دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


ادکلن جیبی ۵۰ میل مردانه کرید اونتوس
قیمت: 20,000 تومان
برند سلطنتی کرید در سال ۲۰۱۱ بار دیگر با عرضه ادکلن مردانه اونتوس قدرت خود را به رخ فعالان بازار عطرو ادکلن در گوشه و کنار دنیا کشید . ادکلنی اعجاب انگیز با رایحه ای کاملا متفاوت و با پارادوکسی عجیب در عطرو بو که هر مرد جوان و حتی میانسالی را مجذوب خود می کند. این ادکلن از زمان عرضه تا کنون یکی از بهترین و شیک ترین ادکلنهای بازار به شمار می رود و دارای محبوبیت بسیاری در بین آقایان است.

ادکلن مردانه اونتوس دارای رایحه ای تلخ و طبع خنک است و به راحتی در فصول مختلف سال قابل استفاده است. رایحه اولیه ادکلن کرید اونتوس ترکیبی از انگور سیاه و سیب سرخ و ترنج و آناناس است. رایحه میانی ادکلن با ترکیبی از رز و چوب درخت قان بویی اعجاب انگیز را ایجاد کرده است و در نت پایانی نیز ترکیبی از مشک و عنبر سادل و خزه درخت بلوط شما را شگفت زده می کند. این ادکلن کاملا شیک و سلطنتی دارای ماندگاری بین هفت تا دوازده ساعت بر اساس نوع لباس است. شیشه های بسیار زیبا و جذاب این ادکلن نیز حاوی۵۰ میلی لیتر از عطر اونتوس هستند.

AVENTUS عطری مردانه- زنانه، قدرتمند با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده بالاست که در سال ۲۰۱۱ طراحی و ساخته شد. این عطر در عین شادابی و نشاط، ابهت و روح دراماتیک درهم آمیخته از جنگ و صلح را الهام گرفته از زندگی امپراطوری ناپلئون سوار بر اسب پیروزی به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است.

رایحه اولیه: توت سیاه و سفید- ترنج ایتالیایی- سیب فرانسوی- آناناس سلطنتی

رایحه میانی: رز نفیس- درخت غان خشک- یاس مراکشی- نعناع هندی

رایحه اصلی: مشک- خزه درخت بلوط- عنبر- وانیل

خرید        سوال از فروشنده
موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/12/06
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی