دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

جهت دانلود رایگان کلیک کنید:

چشمک، چشمک ستاره



Twinkle, twinkle, little star 

چشمک، چشمک ستاره


وقتی که خورشید فروزان میره When the blazing sun is gone, 

اون وقتی که هیچ چیزی وجود نداره که بدرخشه When there's nothing he shines upon, 

اون زمان تو نور کوچیکت رو نشون میدی Then you show your little light, 

چشمک، چشمک، از میون شب Twinkle, twinkle, through the night. 

چشمک بزن، چشمک بزن، ستاره کوچولو Twinkle, twinkle, little star, 

تعجب میکنم چطوری اینکارو میکنی How I wonder what you are! 


چشمک بزن، چشمک بزن، ستاره کوچولو Twinkle, twinkle, little star, 

تعجب میکنم چطوری اینکارو میکنی How I wonder what you are. 

در بلندترین نقطه جهان و بالاتر Up above the world so high, 

مثل یک الماس در آسمونی Like a diamond in the sky. 

چشمک بزن، چشمک بزن، ستاره کوچولو Twinkle, twinkle, little star, 

تعجب میکنم چطوری اینکارو میکنی How I wonder what you are!  


در آسمون آبی تیره خیلی عمیق In the dark blue sky so deep  

 از پشت پرده یواشکی اغلب نگات میکنم Through my curtains often peep 

تو هیچ وقت چشماتو نمیبندی For you never close your eyes 

تا وقتی که خورشید، صبح طلوع کنه Til the morning sun does rise 

چشمک بزن، چشمک بزن، ستاره کوچولو Twinkle, twinkle, little star 

تعجب میکنم چطوری اینکارو میکنی How I wonder what you are 


چشمک بزن، چشمک بزن، ستاره کوچولو Twinkle, twinkle, little star 

تعجب میکنم چطوری اینکارو میکنی How I wonder what you are 


ترجمه و فایل صوتی کار خودم هست و کپی برداری با ذکر منبع بلامانع هست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 16/11/21
fsh

نظرات  (۱)

بابت تمام زحمت ها و تلاشتان ممنون
پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی