دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


بسته آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک به همراه نمونه رایتینگ های با نمره 7

قیمت:125000ریال

موضوع

بسته آموزش نگارش رایتینگ آیلتس آکادمیک به همراه نمونه رایتینگ های با نمره 7

در آزمون آیلتس یکی از دغدغه های هموطنان عزیزمان نوشتن بخش رایتینگ است .

همانطور که می دانید برای ادامه تحصیل در دانشگاههای انگلیسی زبان به گرفتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز داریم و بهترین و راحت ترین آن آیلتس آکادمیک است .

ما رایتینگ تسک 1 آزمون آیلتس را به 4 فرمت اصلی و 4 مدل تقسیم کرده ایم و برای هر مدل، آموزش خاص نوشتن آن را با نکات در چندین صفحه ارائه داده ایم . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .


برای تسک 2 هم همین کار را کرده ایم . آن را به 2 مدل و فرمت تقسیم کرده ایم . برای هر مدل آموزشها و نکات اساسی ارائه شده است . پس از آموزش هر مدل، مثالهایی برای تفهیم بهتر ارائه شده و نکات خاصی که آموزش داده شده برایتان با رنگ های مختلف در متن رایتینگ، هایلایت شده است .

اگر هدف شما 6.5 یا 7 گرفتن است این بسته مناسب شماست . اگر سطح انگلیسی خوب و متوسط رو به بالا دارید با کمک آموزشها و نمونه های این بسته و ایده گرفتن به راحتی به نمره 7 خواهید رسید . اگر نمرات پایینتر مثلا 6 می خواهید که این بسته برای کار شما زیاد هم هست و براحتی با ابن بسته به اهدافتان می رسید .

شمایی که سطح انگلیسی پایینتر دارید . ما در این بسته برای شما راههای میانبری هم آموزش داده ایم که با کمی وقت گذاشتن و حفظ کردن برخی قسمت های رایتینگ ما و پر کردن قسمتهای باقیمانده بر اساس موضوع امتحان، بدون نیاز به یادگیری گرامر و جمله نویسی خیلی قوی ، به نمره ای خوب و حتی 6.5 و 7 دست یابید .

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/12/02
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی