دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کاربرد نانوفناوری در صنایع الکترونیک
دسته: مهندسی برق - الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 81
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
بحث نانوتکنولوژی یکی ازرایج ترین مباحث در مجامع علمی دنیا ست و کشورهایی که نتوانند در این فن آوری موقعیت مناسبی بدست آورند،در آینده دربسیاری زمینه هاازگردونه رقابت اقتصادی خارج می شوند چرا که ازجمله مهمترین شاخصه های قابلیت اقتصادی درآینده،توانایی خروج موفقیت آمیزازبحران انرژی است و ازنانوتکنولوژی به منزله سلاحی جدید برای مقابله با این بحران یاد می شود.
در این پایان نامه پس از معرفی مختصری ازعلم  نانو و تعاریف آن از منابع مختلف به کاربرد نانو در صنعت برق و الکترونیک می پردازیم.
امید است با مطالعه مطالب موجود در این پایان نامه توانسته باشم تا حدودی حق مطلب را ادا کرده و خواننده آشنایی نسبی با کاربرد نانو در صنعت و بویژه صنعت برق پیدا گرده باشد.
واژگان کلیدی: کاربرد نانو، نانو، نانو تکنلوژی،نانو الکترونیک
نانوتکنولوژی یا به عبارتی فناوری مادون ریز در دو دهه اخیر پیشرفتهایی را در تکنولوژی وسایل و مواد با ابعاد بسیار کوچک به دست آورده است و به سوی تحولی فوق العاده که تمدن بشری را تا پایان این قرن دگرگون خواهد کرد، پیش می رود.                   
برای احساس اندازه های مادون ریز ، قطر موی سر انسان را که یک دهم میلی متر است در نظر بگیرید ، یک نانو متر 100 هزار برابر کوچک تر است. تکنولوژی و مهندسی در قرن جدید با وسایل اندازه گیری و تولیداتی سر و کار خواهند داشت که چنین ابعاد مادون ریزی دارند .     
در حال حاضر پروسه هایی در ابعاد چند مولکولی قابل طراحی و کنترل است . همچنین خواص مکانیکی ، شیمیایی ، الکتریکی ، مغناطیسی ، نوری و ... مواد در لایه ها در حدود ابعاد نانو متر قابل درک و تحلیل و سنجش است . 
 این تکنولوژی در قرن حاضر مسیری را طی می کند که در آن مواد مادون ریز را باید ترکیب کرد تا دانه های بزرگ تر و کارآمد به وجود آورد . درست همان روشی که در طبیعت برای تولید کردن حاکم است . مجموعه های طبیعی ، ترکیبی از دانه های مادون ریز قابل تشخیص با خواص مشابه و یا متفاوت با اندازه های در حدود نانو است .
اکثر تحقیقات در فناوری های مادون ریز هم اکنون در درمان بیماری ها و یا دست یافتن به مواد جدید به ظهور رسیده است و موارد بسیاری در مرحلة تحقیقات کاربردی و آزمایشی است . اکنون ساخت رایانه های بسیار کوچک تر و میلیون ها بار سریع تر در دستور کار شرکت های تحقیقاتی قرار دارد .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 17/08/07
fsh

نظرات  (۳)

17 September 17 ، 14:58 خرید شماره مجازی
خرید شماره مجازی
10 June 18 ، 12:27 سوالات و پاسخنامه کنکور
05 July 18 ، 19:01 دانلود رایگان سریال ساخت ایران ۲

دانلود رایگان سریال ساخت ایران ۲

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی