دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

درمان کابوس شبانه با هومیوپاتی

Saturday, 3 December 2016، 07:57 PM


خلاصی از کابوس شبانه با هومیوپاتی
قیمت: 48,000 تومان

سوال: با خرید این محصول من دقیقا صاحب چه چیزی می شوم؟


جواب:با خرید این محصول شما یک فایل پی دی اف چهارصفحه ای را دانلود می کنید که در آن نحوه برطرف کردن کابوس شبانه با هومیوپاتی را یاد می گیرید.


سوال:این آموزش توسط چه کسی ارائه شده است.


جواب:این آموزش توسط دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین پزشک متخصص هومیوپاتی اطفال ایران و عضو دپارتمان اطفال بیمارستان فوق تخصصی تریتا ارائه شده است.

توضیحات:
اکثر انسان ها گاهی کابوس می بینند و بعضی از آنها تقریباً هر شب کابوس می بینند. این وحشت های شبانه چه معنایی دارند؟ با آنکه کابوس ها گاهی زاده ضمیر نیمه خودآگاه هستند و هیچ تعبیر عمیقی پشت آنها نیست، ولی در اکثر موارد، کابوس ها در واقع دلایل و معانی خاصی دارند.آنها باعث می شوند که نگاه عمیق تری به افکار و احساسات خود بیندازید و حالت روحی و عاطفی خود را بهتر درک کنید.





مورد تعقیب یا حمله قرار گرفتن


این گونه کابوس ها تابحال شایع ترین نوع کابوس هایی هستند که همه تجربه می کنند. این نوع کابوس در دسته خواب های تعقیب شدن توسط انسان ها، حیوانات یا موجودات فراطبیعی هم هست. این کابوس نمود ترسیدن از مواجهه با چیزی در زندگی است. شاید این چیز، رئیس تان باشد یا معلمتان یا یکی از والدینتان که شما را اذیت می کند یا حتی شریک زندگی تان باشد. این حس تعقیب شدن اغلب نشانه عدم توانایی مواجهه با سناریوها در زندگی است. کارهایی که در خواب برای دور شدن از مهاجمتان انجام می دهید هم تحت تأثیر زندگی واقعی هستند. اگر در خواب می بینید که از ترس در جایی پنهان شده اید، این شاید به معنای نحوه برخورد شما با مسائل در دنیای واقعی باشد. توجه کردن به کارهایی که در خواب انجام می دهید می تواند به یافتن رابطه بین کابوس و زندگی واقعی کمک کند.


اگر تمایل دارید به روشی طبیعی از شر کابوس خلاص شوید پیشنهاد می کنم این آموزش هومیوپاتی را ازدست ندهید


نکته بسیار مهم: ففط یادتان باشد حتما حداقل تا یک ماه قبل از این آموزش از هیچ داروی هومیوپاتیی استفاده نکرده باشید


پرهیز غذایی: در طی مدت درمان جدا از مصرف قهوه نسکافه سیر موسیر و داروهای گیاهی و ترشی پرهیز کنید


سلب مسئولیت


ما همین جا اعلام می داریم هدف اصلی ما ارتقا سطح سلامت افراد جامعه با استفاده از اصول کاملا علمی و تایید شده طب هومیوپاتی تحت نظارت اداره طب مکمل وزارت بهداشت کشور ایران است ولی هیچ ادعایی در اثبات خودمان و رد سایرین نداریم.ما فایل های آموزشی زیادی را در وب سایت مان قرار داده و می دهیم که روش طب مکمل هومیوپاتی را در درمان بیماری های پزشکی رایج ارائه می دهد ولی هیچ اصراری در قانع کردن جامعه برای استفاده از آن ها نداریم و معتقد هستیم خود افراد با مطالعه و تحقیق متوجه صلاح خود می شوند.بر همین اساس و در همین جا اعلام می داریم که مسئولیت استفاده از فایل های آموزشی ما صرفا برعهده متقاضی و خریدار آن ها می باشد و فرض را بر این می دانیم که بیماران ما با اطلاع و شناخت کافی و لازم از نحوه درمان هومیوپاتی و توانایی ها و محدودیت های درمانی آن و با اعتماد کامل نسبت به دکتر عادل حیدری نژاد  این آموزش ها را خریداری کرده مسئولیت همه چیز را بطور کامل می پذیرند










خرید        سوال از فروشنده

نظرات  (۱)

28 October 16 ، 10:50 ناشناس
با سلام
واقعا سایتتون عالی هست.
من کلی مطالب تونستم از سایتتون بگیرم و همشون هم عالی هست
ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی