال بدست آمده با استفاده از روش پنجره ی حرکتی مرسوم، یک سیگنال دیجیتال یا تصویری را میتوان بر اساس بافت بخش بندی کرد؛ این همان اصل بخش بندی بعد فراکتال (FDS)    میباشد.
در این مقاله،  ما از این نوع بخش بندی بافت بر روی سیگنال های گفتار ایزوله شده استفاده خواهیم کرد.
متد های مربوط به محاسبه ی بعد فراکتال را نیز با هدف تمرکز بر روی روشی که از تابع چگالی انرژی(FSDF) مربوط به سیگنال فراکتال مقیاس بندی تصادفی استفاده میکند، مورد بازبینی قرار خواهیم داد.
FDS در یک سری سیگنال گفتار مختلف بکار گرفته شده است و نتایج آن برای واژه ها و مؤلفه های مجزا(مانند سایشی)  که این واژه ها از آن بدست آمده است. به طور خاص، نشان داده شده است که سیگتال های گفتار پیش فیلترینگ با یک فیلتر گذر سطح پایین دارای شکل 1/K خواهند بود. این خصیصه باعث شده تا سطح اطمینانی از این روش در بخش بندی گفتار بدست آید که منجر به ارائه ی شِمای تطابق الگو شده که باید آنرا بر مبنای FDS به صورت انحصاری طراحی کرد.
1.مقدمه
تشخیص گفتار، یک دامنه ی جدیدی از سرویس های محاسباتی را که قابلیت های انسانی را توسعه میدهد معرفی کرده است، که از نیازمندی های اجتماعی آن به منظور افزایش بهره وری آن استفاده میکند.
برای مثال تشخیص واژه مجزا،  میتواند برای ثبت سیستم حمل در  انبار ها و یا تشخیص و شمارش آیتم ها به منظور کنترل دارائی مفید باشد. این امر نیاز به یک وقفه ی کوتاهی در قبل و بعد از گفتار و سخن که باید به صورت کلی تشخیص داده شود، دارد[1]. به عبارت دیگر، این واژه ها به صورت مجزا بیان میشوند. توقف بین واژه ها باعث ساده شدن تشخیص خواهد شد، چرا که تشخیص نقاط نهایی را آسان میسازند.(مثلاٌ شروع و پایان هر کلمه) و باعث کمینه شدن تأثیرات گفتار کلمات به صورت چسبیده پشت سر هم  خواهد شد. علاوه بر این، واژه های مجزا به صورت دقیق تلفظ میشوند، چرا که نیاز برای توقف بین واژه ها باعث شده تا روانی گفتار با اختلال روبرو شده که در غیر اینصورت، باعث ترغییب تلفظ طبیعی تری و با سطح دقت کمتری خواهد شد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 October 16 ، 07:26
fsh


تکنیک های پاسخگویی بدون حل تست

تکنیک های پاسخگویی بدون حل تست

تکنیک nlp

تکنیک های پاسخگویی بدون حل تست در کمتر از 10 ثانیه

+
چندین فایل مهندسی معکوس

فرمت فایل : pdf
دانلود فایل
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 21 October 16 ، 07:22
fsh


900000 شماره فعال تلگرام!

900000-شماره-فعال-تلگرام!بیش از نهصد هزار شماره موبایل کاربران فعال ایرانی در تلگرامدانلود فایل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 14:46
fsh


دانلود برنامه بازاریابی خودکار محصولات فایل سل، استیوفایل، فایلود، نفیس فایل و ... در وبلاگ یا سایت

دانلود-برنامه-بازاریابی-خودکار-محصولات-فایل-سل-استیوفایل-فایلود-نفیس-فایل-و---در-وبلاگ-یا-سایتکسب درآمد ساده و آسان با استفاده از نرم افزار بازاریابی خودکار فایل فروشگاه های مختلف دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 14:44
fsh


پیشینه تحقیق رضایت از زندگی

پیشینه-تحقیق-رضایت-از-زندگیفرمت Word قابل ویرایشدانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 14:44
fsh


کسب درآمد از طریق بازاریابی خودکار محصولات فایل سل، استیوفایل، فایلود، نفیس فایل و ...

کسب-درآمد-از-طریق-بازاریابی-خودکار-محصولات-فایل-سل-استیوفایل-فایلود-نفیس-فایل-و--دانلود برنامه بازاریابی خودکار محصولات فایل سل، استیوفایل، فایلود، نفیس فایل و ... در وبلاگ یا سایتدانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 14:43
fsh


دانلود تحقیق آماده در مورد تولید و پرورش قارچ خوراکی

دانلود-تحقیق-آماده-در-مورد-تولید-و-پرورش-قارچ-خوراکیتحقیق بررسی تولید و پرورش قارچ خوراکیدانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 14:43
fsh


بررسی تجزیه ژنتیکی مقاومت به بیماری بلاست در ارقام برنج

بررسی-تجزیه-ژنتیکی-مقاومت-به-بیماری-بلاست-در-ارقام-برنجتجزیه ژنتیکی مقاومت به بیماری بلاست در ارقام برنج بروش دیاللدانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 14:42
fsh
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 14:38
fsh
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 11 October 16 ، 10:50
fsh

جهت دانلود آهنگ کلیک کنید.


یک شب دیگر  Encore un soir 


یک عکس، یک دوران دیگه   Une photo, une date 

سخت میشه باور کرد    C'est à n'y pas croire 

اما همین دیروز بود!    C'était pourtant hier 

  Mentirait ma mémoire   خاطرات در ذهنم دروغ میگن

و چهره های کودکی در عکس   Et ces visages d'enfants 


و چهره ی من در آینه!   Et le mien dans ce miroir 



آه، شکایت نمیکنم   Oh, c'est pas pour me plaindre 

 Ça, vous n'avez rien à craindre   !لازم نیست بترسی

زندگی منو نازپرورده کرده بود   La vie m'a tellement gâté  

سختی های زیادی در مواجهه با اون اتفاق دیدم   J'ai plutôt du mal à l'éteindre 

آه خدای من، من سهمم رو ادا کردم   Oh mon Dieu j'ai eu ma part 


خیلی زیاد و به شکل های مختلف!   Et bien plus à tant d'égard 



اما وقتی که خیلی خوب و پرانرژی زندگی میکنیم   Mais quand on vit trop beau trop fort 

گذر زمان رو از یاد میبریم   On en oublie le temps qui passe 

درست مثل وقتی که به آرومی، مسیرت رو    Comme on perd un peu le Nord 

در یک فضای باز و وسیع گم میکنی   Au milieu de trop vastes espaces 

فرصتمون برای خو گرفتن به زندگی بسیار کوتاهه    À peine le temps de s'y faire 

و بعد باید بذاریم و بریم...   À peine on doit laisser la place 


 آه ای کاش میتونستم   Oh si je pouvais


یک شبه دیگه   Encore un soir 

یک ساعته دیگه   Encore une heure

حتی یک قطره اشک از سر شادی دیگه داشتم  Encore une larme de bonheur 

 Une faveur,   ،یک لطف و مهربونی

مثل یک شاخه ی گل   comme une fleur  

 Un souffle,  ،یک نفس

یا حتی یک اشتباه دیگه   une erreur  


 Un peu de nous,   ،خیلی کوتاه برای ما

بدون حضور غریبه ها  un rien de tout  

تا بتونم همه چیز رو بگم، فقط یک لحظه سکوت   Pour tout se dire encore ou bien se taire 

فقط یک مرور و خلاصه دیگه  En regard, juste un report 

 À peine encore,   ،فقط یکبار دیگه

اگرچه که دیره   même s'il est tard  



بعد از اون دیگه چیزی نمیخوام   J'ai jamais rien demandé 

خواسته ی زیادی نیست   Ça, c'est pas la mer à boire 

نه بیش از یک لحظه   Allez, face à l'éternité 

 زمان فقط لحظه ای بایستد   Ça va même pas se voir

و اون با بوسه ای به آغوشم بگیره   Ça restera entre nous 


آه، فقط یک بوسه  Oh, juste un léger retard 



خیلی از مردم زمان رو هدر میدن  Y'en a tant qui tue le temps 

خیلی ها از دست میدن یا ازش رد میشن  Tant et tant qui le perde ou le passe 

 خیلی ها با ساختن رویاهاشون به خودشون دروغ میگن  Tant qui se se mentent, inventant 

و لحظاتی در رویا میرن   Les rêves en des instants de grâce 

اوه من جایم در بهشت رو بهت میدادم    Où je donne ma place au paradis 

اگه میتونستم فقط اینجا روی زمین بودن رو فراموش کنم   Si l'on m'oublie sur Terre 


فقط یه بار دیگه دیروز رو  Encore hier 



 Encore un soir   یک شبه دیگه

Encore une heure   یک ساعته دیگه

Encore une larme de bonheur   حتی یک قطره اشک از سر شادی دیگه داشتم

Une faveur,  ،یک لطف و مهربونی

comme une fleur  مثل یک شاخه ی گل

Un souffle, یک نفس 

 une erreur  یا حتی یک اشتباه دیگه


Un peu de nous,   ،خیلی کوتاه برای ما

un rien de tout   بدون حضور غریبه ها

Pour tout se dire encore ou bien se taire تا بتونم همه چیز رو بگم، فقط یک لحظه سکوت

