دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


بیولوژی مسیرهایی برای علف هرز مهاجم

قیمت:100000ریال

 

 

موضوع :

ترجمه مقاله بیولوژی مسیرهایی برای علف هرز مهاجم

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

خلاصه: فرایندهای بیولوژیکی و خصوصیات فاکتورهای مهم در معرفی، گسترش و استقرار علف های هرز مهاجم است. این مشخصه های بیولوژیکی شامل تولید و تکثیر، پراکندگی، فنولوژی، فیزیولوژی، محافظت از گیاهخواران، مقاومت حداکثر به محیط زیست و روابط متقابل درونی خاص می باشد. روش ها و اندازه گیری ها برای جلوگیری از پراکندگی، استقرار و پایداری علف های هرز مهاجم غیر فعال شامل دانش بیشتر مراحل رشد آسیب پذیر، استراتژی های مدیریت، نگهداری از نواحی آزاد برای علف هرز و رعایت بهداشت وسایل نقلیه، تجهیزات حمل و نقل، حیوانات و دیگر حالت ای پخشیدگی می باشد.

کلمات شاخص دیگر: پخشیدگی، اکولوژی، علف های هرز مهاجم، تولید مثل

علف های هرز دارای خصوصیات گوناگوتنی هستند که آن ها را قادر می سازد تا به سرعت در نواحی جدید پخش شوند و با محصولات و با سبزیجات برای نور، آب، مواد غذایی و فضا به رقابت بپردازند. موفقیت مسیرهای بیولوژی علف های هرز بستگی به چندین فاکتور دارد که شامل روش یا مکانیسم پخشیدگی، طول عمر، سازگاری به شرایط محیطی مختلف و توانایی رقابت و تولید مثل می باشد. دانشمندان علم علف های هرز، اکولوژیست ها و گیاه شناسان آگاهی زیادی درباره مشکلات استقرار گونه های علف هرز غیر بومی دارند و همچنین دانش یکپارچه و جمع آوری شده درباره چگونگی تولید مثل برخی گونه ها، پخشیدگی و روابط متقابل با محصولات و بومی ها و گونه های غیر بومی دارند. برای جاوگیری از هدررفت اقتصادی و اکولوژیکی جلوگیری از آغاز و گسترش گونه های گیاهی مهاجم که دارای پتانسیل تبدیل به آفت شدن جدی در کشاورزی، جنگل نواحی شهری و بومی را دارند، لازم می باشد. فهمیدن بیولوژی و اکولوژی پایه ای در مورد علف هرز برای تعیین مسیرهای ورود، گسترش، استقرار و دوام و بقای علف های هرز مهم می باشد.

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین       
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش  


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/06/25
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی