دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


ترجمه مقاله پیوستگی و مدامت مراقبت مامایی و افزایش وزن در زنان باردار

قیمت:100000ریال

 

موضوع :

ترجمه مقاله پیوستگی و مدامت مراقبت مامایی و افزایش وزن در زنان بارداری چاق: یک آزمایش کنترل شده تصادفی

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

خلاصه

پیش زمینه: افزایش شیوع چاقی در زنان باردار در استرالیا و دیگر کشورهای توسعه یافته یک نگرانی مشخص و معنی دار در زمینه سلامت عمومی می باشد. چاقی زنان به عنوان یک خطر در حال افزایش می باشد که به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفته است و در زمینه جلوگیری از افزایش وزن و دیگر مراقبت ها پیشنهاداتی شده است. شواهد محدودی برای حمایت کردن از رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی فعال به منظور کاهش وزن وجود دارد و ارزیابی های کمی در این زمینه صورت گرفته است. هدف اولیه این پروژه ارزیابی تاثیر پیوستگی و مداومت مراقبت مامایی و بارداری برای جلوگیری کردن از افزایش وزن در زنان چاق می باشد. اهداف ثانویه این مطالعه ارزیابی تاثیر مداوم بودن مراقبت های بارداری بر: تجربه زنان از مراقبت های بارداری، رضایت زنان از این مراقبت ها و یک سری از فاکتورهای فیزیولوژیکی است.

روش ها/ طراحی: دو آزمایش کنترل شده تصادفی (RCT) بر روی زنان تازه باردار شده در ویکتوریای استرالیا انجام شد. شرکت کنندگان زنانی بودند که تازه باردار شده بودند و دارای BMI بزرگ تر و مساوی 30 بودند که کمتر از 17 هفته از بارداری آنان می گذشت. زنانی که مورد بررسی قرار گرفته بودند کسانی بودند که به صورت پیوسته در مدل مراقبت بارداری شرکت می کردند و اطلاعاتی را در زمینه افزایش وزن در دوران بارداری دریافت کردند. زنانی که در گروه شاهد قرار داشتند مراقبت های روتین به همراه برخی اطلاعات مشابه در زمینه چاق شدن در دوران بارداری را دریافت می کردند. افزایش وزن در طول دوران بارداری، استانداردهای مراقبتی، اطلاعات پزشکی و بارداری از گزارشات پزشکی استخراج گشت.

بحث: مدل های مربوط به پیوستگی مراقبت در دوران بارداری مطابق با مراقبت های بهداشتی استرالیا بود. به صورت افزایشی، مدل های پیوستگی مراقبت بارداری، خطر کم در زمینه مراقبت از مادر را بیان می کردند و یک سری اطلاعات در زمینه خطرات احتمالی ممکن در مورد این مادران باردار می دادند. یک نیاز معرفی شده برای آزمایش مداخلات متناوب پیش از تولد برای کاهش فاکتورهای خطر پیش از تولد برای زنانی وجود دارد که چاق هستند. علاوه بر این در این مطالعه یک آزمایش بزرگ مطرح خواهد شد که بر نتایج مربوط به تولد و بعد از تولد می پردازد.

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین     
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/12/10
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی