دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

جهت دانلود رایگان قسمت اول کلیک کنید:

خرگوش مخملی قسمت اول


جهت شنیدن بقیه این داستان از طریق تلگرام یا ایمیل یا نظرات سایت با من در تماس باشید:

تلگرام: آی دی تلگرام

ایمیل: fa.man1990@yahoo.com



این داستان هفت قسمت دارد و قیمت آن جمعاً پنج هزار تومن است. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ 16/11/12
fsh

نظرات  (۸)

با سلام
من این داستان را کتابش رو دارم و می خوام برای فرزندم صوتیشو داشته باشم. لطفا بفرمایید چه طور می توان خرید را انجام داد و فایل را دریافت کرد.
ممنون
پاسخ:
سلام مینا جان
ممنون از پیامتون ایمیلتون رو بدین من باقی قسمت هارو براتون میفرستم
قیمت هم قابلتون رو نداره اگه برای کوچولوتون میخواین اگه دوست داشتین پنج تومن میشه ایمیلتونو بذارین فایل هارو براتون میفرستم همراهش شماره حسابم رو هم میدم 
ممنونم از پیامتون 
سلام
ممنون از لطفتون
آدرس ایمیلم mina.ramardi@yahoo.com هست.
منتظر ایمیلتان هستم
ممنون
سلام
منم این فایل را می خواهم
اینم ایمیلم هست
jafarimaryam759@gmail.com
لطفا شماره حساب را برایم ایمیل  کنید تا پول را واریز کنم و فایل ها را برایم ارسال کنید.

پاسخ:
سلام مریم جان چشم باقی قسمت ها و شماره حساب رو براتون ایمیل میکنم.
ُسلام
من اکثر داستان های صوتی که اینجا قرار دادید را برای بچه ام دانلود کردم و بچه ام خیلی داستا نها رو دوست داره. این هم ایمیل من هست
sajjadisajjad662@gmail.com
شماره حساب را به ایمیلم بفرمایید تا وجه را واریز کنم.
منتظر ایمیل شما هستم.
با تشکر
پاسخ:
سلام چقدر عالی خوشحال شدم براتون بقیه قسمت ها و شماره حساب رو میفرستم 
سلام دوست عزیز
منم این داستان صوتی را می خوام لطفا اطلاعات واریزی را به ایمیلم ارسال کنید تا مبلغ را واریز کنم و داستان را برایم ایمیل کنید. واقعا ممنونم
nazarishima10@gmail.com

سلام 
منم این داستان صوتی را می خوام لطفا اطلاعات شماره واریز را به ایمیلم ارسال کنید تا مبلغ را واریز کنم و داستان را برایم ایمیل کنید. 

Maryam.irani84@yahoo.com

سلام 
منم این داستان صوتی را می خوام ایمیلم را قرار میدم تا بگید چه کار کنم

javadinima9@gmail.com

سلام
منم داستان را می خوام اینم ایمیلم هست بگید چه طور واریز رو انجام بدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی