ترجمه مقاله مدیریت استراتژیک اطلاعات بازار در بنگاه های کوچک
Thursday, 9 March 2017، 10:49 AM
مدیریت استراتژیک اطلاعات بازار در بنگاه های کوچک
ترجمه مقاله
مدیریت استراتژیک اطلاعات بازار برای SMEs در زمان بحران اقتصادی2
The strategic management of market information to SMEs during economic crisis
این ترجمه به مدیریت اطلاعات بازار برای بنگاه های کوچک و متوسط در هنگام بحران اقتصادی می پردازد
تعداد صفحات ترجمه شده : 10 صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :12 صفحه (pdf)
دانلود متن انگلیسی
ما در این مقاله بر این عامل که مدیریت اطلاعات بعنوان وسیله ای استراتژیک، در مدیریت بحران برای SMEs می باشد، تمرکز نموده ایم. اینکه SMEs که از بحران مالی رنج می برند،چگونه از مدیریت استراتژیک اطلاعات، بعنوان یک مزیت برای بقای خود و ایجاد بهبودی در تولید، استفاده می نمایند. این تحلیل بر بازار تجارت یونان و خصوصاً برای SMEs این کشور ، تمرکز خواهد نمود. در این راستا از اطلاعات تجربی جمع آوری شده از طریق مصاحبه ها در بخش های مختلف این شرکت ها ، استفاده شده است.
کلید واژه ها: SMEs ، بحران، فرصت تجاری، اطلاعات ، مدیریت استراتژیک

17/03/09