قوانین انجمنی با استفاده از الگوریتم ممتیک برای مدیریت ارتباط با مشتری
![](http://filemarkt.ir/./images/Word-64.png)
قیمت:500000ریال
موضوع :
قوانین انجمنی با استفاده از الگوریتم ممتیک برای مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت فایل: word (قابل ویرایش)
قانون انجمنی به طور گسترده در مدیریت بازاریابی استفاده می شود. قوانین انجمنی برای انتقال و پالایش ارزش مشتری در ارتقای ارزش مشتری
کاوش می شوند. سازمان می تواند به سادگی بازاریابی پروژه سفارشی شده را به همراه مدیریت ارتباط با مشتری) CRM (، برای ارتقای ارزش مشتری
انجام دهد. یکی از مسائل مهم در حوزه داده کاوی استخراج قوانین انجمنی از پایگاه داده ها می باشد. فرآیند کشف قوانین انجمنی، روابط
جالب یا همبستگی 3 در میان یک مجموعه بزرگ از اقلام داده را استخراج می کند. الگور یتم Apriori و (SETM) ، کاوش قوانین انجمنی را
از بین مجموعه اقلام در پایگاه داده های بزرگ DIC ، Princer search ، AIS و غیره انجام می دهند. این الگوریتم ها در پا یگاه داده های دودویی که
سبد خرید نامیده می شوند، کاربرد دارند و قبل از اعمال این الگوریتم ها، باید پایگاه داده های واقعی آماده شوند. در مرحله آماده سازی پایگاه داده،
هر رکورد پایگاه داده اولیه به صورت یک رکورد دودویی نمایش داده می شود. فیلدهای این پایگاه داده دودویی اغلب قلم نامیده می شود. ویژگی
اصلی این الگوریتم ها این است که قوانین انجمنی را در دومرحله استخراج می کنند. در مرحله اول، مجموعه اقلام پررخداد ، بر اساس یک
پارامتر حداقل پشتیبان )توسط کاربر تعیین می شود(، تولید می شود و در مرحله دوم، بر اساس پارامتر حداقل اطمینان )توسط کاربر تعیین
می شود(، قوانین نهایی تولید خواهند شد. در این الگوریتم ها، پارامتر حداقل پشتیبان ، نقش مهمی در تولید قوانین و کارایی الگوریتم خواهد
داشت. در صورتی که مقدار این پارامتر خیلی بزرگ باشد، سرعت و کارایی الگوریتم افزایش می یابد ولی قوانین کمتری تولید خواهد شد و ممکن
است قوانین جالبی را از دست بدهیم. و در صورتی که مقدار این پارامتر خیلی کوچک باشد، تعداد اقلام پررخداد افزایش می یابد و در نتیجه
-1 تحقیق بنیادی پژوهشی است که به کشف ماهیت اشیاء پدیدهها و روابط بین متغیرها، اصول، قوانین و ساخت یا آزمایش تئوریها و نظریهها میپردازد و
به توسعه مرزهای دانش کمک مینماید.
-
![](http://filemarkt.ir/adminstyle/buy.gif)