دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

عنوان انگلیسی مقاله: THE TRILATERAL RELATIONSHIP ECOTOURISM – SUSTAINABLE TOURISM – SLOW TRAVEL AMONG NATURE IN THE LINE WITH AUTHENTIC TOURISM LOVERS
عنوان فارسی مقاله: ارتباط سه جانبه اکوتوریسم گردشگری پایدار سفر کم شتاب در طبیعت همراه با دوستداران گردشگری اصیل.
دسته: جهانگردی - گردشگری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در حال حاضر روند حرکت جهان مادی گرا و مدرن به سمت زندگی در محیط زیست، و صرف زمان بیشتر در طبیعت و نزدیک شدن به همه چیزهای پاک، صلح آمیز و ناشناخته بیشتر شده است. گردشگرانی که تعطیلات خود را در مناطق روستایی می گذرانند بیشتر و بیشتر می شوند. اکوتوریسم،‌ در حومه شهر و یا در طبیعت بیشتر مورد توجه افرادی قرار گرفته است که در مناطق شهری با وضعیت مالی بالا اما سرشار از فشار ها، زندگی می کنند و مشتاق هستند که به طبیعیت و زندگی در جوامع روستایی بازگردند. اکوتوریسم، گردشگری پایدار و سفر کم شتاب- همه این انواع گردشگری نکات مشترکی از نظر کیفیت زمان صرف شده توسط گردشگران در تعطیلات و بازگشت به سنن و آداب فراموش شده، خصوصا از سوی گردشگرانی که از کشورهای توسعه یافته یا مناطقی که آداب و رسوم آنها کمتر حفظ شده است، دارند. 
کلیدواژه: اکوتوریسم، گردشگری براساس طبیعت، گردشگری مسئولانه، سفر کم شتاب.
مقدمه:
هدف از این مقاله نمایش ارتباط بین سه نوع گردشگری است: اکوتوریسم، گردشگری پایدار و سفر کم شتاب. ما رابطه ساده و ظریفی بین سه نوع گردشگری با استفاده از اطلاعات کتابخانه ای ایجاد کردیم و داده های حاصل را تحلیل کدیم و در نهایت برخی نظرات را در این زمینه ارائه کردیم. 
در رومانی، این نوع جدید توسعه گردشگری، به سختی آغاز شد. اکوتوریسم، با توجه به اصول خود،‌اشاره به گردشگری پایدار و مسئولانه دارد و با توجه به تعاریف و مفاهیم اکوتوریسم، نیاز به مکان های مسئولانه و سفر کم شتاب در طبیعیت دارد که بر حفاظت از محیط زیست و مکانهای بازدید شده تاکید دارد. برآورد شده است که گردشگری طبیعت محور پویاترین بازار در سالهای آتی خواهد بود، و ارزشهای مصرفی جدید را که توسط گردشگری دنبال می شود در نظر می گیرند: اصالت، حفاظت از طبیعت، فردیت، احترام به محیط زیست، صلح و، به طور کلی، آنچه ناقض رفتار سخت گردشگری انبوه است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/11/30
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی