دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین

قیمت:200000ریال
موضوع:
پایان نامه : بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده :
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین می پردازد.روش پژوهش حاضر کاربردی و توصیفی و از نوع همبستگی است، جامعه آماری کلیه کارکنان و مدیران و مشتریان بانک قوامین در شهر تهران در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی طبقه ای 364 نفر انتخاب شده است، ابزار پژوهش شامل پرسشنامه استاندارد بوده است. اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 90/0 تعیین گردیده است.
برای تجزیه و تحلیل سوالات پرسشنامه و بررسی سؤال ها علاوه بر آمار توصیفی، آزمونه مبستگی پیرسون و آزمون مقایسه میانگین یک جامعه آماری ،مورد استفاده قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که رضایت و اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین تأثیر معناداری دارد. همچنین رضایت بر اعتماد مشتریان بانک قوامین تأثیر معناداری دارد و رضایت مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین تأثیر معناداری دارد.اعتماد مشتریان بر عملکرد مالی بانک قوامین تأثیر معناداری دارد.نتایج آزمون مقایسه میانگین یک جامعه آماری نیز نشان داد که اعتماد مشتری و رضایت آنها در بانک قوامین در وضعیت مناسبی قرار دارد.
واژگان کلیدی : رضایت مشتری ، اعتماد مشتری ، عملکرد ، بانک قوامین
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
1-11- تعاریف اصطلاحات و متغیرهای تحقیق. 20
2-32-2-1- شاخص رضایت مشتری سوئدی( SCSB ) 30
2-2-2-2- شاخص رضایت مشتری آمریکایی(ACSI) 32
2-2-2-3- شاخص رضایت مشتری اروپایی(ECSI) 34
2-2-3- تاثیرات رضایت مشتری. 35
2-3-2- تعریف اعتماد مشتریان. 40
2-3-3- مفهوم و اهمیت اعتماد مشتری. 40
2-3-3-2- پارامترهای کلیدی اعتماد 44
2-4-1-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد 46
تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران. 47
2-4-2- مقایسه دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد 48
2-4-3- اهمیت ارزیابی عملکرد 51
2-4-5- مدل عوامل مؤثر بر عملکرد بانک ها 54
2-4-5-1- تجهیز منابع پولی در بانکداری نوین. 54
2-4-5-2- استفاده از شاخص های CAMEL. 58
2-4-5-4- بهینه گزینی ( Benchmarking ) 63
3-7- رواییو پایایی پرسشنامه 90
3-8- روش تجزیه و تحلیل دادهها 92
3-9- روشها و آزمونهای آماری به کار گرفته شده در این تحقیق. 93
4-2-1- توصیف مشخصات جمعیت شناختی نمونه ها 97
4-2-1-1- جنسیت پاسخ دهندگان به پرسشنامه 97
4-2-1-2- سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 99
4-2-1-3- میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 100
4-2-1-4- سابقه خدمت پاسخ دهندگان به پرسشنامه 101
4-3-1- آزمون سنجش نرمال بودن داده ها (کلوموگروف- اسمیرنف) 103
4-3-2- بررسی فرضیات تحقیق. 104
4-3-2-1- بررسی فرضیه اصلی. 104
4-3-2-2- بررسی فرضیه فرعی اول. 105
4-3-2-3- بررسی فرضیه فرعی دوم 106
4-3-2-4- بررسی فرضیه فرعی سوم 107
4-3-3- آزمون میانگین یک جامعه 108
5-2- نتایج بدست آمده بر اساس فرضیات تحقیق. 112
5-2-1- یافته های مربوط به فرضیه اصلی تحقیق. 112
5-2-2- یافته های مربوط به فرضیه ی فرعی اول تحقیق : 113
5-2-3- یافته های مربوط به فرضیه فرعی دوم تحقیق. 113
5-2-4- یافتههای مربوط به فرضیه فرعی سوم 114
5-2-5- یافتههای مربوط به آزمون میانگین یک جامعه آماری. 114
5-4-پیشنهادهای کاربردی بر اساس نتایج و فرضیات پژوهش... 115
5-5- پیشنهاد به محققان آینده 116
