دانلود مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و رقابت پذیری
![](http://filemarkt.ir/./images/Word-64.png)
قیمت:250000ریال
موضوع:
بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و رقابت پذیری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده
جدیدترین مطالعات،چالشی بالقوه را بین مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش برای دستیابی به مزیت رقابتی نشان میدهد.دراقع،عدم درک مدیریتی از اینکه«چگونه استراتژی را به واقعیت تبدیل کنند(اجرای استراتژی)،به بیانی دیگر چگونه از دانش پردازش شده توسط سازمان حد اکثر استفاده بعمل آید»یکی از بارزترین موانع در کسب مزیت رقابتی میباشد و در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری مساله اصلی برای بدستآوردن دانش مشتری، درک و عملیاتی ساختن اطلاعات مشتری است.سوال اصلی این پژوهش در خصوص چگونگی بکارگیری ابزار مدیریت دانش برای ایجاد مدلی کارا و اثربخش برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است بگونهای که از طریق آن سازمان به رقابتپذیری بادوام دست یابد.لذا در اینپژوهش یک مدل مفهومی که ترکیبی از مبانی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش می باشد ارایه گردیده است.جهت اعتبارسنجی مدل پیشنهادی،پرسشنامهای طراحی گردید و در بین تعدادی از خبرگان و متخصصین این حوزه توزیع و از روشهای آماری همچون آزمونهای ناپارامتریک،رگرسیون چندگانه و آزمون همبستگی اسپیرمن برای تجزیه و تحلیل دادهها استفاده شده است.
کلیدواژه
رضایتمندی مشتری،مدیریت ارتباط با مشتری،مزیت رقابتی،مدیریت دانش،دادهکاوی
![](http://filemarkt.ir/adminstyle/buy.gif)