دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در عصر وبسایت و مشتریان اجتماعی

قیمت:94000ریال
موضوع:
مدیریت ارتباط با مشتری در عصر وبسایت و مشتریان اجتماعی: بررسی مشارکت مشتری در بخش بانکداری خرد یونان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
چکیده:
بیش از یک دهه, عبور از فرهنگ تجاری محصول مدار به مشتری مدار موضوع بحث ها و تحقیقات بوده است و در سال های اخیر سوالات زیادی در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بوجود امده است.با این حال, عمده تحقیقات در مورد ارتباط با مشتری در محیطی کاملا متفاوت با محیط واقعی انجام شده است. این تغییر بزرگ صرف نظر از امکانات و چشم اندازه هایی که با فناوری های جدید و نسل جدید رسانه ها همراه است, ریشه در قدرت مشتری اجتماعی عصر حاضر دارد که موجب میشود شرکت ها در اکوسیستم مشتریان فعالیت کنند.CRM مرسوم در حال تحول به CRM اجتماعی است و مفهوم کلیدی این محیط تجاری و بازاریابی جدید, مشارکت مشتری است.این مفهوم جدید با مشارکت مشتری در نوع جدیدی از ارتباط با شرکت همراه است که مشخصه آن خلق مشترک دانش, عرضه, محصولات و قیمت است.مطالعه حاضر سعی دارد تا میزان اثربخشی شیوه های مرسوم ارتباط با مشتری (بر اساس میزان عملکرد مشتری) را روی مشارکت مشتری تخمین دهد.نتایج نشان می دهد که سطح کلی رضایت مشتری و تعهد موثر مشتری به بانک, همچنین وجود رسانه های اجتماعی فعال بانک,عوامل اصلی تعیین کننده تمایل مشتری برای مشارکت در نوع جدید ارتباط با بانک هستند.
