دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

بازاریابی بین المللی

Saturday, 25 June 2016، 11:51 AM


بازاریابی بین المللی، استراتژی و تئوری

بازاریابی بین المللی، استراتژی و تئوریبازاریابی بین المللی : راهبرد و نظریه
نویسندگان: ساک انکویزیت- جان شاو

ترجمه بخشی از کتاب بازاریابی بین المللی، استراتژی و تئوری است (از صفحه 185 تا 193) درخصوص تاثیر فرهنگ بر مصرف، فرایندهای تفکر، ارتباطات و... بحث می نماید.

قسمتی از ترجمه:
تاثیر فرهنگ بر مصرف

الگوهای مصرف، سبک زندگی و اولویت نیازها همگی توسط فرهنگ دیکته می شوند.فرهنگ، رفتاری که توسط آن مردم نیازهایشان برآورده شود را تجویز می نماید.هندوها و بعضی از چینی ها بهیچوجه گوشت گاو مصرف نمی کنند، با این باور که خوردن دامهایی که در مزرعه کارمی کنند ناشایسته است، درحالیکه درتامین غذاهایی مانند برنج و سبزیجات تامین کمک می باشند
دانلود فایل
موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/06/25
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی