دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

قیمت:150000ریال

موضوع:

پروپوزال : بررسی‌دیدگاه هویت اجتماعی در وفاداری به نام تجاری

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

شناسایی فرآیند روانی وفاداری مصرف کننده به نام تجاری یک موضوع کانونی در تحقیقات بازاریابی است(چادهوری و همکاران ،2001)ادبیات موجود دیدگاه های مختلفی را در این موضوع ارائه می کند. این مطالعات اغلب مفاهیم محوری و مرکزی مختلفی مانند : اعتماد (مورگان و هانت ،1994)، رضایت مشتری(گاربارینو جانسون و الیور، 1999) و ارزش درک شده (سیردشماخ و همکاران ،2002 و سوینی و ستار،2001) برای وفاداری به نام تجاری پیشنهاد می کنند. یک رویکرد یکپارچه که دربردارنده این سازه به مفهوم جامع در حال ظهور است(گاربارینو جانسون، 1999 ؛هاریس و گود،2004). تا امروز در ادبیات بازاریابی توجه کافی به سابقه شناسایی اجتماعی نام تجاری نشده است(به عنوان مثال، هویت نام تجاری و شناسایی نام تجاریت) و ایم موضوع هنوز در چارچوب های سنتی ثبت نمی شود.

مطالعات اخیر نشان می دهد که چشم انداز هویت اجتماعی می تواند دلایل روشنگری در توصیف رابطه بین یک شرکت و سهامدارانش باشد( آهرن و همکاران، 2005؛ باتاچاریا و سن، 2003؛ موخرجی و هی، 2008). یک دیدگاه هویت اجتماعی مدافع بررسی انگیزه های هویت مصرف کنندگان که به طور خاصی به خود ابرازی ، فزایش اعتماد به نفس  و عزت نفس در یک رابطه در حال بهبود بین شرکت و نام تجاری می پردازند ، است(باتاچاریا و سن، 2003؛ اسکالاس، 2004).

مطالعات اخیر شواهدی در مورد اثرات هویت و شناسایی نام تجاری  در وفاداری است (هی و لی، 2010؛ مارین و همکاران، 2009). با این حال، تحقیقات اندکی بر روی یکپارچه سازی متغیر هویت اجتماعی با متغیرهای تغییر اجتماعی در توضیح وفاداری به نام تجاری موجود است. از آنجا که هر دو فرایند شناسایی اجتماعی (ریند فلیسچ و همکاران،2009) و تفاسیر از پویایی های خدمات (به عنوان مثال ، ارزش ،رضایت و اعتماد)(هارسی و گود ،2004) کمک به فرآیندهای روانی مصرف کنندگان، ترکیب هر دو فرایند به یک مفهوم وسیع تری از شکل گیری وفاداری به نام تجاری به نظر می رسد به طور مستقیم منطقی است.

انتقال به یک الگوی بازاریابی رابطه مند وفاداری به نام تجاری را به عنوان یک شاخص مرکزی از قدرت رابطه مشتری قرار می دهد.

بنابراین سوال اصلی در اینجا این است که آیا  دیدگاه هویت اجتماعی بر وفاداری به نام تجاری تاثیر دارد ؟



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/12/14
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی