بازاریابی بین المللی
Saturday, 25 June 2016، 11:51 AM
بازاریابی بین المللی، استراتژی و تئوری
بازاریابی بین المللی : راهبرد و نظریه
نویسندگان: ساک انکویزیت- جان شاو
ترجمه بخشی از کتاب بازاریابی بین المللی، استراتژی و تئوری است (از صفحه 185 تا 193) درخصوص تاثیر فرهنگ بر مصرف، فرایندهای تفکر، ارتباطات و... بحث می نماید.
قسمتی از ترجمه:
تاثیر فرهنگ بر مصرف
الگوهای مصرف، سبک زندگی و اولویت نیازها همگی توسط فرهنگ دیکته می شوند.فرهنگ، رفتاری که توسط آن مردم نیازهایشان برآورده شود را تجویز می نماید.هندوها و بعضی از چینی ها بهیچوجه گوشت گاو مصرف نمی کنند، با این باور که خوردن دامهایی که در مزرعه کارمی کنند ناشایسته است، درحالیکه درتامین غذاهایی مانند برنج و سبزیجات تامین کمک می باشند
![دانلود فایل](http://hamkarfile.ir/images/buy.png)
16/06/25