Un regard, juste un report   فقط یک مرور و خلاصه دیگه

À peine encore,   ،فقط یکبار دیگه

 je sais il est tard    اگرچه که دیره


این زیاد نیست   C'est pas grand chose 

فقط یک وقفه   Rien qu'une pause 

فقط یک لحظه، ساعـــت ها بایستن   Que le temps, les horloges se reposent  


 و یک هــم آغـــوشی   Et caresser

Juste un baiser,  ،فقط یک بوسه


 یک بوسه  un baiser 



یک شبه دیگه   Encore un soir 

یـک ساعته دیگه   Encore une heure 

Un peu de nous,  ،خیلی کوتاه برای ما


 un rien de tout  بدون حضـــــــــور غریبــه ها

Ouuuuh 

Ouuhaaahaaa 


Un soir  یک شب


.ترجمه آهنگ کار خودم هست و کپی برداری از مطلب با ذکر منبع بلامانع هست


۸ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 10 October 16 ، 15:02
fsh


خلاصه مدیریت ریسک

خلاصه مدیریت ریسکفایل حاضر خلاصه کتاب مدیریت ریسک می باشد که به طور خلاصه به 28 صفحه در فایل word  در آمده است و 12 فصل کتاب می باشد.
قابل استفاده برای دانشجویان مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 10 October 16 ، 09:59
fsh


نقش تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت فرزندان

نقش تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت فرزندان پروژه و تحقیق-  نقش تشویق و تنبیه در تعلیم و تربیت فرزندان-
20 صفحه-docx

تشویق و تنبیه ازمهمترین مسائلی است که از زمان های گذشته تا امروزموردتوجه افرادی که با تعلیم و تربیت انسانها سرو کار داشته اند بوده است حتی سایر افرادی که به نحوی به تاثیر بر رفتارانسانها تمایل داشته و سعی برکنترل رفتار آنها داشته اند بوده است.حتی اکنون که در قرن 21 می باشیم تشویق و تنبیه موثرترین شیوه اصلاح و کنترل رفتارانسانها می باشد هر روزشاهد هستیم که چگونه شرکت های بزرگ با شیوه های مختلف تشویقی اجناس خود را می فروشند.روشهایی مانند شرکت در قرعه کشی ، اهدای محصولات رایگان و.... امابه همان اندازه که از تشویق درشکل دهی و اصلاح رفتار انسانها استفاده می شود. به همان اندازه ویا حتی شاید بیشترهم از تنبیه برای کنترل رفتارانسانها استفاده می شود، و حتی برای به فرمان درآوردن انسانها از شیوه های مختلف تنبیه بهره گیری می کنند.اسکینردرکتاب فراسوی آزادی و منزلت چنین می نویسد :

 

تنبیه متداولترین فن کنترل درزندگی انسان است . الگوی آن آشناست اگر فردی آنطوری که شما می خواهید رفتار نکند او را خوار می کنید . اگر کودکی بد رفتاری کند او را کتک می زنید اگر مردم یک کشور بد رفتاری کنند آنها را بمباران می کنید . نظام های پلیسی و قانونی بر اساس تنبیه هایی مثل جریمه کردن ، تازیانه زدن ، زندانی کردن و بیگاری ... می شود.( اسکینر،1971)
دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 10 October 16 ، 09:58
fsh


آزمون کفایت حرکتی برونیکسز - اوزرتسکی

آزمون-کفایت-حرکتی-برونیکسز--اوزرتسکیآزمون کفایت حرکتی برونیکسز - اوزرتسکیدانلود فایل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 10 October 16 ، 09:57
fsh


پاورپوینت-بتن گازی و نحوه فرآوری آن- در 35 اسلاید-powerpoin-ppt

پاورپوینت-بتن-گازی-و-نحوه-فرآوری-آن-در-35-اسلاید-powerpoin-pptازن پاورپوینت درمورد بتن گازی و نحوه فرآوری آن و در 35 اسلاید آمده است.دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 10 October 16 ، 09:56
fsh


نمونه سوالات مشترک آزمون استخدامی علوم پزشکی و بهداشت تمام رسته های شغلی

نمونه-سوالات-مشترک-آزمون-استخدامی-علوم-پزشکی-و-بهداشت-تمام-رسته-های-شغلینمونه سوالات مشترک آزمون استخدامی علوم پزشکی و بهداشت تمام رسته های شغلیدانلود فایل

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ 09 October 16 ، 18:23
fsh