دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


ادکلن جیبی ۵۰ میل مردانه ۲۱۲ vip تلخ و گرم
قیمت: 20,000 تومان
آیا شما در لیست هستید؟؟ این سوالیست که ذهن همگان را به سمت این عطر که به یمن یک میهمانی بسیار خاص و ویژه ترتیب داده شده است می کشاند، این سوال از برند کارولینا هررا یک جواب دارد و آن هم چیزی نیست جز محصولی خارق العاده، کاملا مردانه، پر رمز و راز و بسیار شیک و خاص که اینبار بعد از نسخه موفق زنانه آن در سال ۲۰۱۰ اینبار نسخه ای کاملا مردانه و با کلاس در سال ۲۰۱۱ توسط برند پرطرفدار و با سابقه درخشان کارولینا هررا توزیع و معرفی گردید، این عطر روحیه یک مرد کاملا مدرن و امروزی و کاملا قاطع با حس مردانگی بسیار بالا و همچنین ماندگاری فوق العاده و متفاوت در دستان شماست.

طراح این محصول Emilie Coppermann میباشد.


داشتن حجم کم این ادکلنها باعث میشود، شما هر چند وقت یکبار با رایحه ای متفاوت بین دوستان و آشنایان ظاهر شوید. بعضی از افراد  ادکلن اصلی و مورد علاقه خود را دارند ، عطرجیبی ادکلن مورد علاقه خود را نیز تهیه میکنند و به عنوان عطر یدکی همیشه در کنار خود نگه میدارند تا هر چند یکبار رایحه ی روی خود را تازه نمایند.

بدون شک شما نیز دوست دارید همیشه یک ادکلن بسیار خوشبو و شیک در جیب لباس یا در ماشینتان داشته باشید، تا در مواقع نیاز ادکلن محبوب شما سریعاً در اختیارتان باشد.


عطرهای جیبی ۵۰ میلی را می توانید در جیب و یا کیف خود قرار دهید و زمانی که به مهمانی میروید ، ویا به سر کارتان میروید و یا کلاس درس و… کافیست داخل آسانسور از این عطرمقداری استفاده نمایید و وارد مکان مورد نظر شوید و از حس اعتماد به نفس و خوشبو بودن لذت ببرید .

داشتن حجم کم این ادکلنها باعث میشود، شما هر چند وقت یکبار با رایحه ای متفاوت بین دوستان و آشنایان ظاهر شوید.

بعضی از افراد  ادکلن اصلی و مورد علاقه خود را دارند ، عطر جیبی ادکلن مورد علاقه خود را نیز تهیه میکنند و به عنوان عطر یدکی همیشه در کنار خود نگه میدارند تا هر چند یکبار رایحه ی روی خود را تازه نمایند.

شما را با رایحه ها و ترکیبات عطر جیبی ۲۱۲ VIP آشنا میکنیم:

ادکلن مردانه 212 وی آی پی من کارلینا هررا (212 VIP Men Carolina Herrera ) با شعار " آیا شما در لیست هستید ؟ این یک پارتی خصوصی است " وارد بازار عطرو ادکلن شد ، این محصول باداشتن رایحه ای  جادویی ، شیک ، مدرن  و ماندگار یاد آور میهمانی های شبانه در  شهر نیویورک می باشد .  این عطر که دارد نسخه ی زنانه نیز می باشد با ورود خود به بازار عطرو ادکلن هواداران بسیاری را جلب کرد .  بهترین زمان مصرف از آن شب های گرم تابستانی و یا میهمانی های شبانه است .

نت های بویایی ادکلن مردانه 212 VIP Men Carolina Herrera عبارتند از :
رایحه اولیه : لیمو ، فلفل سیاه ، زنجفیل ، خاویار ، میوه گل ساعتی
رایحه میانی : ادویه ، ودکا ، جین ، نعناع
رایحه پایه : عنبر ، چرم ، نمونه های چوبی
خرید        سوال از فروشنده
موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/12/06
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی