دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

۸۹۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

جهت دانلود کلیک کنید:

دانلود رایگان بخواب آروم تو آغوشم


بخواب آروم تو آغوشم

نکن هرگز فراموشم

بخواب آروم کنار من

تو پاییز و بهار من

لالالالا تو مثل ماه

بخواب که شب شده کوتاه

لالالالا گل گندم

نشی تو بی قراری گم

♫♫♫

لالالالا گل مریم

چشات رو هم میره کم کم

لالالالا گل یاسم

ازت می خونه احساسم

لالالالا گل پونه

عزیزم رفته از خونه

لالالالا گل زردم

ببین بی تو پر از دردم

♫♫♫

بخواب آروم تو آغوشم

نکن هرگز فراموشم

بخواب آروم کنار من

تو پاییز و بهار من

لالالالا گل پونه

عزیزم رفته از خونه

لالالالا گل زردم

ببین بی تو پر از دردم

لالالالا گل پونه

ببین بی تو پر از دردم


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 11:43
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Health information systems: Failure, success and improvisation
عنوان فارسی مقاله: سیستم اطلاعات بیمارستانی: عوامل موفقیت، عدم موفقیت و بهبود.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده متن ترجمه شده:
پیشینه و هدف: فرضیه کلی در مورد موفقیت سیستم های اطلاعات بیمارستانی (HIS) توسط بعضی از مفسران در حوزه انفورماتیک بیمارستانی مورد تردید می باشد. آن ها اشاره ای به عدم موفقیت گسترده سیستم های اطلاعاتی بیمارستانی (HIS) می کنند. بنابراین هدف این مقاله توسعه مبنای مفهومی بهتر و دستورالعمل های عملی در مورد موفقیت و شکست سیستم های اطلاعاتی بی سیم می باشد.
روش ها: تحقیقات و بررسی موردی به علاوه تست آزمایشی مدل توسعه یافته.
نتایج: تعریف موفقیت و شکست سیستم اطلاعات بیمارستانی پیچیده می باشد، و شواهد کنونی بر مبنای موفقیت و عدم موفقیت سیستم اطلاعات بیمارستانی به نظر ضعیف می باشد. با این وجود، بهترین برآورد کنونی این می باشد که نقص در سیستم اطلاعات بیمارستانی به عنوان مسئله مهمی می باشد. سپس این مقاله به شرح مدل مفهومی " شکاف بین واقعیت – طرح" می پردازد. این موارد در توضیح موارد چندگانه موفقیت و عدم موفقیت سیستم اطلاعات بیمارستانی پربار می باشد، با این وجود، این احتمال را ایجاد می کند که تفاوت هایی را تحت پوشش قرار می دهد که در شرایط سیستم اطلاعات بیمارستانی مختلف وجود دارد. مدل شکاف واقعی – طراحی  مورد آزمایش قرار می گیرد تا به اثبات ارزش خود به عنوان ابزاری برای ارزیابی و کاهش ریسک بر روی پر.ژه های سیستم اطلاعات بیمارستانی بپردازد. این مورد همچنین پرسش های قدیمی، روش توسعه ساختاری را مد نظر قرار داده، و تاکیدی بر روی اهمیت تغییرات نوظهور و تعبیه در سیستم های اطلاعات بیمارستانی دارد.
نتیجه گیری: مدل شکاف واقعی- طراحی می تواند برای مد نظر قرار دادن مسئله عدم موفقیت سیستم های اطلاعات بیمارستانی، بر مبنای ابزار برآورد پس از آن و ارزیابی ریسک پیش از آن و ابزار کاهشی مورد استفاده قرار گیرد. آن همچنین به تایید مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها، نقش ها و نیاز رقابتی برای پشتیبانی از نوآوری پویا پرداخته که به نظر می رسد موارد مربوط به موفقیت سیستم اطلاعات بیمارستانی را مد نظر قرار می دهد.
کلیدواژه: سیستم های اطلاعاتی، تحلیل سیستم ها، ارزیابی، تغییرات سازمانی، مدیریت ریسک.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 11:07
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Neural adaptations to electrical stimulation strength training
عنوان فارسی مقاله: سازگاری عصبی با تمرین های استقامتی محرک الکتریکی.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده متن ترجمه شده:
این مقاله شواهدی را در ارتباط با این فرضیه مد نظر قرار می دهد که تمرین استقامتی محرک الکتریکی (EST) باعث افزایش نیروی انقباض ارادی حداکثر (MVC) از طریق سازگاری عصبی در ماهیچه های اسکلتی سالم می گردد. اگرچه محرک های الکتریکی و فعالیت های ارادی، ماهیچه را به شکل مختلفی فعال می سازد، دلایل مهمی وجود دارد که نشان می دهد، تمرین استقامتی محرک الکتریکی (EST) تحریک پذیری مسیرعصبی خاص را تغییر داده و چنین سازگاری، سهمی در افزایش نیروی انقباض ارادی حداکثر (MVC) دارد. همانند تمرین های استقامتی با انقباض ارادی، تمرین استقامتی محرک الکتریکی (EST)نیروی انقباض ارادی حداکثر (MVC) را تنها بعد از چند مرحله با تغییراتی در بیوشیمی ماهیچه افزایش داده اما این موارد بدون هیپرتروفی آشکار ماهیچه صورت می پذیرد. شواهد ادغام شده ای نیز در مورد سازگاری عصبی نخاعی به شکل افزایش در دامنه انقباض ناگهانی درونی و در دامنه موج های ارادی به همراه شواهد کمی در مورد تغییر در تحریک پذیری نخاعی وجود دارد. مطالعات ورزشی و سطح مقطع  همچنین نشان می دهد که رشته های حسی و گیرنده درد در سطح غشایی فعالیت کرده و می توانند به تغییر بازده قشری حرکتی و مسیرهای بین نیمکره بپردازند. این داده ها نشان می دهد که سازگاری به عنوان رابطی برای افزایش اولیه در نیروی انقباض ارادی حداکثر (MVC) بعد از تمرین استقامتی محرک الکتریکی (EST) کوتاه مدت می گردد. 
کلیدواژه. تمرین تقویت ماهیچه، MRI، تحریک  مغناطیسی مغز، توان بخشی . 
مقدمه:
تمرین تقویت اختیاری (VST) باعث بهبود مکانیکی بازدهی ماهیچه استخوانی در انسان سالم می گردد. افزایش اولیه در نیروی انقباض ارادی حداکثر (MVC)، نتیجه انطباق در سیستم عصبی مرکزی می باشد، اگرچه امروزه مشخص است که مسیرهای ملکولی مرتبط به رشد ماهیچه بعد از کمی تلاش برای بلند کردن وزنه ها فعال می گردد. سازگاری عصبی به VST شامل سازگاری نخاعی و فرانخاعی می باشد. نشانه های انطباق عصبی نخاعی شامل تغییراتی در محرک های عصبی آشکار شده از طریق فعالیت های EMG سطحی افزایشی  در طی تست MVC، آموزش مقطعی، خصوصیات فعالیت، و افزایش در بازدهی قشر حرکتی اولیه و مناطق غشایی مربوطه مغزنگاری الکتریکی اندازه گیری می شود (EEG)، عکس برداری رزونانس مغناطیسی عملکردی (fMRI) ، و محرک های مغزی مغناطیسی جمجمه (TMS) می باشد. سازگاری نخاعی می تواند به عنوان میانجی باعث افزایش نیروی MVC شده و این موارد شامل تغییراتی در فعالیت واحدهای حرکتی، تحریک پذیری نورون حرکتی که توسط بازتاب H و امواج ارادی V اندازه گیری می شود، مکانیسم بازتاب نخاعی همانند بازداری از سیناپس، بازداری تقابلی، بازداری رنشا، و بازدهی سیناپسی  می باشد اگرچه بعضی این اندازه گیری ها به طور کامل نخاعی نبوده به گونه ای که مشارکتی در ارتباط با ساختار فرا نخاعی وجود دارد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:58
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Performance evaluation of fault tolerance techniques in grid computing system
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی عملکرد تکنیک های تولرانس عیب در سیستم محاسبه شبکه.
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تولرانس عیب به معنی توانایی سیستم برای به اجرا در آوردن فعالیت هایش به صورت دقیق حتی در حضور عیب ها می باشد. بنابراین تکنیک های تولرانس عیب مختلف (FTTs)، برای بهبود کاربرد موثر منابع پرهزینه  در سیستم های محاسبه شبکه سطح بالا، مهم می باشند. 
این مقاله، ارزیابی عملکرد اکثر تکنیک های تولرانس عیب (FTT) مورد استفاده در سیستم محاسبه شبکه را نشان می دهد. در این بررسی، ما پارامترهای مرکزی سیستم های مختلف همانند خروجی ها، زمان برگشت، زمان انتظار و وقفه شبکه را برای ارزیابی تکنیک های تولرانس عیب (FTT) مد نظر قرار می دهیم. به منظور ارزیابی جامع، شرایط مختلفی را ایجاد می کنیم که درصد متوسط عیوب را در سیستم به همراه حجم کار متفاوت به منظور درک رفتار تکنیک های تولرانس عیب (FTT) تحت این شرایط، دگرگون می کنیم. ارزیابی تجربی نشان می دهد که تکنیک های عملکردی دیگر سطح حجم کار، دارای اولویت عملیاتی بر روی تکنیک های بررسی سطح فعالیت می باشند. این بررسی تطبیقی؛ کمکی به متخصصان محاسبه شبکه به منظور درک رفتار و عملکرد تکنیک های تولرانس عیب (FTT) مختلف با جزییات کامل، می کند. 
کلید واژه: محاسبه شبکه، تولرانس عیب، مدیریت منابع، سیستم توزیع شده
1. مقدمه
محاسبه شبکه کاربرانش را قادر می سازد تا از شبکه برای محاسبات سطح بالا و کاربردهای فشرده مرتبط به داده در علوم، مهندسی و تجارت استفاده کنند. چنین کاربردهایی شامل، مدل سازی ملکولی برای طراحی دارو، تحلیل فعالیت های مغزی، فیزیک با انرژی بالا، مدل سازی پروتئین، مسیریابی تشعشعات، و پیش بینی هوا و غیره می باشد. محاسبه شبکه این امکان را برای کاربردهای گسترده محاسباتی ایجاد می کند تا به ادغام مقیاس بالا، توزیع جغرافیایی، و منابع ناهمگن در دامین های اجرایی مختلف با کاربرد منابع متفاوت و سیاست های امنیتی به منظور محاسبه فعالیت ها بپردازند.
تولرانس عیب یا تنزل مطبوع به عنوان ویژگی سیستم محاسباتی توزیع شده بوده که آن را از محاسبات ترتیبی تفکیک می کند. این ویزگی این امکان را برای محاسبه توزیع شده ایجاد می کند تا به اجرای محاسبه در ارتباط با عیب های مولفه های مجزا بدون پایان دادن محاسبه کل بپردازند. به دلیل ماهیت متفاوت شبکه و کاربردهای مقیاس گسترده بر روی شبکه، تولرانس عیب به عنوان چالشی برای بهبود، بکارگیری و اجرای کاربردها بر روی محیط شبکه می باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:31
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Computer fault tolerance
عنوان فارسی مقاله: تولرانس عیب کامپیوتر
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تعداد قابل توجهی از تحقیقات مربوط به به تولرانس عیب، بر مبنای ساده سازی این فرضیه می باشد که یک بخش بطور کامل فعالیت داشته ، تا زمانی که خطای نهفته ای روی تاثیرگذار باشد، و سپس نقص هایی بوجود آید که آن بخش را از کار بیاندازد.
پروژه دیسک  نسل سوم دارای تجربه عکسی بوده است. بسیاری از بخش ها مدت ها قبل از اینکه از کار بیافتند به طور عجیبی فعالیت داشته، و معمولا به عهده اپراتور سیستم می باشد که اعلام کند آیا یک بخش از کار افتاده یا خیر. بخش ها معمولا همچنان به فعالیت خود با وجود نقص در مطابقت سرویس ادامه می دهند، تا زمانی که اپراتور فعالیت آن بخش را  متوقف کند. 
شکل 6.20 پیشینه مربوط به 4 درایو را که دچار نقص شده اند، و تعداد ساعاتی را که آن ها بطور غیرعادی قبل از اینکه جایگزین شوند فعالیت داشته اند،  نشان می دهد. 
سیستم های کامپیوتری بر اساس تبلیغات، دارای دسترس پذیری 99.999%  بوده اند. 
بخش فروش شرکت ها خدمات دهنده ها را وادار به اغراق گویی در مورد دسترس پذیری بخش های سخت افزاریشان می کنند؛ بر اساس شکل 6.21، آن ها ادعای دسترس پذیری 99.999% را دارند که به نام 5 و 9 می باشد. حتی بخش فروش شرکت های سیستم عامل سعی می کنند تا این احساس را ایجاد کنند. 
5 دقیقه نقص در سال مطمئنا برانگیزنده می باشد، اما با توجه به داده های جمع اوری شده در مورد نقص ها در بررسی ها، تصور آن نیز مشکل می باشد. برای نمونه، شرکت هلوت- پاکارد ادعا می کند که سرور HP-9000 و سیستم عامل HP- UX دارای تضمین کاربردی 99.999% از پیش تعریف شده و از پیش تست شده برای خریداران می باشد. این تضمین شامل عیب های ایجاد شده به دلیل نقص در اپراتور، نقص در برنامه کاربردی یا نقص های محیطی که احتمالا بر مبنای دسته بندی نقص های امروزی می باشد، نیست. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:28
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Design, Analysis, and Real-Time Testing of a Controller for Multibus Microgrid System
عنوان فارسی مقاله: طراحی ، تجزیه و تحلیل و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه چند ورودی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 34
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله بر روی طراحی و تجزیه و تحلیل یک کنترل کننده برای سیستم میکرو چند ورودی متمرکز شده است. کنترل کننده پیشنهادی قابل استفاده با هر مولد توزیعی یا سیستم (DG) در زیر شبکه شامل ولتاژ داخلی و حلقه های جریان درتنظیم اینورتر رابط شبکه سه فاز می باشد.
همچنین بررسی توان خروجی حلقه های کنترل برای کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت سهولت به اشتراک گذاری توان بین مولدهای توزیع متوازی (DG) هنگامی که یک خطا در زیر شبکه رخ می دهد امری ضروری می باشد. کنترلر همچنین شامل الگوریتم های همزمان سازی برای تضمین اتصال مجدد هموار و ایمن از زیرشبکه ها و شبکه های همگانی مانند شبکه برق با پاک سازی خطا می باشد.
با اجرای کنترلر یکپارچه، سیستم زیر میکرو چند ورودی قادر خواهد بود که بین اثر جزیره ای (محدود شدن گسیل از کاتد لامپ الکترونی به مناطق کوچک خاصی از کاتد در شرایطی که ولتاژ شبکه کمتر از مقدار معینی باشد را اثر جزیره ای (island effects) گویند و حالت اتصال به شبکه بدون اخلال دربارهای بحرانی متصل به آن سوئیچ برقرار کند. عملکرد این کنترلر در شبیه سازی با استفاده از یک شبیه ساز دیجیتال زمان – طبیعی یا همان نرم افزار RTOS و بطور تجربی با استفاده ازیک نمونه آزمایشگاهی مقیاس بندی شده ، انجام شده است.
واژه های کلیدی : 
سیستم تولید گسترده (DG) ، شبیه سازی تجهیزات in-The-loop زیر شبکه عملکرد و بهره برداری ، موازی، کنترل جریان برق

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:24
fsh


ترجمه مقاله مرحل پیاده سازی بازمهندسی

ترجمه مقاله مرحل پیاده سازی بازمهندسی

ترجمه مقاله انگلیسی


BPR implementation process:


an analysis of key success and


failure factors



مرحل پیاده سازی بازمهندسی فرایند کسب و کار تحلیل فاکتورهای کلیدی موفقیت و ناکامی



تعداد صفحات ترجمه شده : 25 صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :21 صفحه (ورد)
دانلود متن انگلیسی


مقدمه
پس از انتشار مفاهیم بنیادین BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) (بازمهندسی فرایند کسب و کار) توسط هامر (1990) و داونپورت و شورت (1990)، بسیاری از سازمان ها به گزارش مزایای قابل توجه حاصل شده از پیاده سازی موفقیت امیز BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) پرداخته اند. مشخص شده است که شرکت هایی همچون فورد موتور، CIGNA، و Wal-Mart همگی BPR (بازمهندسی فرایند کسب و کار) را بطور موفقیت آمیزی پیاده سازی کره اند.
دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:22
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Business Process Reengineering
A review of recent literature
عنوان فارسی مقاله: مهندسی مجدد فرایند تجارت ، بررسی تحقیقات اخیر
دسته: اقتصاد - مهندسی فرآیند
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از این مقاله کمک به کاهش ابهامات موجود در زمینه مهندسی مجدد فرآیندها می باشد. این مهم بواسطه بررسی ادبیات منتشر شده طی سال های 1980 تا 1998 رخ می دهد. مقالات منتشر شده در مجلات معتبر و کتاب‌های مشهور مرتبط در این تحلیل مورد استفاده قرار گرفتند. این تحقیق نخست در خصوص نیازهای مهندسی مجدد فرآیندها بحث می نماید و سپس به بررسی ادبیات مرتبط با موضوعات مهندسی مجدد، ابزارها و تکنیک های مهندسی مجدد، همزیستی مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مهندسی مجدد فرآیندها، شناسایی و درک فرآیندهای سازمانی، چالش های مهندسی مجدد و طراحی مجدد سازمان با بهره گیری از مهندسی مجدد فرآیندها می پردازد. بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که آشفتگی قابل توجهی در مهندسی مجدد فرآیندها وجود دارد. نویسندگان تأکیدات گوناگونی بر تعریف مهندسی مجدد فرآیندها و بسیاری از نتایج محتمل آن داشته اند. این مقاله در قسمت نتیجه‌گیری خود پیشنهاداتی در خصوص تحقیقات آینده مهندسی مجدد فرآیندها ارائه می دهد.
کلمات کلیدی: مهندسی مجدد فرآیندها، ادبیات موضوع، مدیریت کیفیت جامع، فرآیندهای سازمانی. 
1- مقدمه
در طی یک دهه گذشته آشفتگی قابل توجهی در زمینه مهندسی مجدد فرآیندها وجود داشته و این مسئله هم اکنون نیز به چشم می خورد، بویژه در میان مدیران، این آشفتگی در خصوص اجزای تشکیل دهنده مهندسی مجدد فرآیندها و تفاوت آن با سایر اصول مدیریت از قبیل مدیریت کیفیت جامع می-باشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:21
fsh


کنترل تولید و موجودی ها (کارخانه کفش)
قیمت: 9,900 تومان
یکی از مهمترین دروس رشته مهندسی صنایع، "کنترل تولید و موجودی ها" می باشد که در کنکور ارشد این رشته نیز جزو دروس تخصصی و مهم بوده و بسیار تاثیرگذار است. برای فهم مباحث این درس، کاربرد عملی، بازدید از کارخانجات و انجام یا مطالعه ی پروژه های انجام شده در این باب، الزامی به نظر می رسد.

پروژه حاضر، در نیم سال اول تحصیلی 92-93 توسط دو نفر از دانشجویان دانشگاه سمنان با ظرافت و تلاش قابل ملاحظه ای به انجام رسیده و پس اخذ نمره ی کامل از استاد مربوطه، به صورت عمومی در اختیار شما دانشجوی گرامی قرار داده شده است، تا با تهیه و مطالعه ی آن، انشالله در انجام پروژه های خود و یا کسب نمره ی موزد نیاز، موفق عمل نمایید.

لازم به ذکر است که به دلیل حفظ حقوق کارخانه کفش مورد بحث، نام این شرکت از پروژه حذف گردیده و اطلاعات با اندکی تغییرات (به نحوی که تاثیری در هسته و ماهیت پروژه نداشته باشد) به صورت دو فایل word و pdf برای دانلود، آماده گردیده است.

فهرست مطالب این پروژه به شرح زیر می باشد:


فصل اول: معرفی کلی واحد صنعتی

- معرفی واحد صنعتی

- تاریخچه

- معرفی مشخصات محصول

- وضعیت شرکت در صنعت پایپوش


فصل دوم: معرفی کلی انبارها

- معرفی کلی انبارها

- انواع انبارها

- دستورالعمل انبارداری

- فرم های بخش انبار

- ورود و خروج کالاها

- سیستم نرم افزاری


فصل سوم: کنترل تولید و موجودی ها

- طبقه بندی ارزشی اجناس

- محاسبه ی مقدار اقتصادی سفارش

- نوع سیستم سفارش دهی



فصل چهارم: پیشنهادات

فصل پنجم: پیوست


نکات:


- تعداد صفحات = 51
- دانلود به هر دو صورت فایل word و pdf
- شامل نمودار های ABC و ...، تصویر، فلوچارت انبارداری و بخش های تولیدی و ...، جداول و محاسبات مربوط نقطه سفارش و ... به صورت جامع
- به همراه آشنایی نسبی با فرآیند ساخت کفش
- تیراژ تولید کارخانه بسیار بالا
- ظاهر زیبا و مناسب جهت ارائه مستقیم به استاد

تذکر:
شرط استفاده از این پروژه آن است که به عنوان نمونه ی آموزشی استفاده کرده و از تحویل مستقیم به اساتید و به عنوان تمرین های دانشجویی خودداری کنید.


خرید        سوال از فروشنده
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:11
fsh


کنترل کیفیت آماری (کارخانه کفش)
قیمت: 9,900 تومان
پروژه حاضر، در یک شرکت تولیدی کفش در استان سمنان انجام شده است و به دلیل حفظ حقوق شرکت مربوطه، نام این شرکت از پروژه حذف گردیده است.



این پروژه در نیم سال اول تحصیلی 92-93، توسط دو نفر از دانشجویان ممتاز مهندسی صنایع دانشگاه سمنان انجام گرفته است و پس از اخذ نمره کامل از استاد مربوطه، برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است تا انشالله با بهره گیری از آن در درس کنترل کیفیت آماری که از مهمترین دروس صنایع است، موفق شوید و با درک بیشتری نسبت به این درس، اقدامات لازم را انجام دهید




فهرست مطالب




بخش اول: معرفی کلی واحد صنعتی


- معرفی واحد صنعتی

- تاریخچه

- معرفی مشخصات محصول

- وضعیت شرکت کفش ... در صنعت پایپوش

- وضعیت نیروی انسانی

- تجهیزات و ماشین آلات

- چارت سازمانی شرکت

- شماره های استاندارد ملی و نوع استاندارد

- خط مشی کیفیت شرکت

- اهداف کیفی شرکت

- معرفی رویکرد فرایندی

- معرفی واحد کنترل کیفی

- سیستم نرم افزاری






بخش دوم: نمودار پارتو



- جدول میزان عدم انطباق هر یک از متغیرها



- جدول درصد نقص های مشاهده شده



- نمودار پارتو




بخش سوم: توزیع بینم



- تعین احتمال خرابی محصول نهایی



- نمودار بینم




بخش چهارم: نمونه برداری وصفی



- تعیین تعداد معبویات در ایستگاه رویه




بخش پنجم: نمونه برداری کیفی


- نمونه گیری SPC ضخامت در ایستگاه رویه




بخش ششم: رسم نمودارهای کنترل



- نمودار های p و np معیوبات



- نمودار های Xbar-R  و اصلاح آنها




بخش هفتم: نتیجه گیری


- نتیجه گیری و پیشنهادات





نکات:

- تعداد صفحات = 45
- تیراژ بالای تولید کارخانه
- شامل نمودارهای برنولی، پارتو، p، np ، Xbar، Xbar-R و ...
- محاسبات دقیق و موشکافانه، به همراه جداول مربوطه
- کامل بودن پروژه و زیبایی ظاهری برای ارائه به استاد
- دانلود به دو صورت فایل word و pdf


تذکر:
شرط استفاده از این پروژه آن است که به عنوان نمونه ی آموزشی استفاده کرده و از تحویل مستقیم به اساتید و به عنوان تمرین های دانشجویی خودداری کنید.
خرید        سوال از فروشنده
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:10
fsh


نگهداری و تعمیرات در کارخانه کفش
قیمت: 19,900 تومان
پروژه ای که برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده ام، حاصل تلاش شبانه روزی دو نفر از دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه سمنان می باشد، که با دقت تمام در نیمسال اول تحصیلی 92-93 در یک کارخانه کفش با تیراژ تولید بالا در حوالی شهر سمنان، انجام گرفته است. تمام تلاش بر این بوده است که کامل ترین پروژه ی ممکن به طوری که کاملا جامع باشد و تمامی مباحث امور نت (حتی به صورت تخصصی) را در بر بگیرد، به شما دانشجویان و اساتید محترم ارائه شود، تا با مطالعه و بهره گیری از مطالب آن بتوانید انشالله به هدف دلخواهتان دست یابید.

این پروژه در 122 صفحه، به هر دو صورت فایل های word و pdf نگاشته شده است و آماده دانلود می باشد.

مباحث موجود در این پروژه شامل اطلاعات زیر می باشد:



فهرست مطالب




فصل اول: معرفی کلی واحد صنعتی



- معرفی واحد صنعتی

- تاریخچه

- وضعیت شرکت کفش ... در صنعت پایپوش

- معرفی مشخصات محصول

- سیستم تولید انبوه mass production system

- چارت سازمانی

- مراحل تولید کفش

- نمودار فرآیند عملیات پوتین نظامی دنا

- واحد های سازمان

- دارایی های شرکت




فصل دوم: وضعیت واحد نگهداری و تعمیرات شرکت



- تشکیلات سازمانی واحد نگهداری و تعمیرات

- چارت سازمانی واحد نت (فنی)

- شرح وظایف واحد نت (فنی)

- وضعیت برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

- ارتباط واحد نگهداری و تعمیرات(فنی) با سایر واحد ها

- نقش پیمانکاران در امور نگهداری و تعمیرات

فصل سوم: سازماندهی وضعیت مطلوب



- ساماندهی وضعیت مطلوب

- سازماندهی جایگاه مطلوب نت درشرکت

- شرح وظایف پیشنهادی پرسنل واحد فنی
- کد گذاری دارایی های شرکت

- برون سپاری فعالیت های نت




فصل چهارم: طراحی انواع سامانه های نت



- نگهداری و تعمیرات اصلاحی

- نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه

- نگهداری و تعمیرات پیشگویانه

- نگهداری و تعمیرات دوره ای

- شناسنامة فرآیند تعمیرات و نگهداری

- نمودار جریان داده

فصل پنجم: طراحی انبار قطعات یدکی



- شاخصهای مدیریت قطعات یدکی
- هزینه نگهداری از قطعات یدکی و مواد
- اندازه گیری حالت تعادل موجودی
- وضعیت کنونی انبار قطعات یدکی شرکت



فصل ششم: نرم افزار یکپارچه تدوین فرآیند


- معرفی سیستم نرم افزاری
- تصاویری از محیط نرم افزار در شرکت



فصل هفتم: گزارش های مدیریتی و تحلیلی

تمامی این مطالب در این پروژه گرد آوری شده است و انشالله کامل ترین پروژه در زمینه نگهداری و تعمیرات، درفضای مجازی می باشد.




تذکر:
شرط استفاده از این پروژه آن است که به عنوان نمونه ی آموزشی استفاده کرده و از تحویل مستقیم به اساتید و به عنوان تمرین های دانشجویی خودداری کنید.
خرید        سوال از فروشنده
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:08
fsh


گراندد تئوری(نظریه زمینه ای)، Grounded theory

گراندد-تئوری(نظریه-زمینه-ای)-grounded-theoryاین فایل بصورت پاورپونت بسیار زیبا با طراحی مناسب و استفاده از نمودارهای مختلف انجام شده. این فایل حاوی بررسی روش گراندد تئوری یا نظریه زمینه ای می باشد.دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:06
fsh


استخراج کیتین (پروژه)

استخراج کیتین (پروژه)تعداد صفحات: 40
فرمت :ورد (قابل ویرایش)

این ماده کاربردهای زیادی در صنعت بهینه سازی مواد دیگر در تصفیه آب فاضلاب، ساختن کیتوزان و گلوکوز آمین و در جدا سازی یونها به روشهای مختلف دارد. در این پروژه کیتین از پوسته میگو استخراج و در جداسازی یون منگنز (VII) مورد استفاده قرار گرفت.

فهرست
- مقدمه 1
- چکیده 2
- کیتین چیست؟ 3
- ساختار شیمیایی و خواص کیتین 5
- روش استخراج کیتین از پوشه سخت پوستان 9
- تصاویر برخی سخت پوستان 10
- کاربردهای کیتین 12
- پارامترهای اقتصادی تولید 23
- روش استخراج کیتین از پوسته میگو 24
- شناسایی و تجزیه و تحلیل ماده استخراج شده 28
- بحث و نتیجه گیری 29
- منابع 31


دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:03
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Dynamic Voltage Restorer Based on Load Condition
عنوان فارسی مقاله: بازیاب دینامیکی ولتاژ مبتنی بر وضعیت بار
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نگهدارنده (بازیاب) دینامیکی ولتاژ (DVR) می تواند بهترین راه حل اقتصادی و فنی در مقابل رفع افت ولتاژ sag،بوسیله تزریق ولتاژ به شکل توان ایجاد کند.عملکرد این وسیله عمدتا تحت تاثیر ماکزیمم بار قرار می گیرد ودر نتیجه ضریب توان و ماکزیمم افت ولتاژراجبران می کند.این مقاله وابسته بودن منبع ذخیره انرژی DC و بار نصب شده را بیان می کند.مدار قدرت  DVRارائه شده بسیار با صرفه می باشد.
واژگان کلیدی: ظرفیت خازن،انرژی ذخیره شده DC ، DVR،افت ولتاژ sag
1- مقدمه:
نگهداشتن ولتاژ تقریبا" سینوسی در فرکانس 50/60هرتز را کیفیت توان می گویند.افت ولتاژ sagدر زمان کوتاهی بوجود می آید و برای بررسی آن بایستی به اندازه و زمان آن توجه کرد.مدت زمان آن بین 5 سیکل تا یک دقیقه می باشد.برای جلوگیری از وقفه حاصل از افت ولتاژsagدربارهای حساس، در طرف منبع ابزارهای  custom power بطور سری استفاده می شود.  SSSC وDVR   دوتا ازابزارهایی هستند که در حال حاضر بطور سری برای افت ولتاژ sagاستفاده می شوند.اصول کار و عملکرد این دو متفاوت است.بطوریکه SSSCیک ولتاژ متعادل را در حالت سری تزریق می کند اما DVR ولتاژ نامتعادل را در فازهای مختلف تزریق وجبران می کند.DVR توان اکتیو خود را از منبع ذخیره انرژی DC تامین کرده ودرنتیجه توان راکتیو تولیدی اش را به سیستم تزریق می کند. DVR هم در طرف توزیع و هم در خط انتقال افت ولتاژ را جبران می کند. DVR در شرایط نرمال(بدون افت ولتاژ sag)در مدstand by،بدون تلفات کار می کند[1].در این شرایط می گوییم  DVRدر حالت ماندگار(steady state) است وهنگامی که اختلالی در شبکه پیش می آید(شرایط غیر نرمال)و ولتاژ منبع از مقدار نرمال تغییر می کند،DVRبطور سری بین بار و منبع وصل می شود[2].DVR  اساسا" تامین کننده اختلاف ولتاژsag(اختلاف بین ولتاژ قبل از افت و بعد از افت) در خط انتقال ونگه داشتن مقدار نرمال ولتاژدر طرف بار می باشد.[3]

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 10:01
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: The Capacity of Wireless Networks
عنوان فارسی مقاله: ظرفیت شبکه های بی سیم.
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 50
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نتایج مشابهی نیز تحت مدل فیزیکی دیگر قرار داشته که نسبت سیگنال مورد نیاز برای مداخله برای پذیرش موفق، مشخص می باشد. 
به طور بنیادین، برای تمام گره ها در سرتاسر دامنه مهم می باشد تا به اشتراک بخشی از کانال هایی که برای گره ها در بخش های مجاور بکار می گیرد، بپردازد، و این دلیل برای محدودیت در ظرفیت می باشد. 
تقسیم بندی کانال به چندین کانال فرعی هیچ یک از این نتایج را تغییر نمی دهد.
بعضی از کاربردها، ارزش ملاحظه شدن توسط طراحان را دارند. چون خروجی ایجاد شده برای هر کاربر زمانی که تعداد کاربران افزایشی را نشان می دهد، به صفر کاهش می یابد، احتمالا شبکه هایی که با تعداد کمتری از کاربران رابطه برقرار می کنند، و یا اکثرا ارتباطاتی را با بخش های مجاور برقرار می کنند، احتمال بیشتری برای ان ها وجود دارد تا پذیرش را دریافت کنند.
کلیدواژه- شبکه تک کاره، ظرفیت، شبکه های رادیویی چندگامه، خروجی، شبکه های بی سیم
1. مقدمه:
شبکه های بی سیم متشکل از تعدادی از گره هایی می باشند که که با یکدیگر بر روی کانال های بی سیم ارتباط برقرار می کنند. نمونه هایی از آن عبارتند از صدای تلفن همراه و شبکه های داده و آی پی موبایل. در موارد دیگر، تمام پیوندها، به صورت بی سیم می باشند. یکی از نمونه های چنین شبکه هایی به نام شبکه های رادیویی چندگامه یا شبکه های تک کاره می باشند. احتمال دیگر نمونه های پیشرو می باشد، مرجع [1] را مشاهده کنید، که مجمووعه ای از " خانه هوشمندی" می باشد که کامپیوترها، اجاق مایکروویو ، قفل در، شیرهای آب، و دیگر تجهیزات اطلاعاتی توسط شبکه بی سیم متصل شده اند. 
این مقاله به تمام این چنین انواعی از شبکه های بی سیم اشاره دارد. چنین شبکه هایی شامل گروهی از گره ها می باشند که با یکدیگر بر روی کانال بی سیم بدون هیچ کنترل متمرکزی در ارتباط می باشند؛ شکل 1 را مشاهده کنید. گره ها می توانند در مسیردهی بسته های داده یکدیگر همکاری داشته باشند. نبود کنترل متمرکز و تحرک گره احتمالی منجر به مسائل زیادی در شبکه، دسترسی متوسط، و لایه های فیزیکی می شود، که دارای هیچ همتایی در شبکه های کابلی همانند اینترنت یا شبکه های موبایل نمی باشند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 09:54
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Strategic orientation of management accounting - A case study
عنوان فارسی مقاله: موقعیت استراتژیکی حسابداری مدیریت.
دسته: حسابداری - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 77
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال 2009، AstraZeneca آخرین مورد از چهار محرومیت متوالی عناوین تجاری دارویی محلی را متوقف نمود، بیشتر این محرومیت ها در هیئت پزشکی خانوار متوسط سوئدی، مثلاً Alvedon1 بود. بیشتر محصولات محروم شده بیش از 50 سال در بازار حضوری فعال تجربه کرده بودند. با این وجود، خدمات داخلی و خارجی همواره این سئوال را مطرح می کنند که چرا AstraZeneca محصولاتی با گردش ثابت وجوه نقدی را محروم نمود، به ویژه زمانی که کمپانی به زودی با انقضای جواز دیگر محصولات مهمش رو برو می شد. در پاسخ به این انتقاد، این گونه استدلال گردید که ارزیابی استراتژیک نشان داده بود که آینده این محصولات در AstraZeneca به موازات استراتژی شرکتی قرار نداشت.
این قبیل محصولات نه با جواز تحت حفاظت قرار گرفته نه مثل محصولات اصلی AstraZeneca، پیشگام و جلودار توسعه دارویی بودند. این فرایند ارزیابی را می توان استراتژیک تلقی نمود زیرا پاسخی به تغییر شرایط استراتژیک داخلی و خارجی به شمار می رفت. در این مقاله ، استعمال حسابداری مدیریت در این فرایند ارزیابی بررسی شده است. " سیموند"  بر کاربرد حسابداری مدیریت در زمینه استراتژیک به عنوان یک موضوع تحقیقاتی جالب توجه در سال 1980 تاکید نمود در این سال او حسابداری مدیریت استراتژیک (SMA) را معرفی نمود(لانگفیلد- اسمیت، 2008). این فکر و تصور حاکی از آن است که حسابداری مدیریت باید اطلاعات وابسته به زمینه های استراتژیک را لحاظ نماید.
از آنجایی که فرایند ارزیابی از نوع استراتژیک بود، در نتیجه مطالعه و بررسی نحوه به کارگیری حسابداری مدیریت در آن فرایند جالب توجه می باشد. بنابراین، هدف این پایان نامه شناخت و آگاهی از نحوه استفاده و به کارگیری حسابداری  مدیریت در زمینه استراتژیک می باشد. برای نیل به این مهم، سئوالات تحقیق زیر مطرح گردید:
کاربرد حسابداری مدیریت برای تاکید بر جنبه های استراتژیک در فرایند ارزیابی AstraZeneca ؟ 
در سالهای اخیر رشته SMA در جمع جامعه آکادمیک توجه زیادی را به طرف خود جلب کرده است. این علاقه از طریق تحقیق هنجاری اولیه و سپس مطالعات تجربی تجلی یافته است. بیشتر تحقیقات تجربی بر کاربرد تکنیک های حسابداری و شرایط استعمال آنها تاکید کرده است (" تیلمن و گودارد"، 2008). از قابلیت کاربرد عملی SMA انتقاد شده و SMA افسانه و اختراع تخیل آکادمیک نامیده شده است (لورد،1996). 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 09:52
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Continuous budgeting: Reconciling budget flexibility with budgetary control
عنوان فارسی مقاله: بودجه بندی مستمر: تطابق انعطاف پذیری بودجه با کنترل بر بودجه
دسته: اقتصاد - مدیرت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 57
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، نقش بودجه بندی در متن الگوهای انعطاف پذیری مدیریت در شرایط مبهم و نامشخص مورد بررسی قرار می گیرد و به رشد ادبیات در رابطه با تنش های نیاز به برآوردکردن اهداف ویژه مالی و نیاز به اشکال انعطاف پذیرتر و بدیع تر در مدیریت و کنترل کمک می کند. این نقش ها با نوسان شدید بازار و تغییرات ناگهانی و سریع فنی ایجاد می شوند. در این مقاله، با توجه به مدارک و شواهد تحقیق موردی، ایده ی بودجه بندی مستمر ارائه داده می شود تا روش هایی را که یک سازمان براساس آنها، به دنبال برطرف کردن اهداف بالقوه متعارض است، مورد تاکید قرار دهد. فرایند بودجه بندی مستمر، با ترکیب کردن کاربردهای گوناگون بودجه بندی با کنترل های مدیریتی دیگر، مدیران را ترغیب می کند تا در هنگام مواجه با رویدادهای غیرمنتظره، عقل و بصیرت خود را در موارد اجرایی به کار گمارند. بنابراین،  بودجه بندی مستمر، مدیران را توانا می سازد تا در صورت ضرورت، مسأله ی تجدید نظر در طرحها و باز تخصیص منابع را به خاطر برآوردکردن اهداف سازمانی و راهبردی گسترده تر در اولویت قرار دهند. علاوه براین، فرایندتفویض اختیار دادن به مدیران مثل فرایند بودجه بندی مستمر، مسئولیت های شدید و سختی را بر مدیران تحمیل می کند و اطمینان می دهد که مدیران ملزم به دستیابی به اهداف خود و اهداف مالی سازمان هستند. پس، فرایند بودجه بندی مستمر، بدون وجود مانع، به شیوه ای موثر به انعطاف پذیری و کنترل مالی مستلزم در اجرای راهکارهای سودمند کمک می کند.
الزویر 2009، تمام حقوق چاپ محفوظ است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 09:48
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Temperature and neuromuscular function
عنوان فارسی مقاله: دما و نقش عصبی - عضلاتی.
دسته: پزشکی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله تمرکزش را بر روی تاثیرات دمای محیطی مختلف بر روی سیستم های عصبی- عضلاتی قرار می دهد. در طی ورزشهای با دوره زمانی کوتاه، عملکرد از 2 تا 5% با افزایش 1 درجه سانتیگراد  دمای عضله بهبود می یابد. به هر حال اگر دمای مرکزی افزایش یابد (یعنی هیپرترمی)، این رابطه مثبت متوقف شده و در عملکرد خلل ایجاد می گردد. اختلال عملکرد در محیط گرم و سرد مرتبط به تغییرات در محرک های عصبی به دلیل سازگاری حفاظتی، اختلالات مرکزی و محیطی می باشد. این بررسی تا حدی، تاثیرات متفاوت محیط گرم و سرد ،عوامل نخاعی، فوق نخاعی و محیطی محرک های عصبی مرتبط به تنظیم بالا و پایین نقش عصبی- عضلاتی مد نظر قرار داده و نشان می دهد که دما، انتقال محرک های عصبی به ماهیچه و پیوند محرک انقباض را تحت تاثیر قرار می دهد.
از روش های قلبی عروقی به روش های عصبی-عضلاتی در فیزیولوژی محیطی  در سال های بعد از جنگ جهانی دوم، تحقیقات بسیار زیادی بر روی تاثیر شرایط دمایی بر روی ظرفیت ورزشی در انسان انجام شده است. در طی 50 سال بعد از آن، اکثر محققان به بررسی نتایج ورزش کردن در محیط سرد پرداخته و تمرکزشان را بر روی موضوعات بهداشتی و سلامت قرار دادند؛ در حالی که تحقیق در محیط گرم تمرکزش را بر روی سازگاری قلبی عروقی قرار داده است. به هر حال دهه 90 تغییراتی را در تمرکز تحقیق از مدل های سلامت و قلبی عروقی به مدل های عصبی به خود دیده است. در واقع سازگاری قلبی- عرقی قادر به توضیح بعضی از مشاهدات همانند کاهش در فعالیت عضله با دمای غیرعادی بالای بدن در سال 2000 نبوده است. 
یکی از این مطالعات برای بررسی تاثیر شرایط محیطی بر روی سیستم عصبی مرکزی (CNS) به این نتیجه گیری رسیده است که تغییری در تحریک پذیری پوستی افزایش دمای بدن ایجاد شده است. در انسان، سازگاری مغزی با دمای محیط از نقطه نظر گردش خون و جنبه های عصبی در طی دهه گذشته مورد بررسی قرار گرفته است. به طور مختصر نشان داده شده است که افزایش دمای بدن باعث کاهش تراوش مغزی یا افزایش یا کاهش نسبت سوخت و ساز در بخش های مختلف مغز می گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 09:35
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: What Is the Role of the State
عنوان فارسی مقاله: نقش دولت ها در زمینه بهره برداری از منابع طبیعی
دسته: نفت - استخراج
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در ارتباط با صنایع استخراج جهانی، دولت ها خیلی از مواقع قادر به گرفتن قیمت کامل منابع شان نمی باشند. مشکل اصلی این می باشد که شرکای بخش خصوصی علاقمند، به حداکثر رساندن درآمدهایشان و به حداقل رساندن عایداتی که به کشور می رسد می باشند. خصوصی سازی کامل حقوق مربوط به ثروت گازی و نفتی با توجه به بعضی از سوء استفاده ها با دولت هایی که معاملات نامشروعی دارند، نشان داده شده است. در مورد کشورهایی با مدیریت دولتی با کیفیت بالا، و در جاهایی که مشکلات خاصی در زمینه استخراج وجود ندارد، شرکت های نفت ملی می بایست معمولا نقش اصلی را در مدیریت منابع ایفا کند. کشورهای دیگر با انتخاب سخت برای تلاش به منظور بهبود مدیریت بخش دولتی یا تکیه بر روی بخش های ناقص یا احتمالا فاسد دولتی به منظور تعریف روابط با بخش های خصوصی که هدف آن ها مقابله با منافع دولتی می باشد، مواجه هستند- یعنی پرداخت ها را به دولت به حداقل می رسانند. حتی در این موارد، چندین دستورالعمل مهم وجود دارد که دولت ها می توانند ان ها را به منظور کسب ارزش بهتر از دارایی شان، دنبال کنند: نهادها می بایست همیشه قبل از ورود به خصوصی سازی تقویت شوند؛ شکیبایی می بایست اعمال گردد- یعنی نگه داشتن ثروت نفتی در ذخایر گاهی اوقات بهتر از فروش بد آن ها می باشد؛ مقررات می بایست در مورد قراردادهای برنامه ریزی شده بازتولید اصلاح گردد؛ قراردادها می بایست دارای پیچیدگی کمی بوده و بر مبنای انگیزه های تضمین شده و عملکردشان تحت سناریوهای مختلف مورد ارزیابی قرار گیرند؛ در نهایت، زمان بندی پرداخت ها می بایست بر مبنای نقش قابلیت دولت برای تحمل ریسک باشد. هر روشی که دنبال کنیم، هدف تصمیمات دولت، می بایست بر مبنای شفافیت، مالکیت، و بیطرفی باشد. 
مقدمه
 در فصل اول این جلد، به تعریف یکی از مسائل اصلی تحت عنوان"نفرین منابع" می پردازیم: اغلب موارد کشورها قیمت کامل منابع شان را بدست نمی آورند. دولتی را تصور کنید که حقیقتا علاقمند استفاده از بخت منابعش به دلیل وفور منابع برای منفعت مردم اش است. اما ابتدا، می بایست به طریقی به استخراج منابع زیرزمینی و فروش آن ها بپردازد. برای انجام اینکار، می بایست تکیه ای بر روی کارکنان دولت و یا پیمانکاران خصوصی داشته باشد. آن دولت می تواند به استخدام پیمانکاران خصوصی برای به عهده گرفتن وظایف خاص بپردازد، یا می تواند آن ها را بلعوض برای مقدار ثابت یا حق امتیاز نسبت به آنچه که می فروشد، به فروش برساند. بسیاری از شرکایی که می بایست بر روی آن ها تکیه کند، به هر حال دارای اهداف دیگری می باشند: به حداکثر رساندن درامد یا رفاه خود، که در عوض به معنای به حداقل رسانی پرداخت به دولت می باشد. این یک منازعه طبیعی و اجتناب ناپذیر در مورد منافع می باشد. در هر دو بخش دولتی و خصوصی، بسیاری از افراد هستند که دوست دارند از ثروت کشور برای اهداف شخصی شان استفاده کنند. بنابراین، چالش اصلی که هر دولت با آن مواجه است، اینست که چگونه با افرادی کار کند، که هدف شان به ضرورت متفاوت از منابف شخص شان باشد.
در این فصل، تمرکزم را بر روی مسئله ای می گذارم که مشخصا مرتبط با پاسخ به پرسش باشد: دولت چگونه می بایست با بخش خصوصی برای به حداکثر رسانی درامدی که ( ارزش تنزیل شده مورد انتظار) از موهبت طبیعی اش دریافت می کند، کار کند؟

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 09:34
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: The effect of external and internal factors on firms product innovations
عنوان فارسی مقاله: تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری محصول شرکت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، به بررسی تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی شرکت در مورد تازگی نوآوری محصول و اینکه چگونه این تاثیرها در صنایع مختلف، متفاوت می باشد، می پردازیم. ما سه مدل اقتصادسنجی را برای تعیین تاثیرات مجزای هر یک از این فاکتور ها، قابلیت تفسیر مشترک و تاثیرات تعامل در میان آن ها، مورد بررسی قرار می دهیم. این تحلیل ها بر مبنای 6094 نمونه ازشرکت های تولیدی می باشد، که حاصل بررسی نوآوری فناوری سال 2000 کشور اسپانیا می باشد. نتایج نشان می دهد که قابلیت فناوری شرکت، که از تحقیق و توسعه داخلی حاصل شده، به عنوان عوامل تعیین کننده اصلی نوآوری در محصول می باشد. آن ها همچنین بیان می کنند که حضور سطح بالای چنین رقابتی، فرصت های فناوری حاصل شده از عوامل غیر صنعتی به عنوان عامل تعیین کننده نوآوری، دارای اهمیت کمتری می باشند. ما نشان دادیم که وامل تعیین کننده نوآوری متفاوت بوده و بستگی به بخش های صنعتی و میزان نو بودن محصولات تولید شده دارد.
1. مقدمه 
مشخص کردن عوامل تعیین کننده نوآوری فناوری در شرکت ها به یک موضوع جالبی در تحقیقات تجربی در زمینه نوآوری می باشد. این موارد کلا از نقطه نظر جنبه اقتصاد صنعتی و جنبه مدیریت اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.
بررسی ها در حوزه اقتصاد صنعتی از این فرضیه شروع شده است که سطح نوآوری در شرکت می تواند به صورت ویژگی های ساختاری یک صنعت توضیح داده شود. و این موارد نیز امکان پذیر می باشد تا قابلیت الگوی کلی از تغییرات فناوری مربوط به صنایع خاص را مد نظر قرار داده یا به صورت کلی این موارد را کنار بگذاریم. این موارد شامل بررسی تاثیر ویژگی های یک صنعت مانند فرصت های موجود در بازار، مناسب بودن شرایط و ... می باشد. تمرکز خاصی نیز بر روی اندازه و ساختار شرکت به عنوان عوامل تعیین کننده در نظر گرفته شده است. نتایج چنین مطالعاتی به صورت مبهم می باشد. بعضی افراد نیز فرضیه های سنتی را که باعث ارتباط خاص بازار و اندازه شرکت هایی با عملکرد نوآوری مناسب هستند، معتبر می دانند . ولی دیگران مخالف چنین مواردی می باشند.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ 20 November 16 ، 09:30
fsh