دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

درمان تب کودک با هومیوپاتی

Saturday, 24 December 2016، 07:57 AM


تب کودک خود را با هومیوپاتی کنترل کنید
قیمت: 48,000 تومان

سوال: با خرید این محصول من دقیقا صاحب چه چیزی می شوم؟


جواب:با خرید این محصول شما یک فایل پی دی اف پنج صفحه ای را دانلود می کنید که در آن نحوه کنترل تب در اطفال به روش هومیوپاتی را یاد می گیرید.


سوال:این آموزش توسط چه کسی ارائه شده است.


جواب:این آموزش توسط دکتر عادل حیدری نژاد معروف ترین پزشک متخصص هومیوپاتی اطفال ایران و عضو دپارتمان اطفال بیمارستان فوق تخصصی تریتا ارائه شده است.


واقعا چقدر ناراحت کننده است که والدین شاهد زجر فرزندشان در موقع خونگیری و یا بستری در بیمارستان بدلیل تب بالا در کودک خود باشند ولی شاید راه دیگری هم وجود داشته باشد.



تب بالا در کودک یکی از شایعترین مشکلات در جامعه است و موجب نگرانی بسیاری برای والدین می شود بخصوص وقتی که می دانند در سنین بین 4.5 ماهگی تا 7 سالگی حتی با تب های نه چندان بالا خطر تشنج وجود دارد با این فایل آموزشی خیال خود را برای همیشه راحت کنید.



پزشکان تب را درجه حرارت دهانی بالای 37.5 درجه سانتیگراد و درجه حرارت مقعدی بالای 38 درجه تعریف می‌کند. پزشکان براین باورند که در اغلب موارد تب بالا در کودک زیر 5 سال منجر به تشنج می شود.


پزشکان تب را به عنوان زنگ خطر برای کودکان می دانند به طوری که حدود 3تا 5 درصد کودکان زیر 5 سال به دنبال تب تشنج می کنند.


تشنج‌ ناشی‌ از تب‌ به‌ دنبال‌ افزایش‌ ناگهانی‌ دمای‌ بدن‌ شیرخواران‌ و کودکان‌ به‌ وجود می‌آیدکه در این‌ حالت‌ هوشیاری‌ کودک‌ تغییر پیدا می‌کند و انقباضات‌ ناگهانی‌ و غیر قابل‌ کنترلی‌ در عضلات‌ وی‌ پدید می‌آید


کودکان زیر 5 سال ، به ویژه کودکان 6 ماهه تا 3 ساله مستعد تب تشنج دار هستند و زمانی بروز می کندکه درجه حرارت مقعدی این کودکان 40 یا بالاتر باشد.


.


سوال: با نخریدن این محصول من چه چیزی را از دست می دهم؟

جواب: سناریوی متداول در مراجعات پزشکی روتین این است که فرزند شما باید چند بار ویزیت بشود که خودتان می توانید هزینه آن ها را بسادگی محاسبه کنید در ضمن شک نکنید که در غالب اوقات برای وی آنتی بیوتیک و کورتون تجویز می شود و فکر نمی کنم کسی پیدا بشود که از عوارض آن ها مطلع نباشد.


پرهیز غذایی:در طی مدت درمان فرزندتان جدا از مصرف قهوه نسکافه سیر موسیر و داروهای گیاهی و ترشی پرهیز کنید.


سلب مسئولیت


ما همین جا اعلام می داریم هدف اصلی ما ارتقا سطح سلامت افراد جامعه با استفاده از اصول کاملا علمی و تایید شده طب هومیوپاتی تحت نظارت اداره طب مکمل وزارت بهداشت کشور ایران است ولی هیچ ادعایی در اثبات خودمان و رد سایرین نداریم.ما فایل های آموزشی زیادی را در وب سایت مان قرار داده و می دهیم که روش طب مکمل هومیوپاتی را در درمان بیماری های پزشکی رایج ارائه می دهد ولی هیچ اصراری در قانع کردن جامعه برای استفاده از آن ها نداریم و معتقد هستیم خود افراد با مطالعه و تحقیق متوجه صلاح خود می شوند.بر همین اساس و در همین جا اعلام می داریم که مسئولیت استفاده از فایل های آموزشی ما صرفا برعهده متقاضی و خریدار آن ها می باشد و فرض را بر این می دانیم که بیماران ما با اطلاع و شناخت کافی و لازم از نحوه درمان هومیوپاتی و توانایی ها و محدودیت های درمانی آن و با اعتماد کامل نسبت به دکتر عادل حیدری نژاد  این آموزش ها را خریداری کرده مسئولیت همه چیز را بطور کامل می پذیرند.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی