دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

۶۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


FLATTENED SHOOT MERISTEM برنج که زیرواحد CAF-1 p150 رارمزگذاری میکند

قیمت:150000ریال

 

موضوع :

 

FLATTENED SHOOT MERISTEM برنج که زیرواحد CAF-1 p150 رارمزگذاری میکند، برای حفظ مریستم از طریق تنظیم دورۀ چرخۀ سلول لازم است

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

چکیده

ما جهش یافته های(mutant) flattened shoot meristem (fsm) (مریستم شاخۀمسطح)درگیاه برنج را جدا کردیم. این جهش یافته رشد ناقص جوانه رانشان دادند ودرمرحلۀ رویش(vegetative) خشک شدند.  از آنجائیکه اکثر گیاهان fsm  دارای مریستم های راسی شاخۀ کوچک و مسطح بودند( SAMها) ،ما نشان خواهیم داد که FSM برای حفظ کامل SAM لازم است. FSM یک ارتولوگ مفروض FASCIATA1 آرابیدوپسیس (FAS1) رارمزگذاری میکند که بازیرواحد p150 عامل 1اجتماع کروماتین (CAF-1) مطابقت دارد. FSM به صورت تکه تکه (patchily) در سلولهای با تقسیم فعالانه بیان میشود که  نشان دهندۀارتباط محکم  FSMبا مراحل چرخۀسلول ویژه میباشد.  هدف دو برابر(Double-target) در محل هیبریدشدگی لکه دار با ژنهای نشانگر چرخۀسلول نشان داد که FSM عمدتا در مرحلۀ G1 بیان میشود. در fsm، بیان دو ژن نشانگر که مراحل  S و G2 تا M را نشان میدهند در SAM بهتر شد. علیرغم کاهش تعداد سلول ها در SAM که حاکی از آن است که مراحل S و G2 در fsm طولانی هستند. علاوه بر این، رویدادهای رشدی در برگ های fsm  در زمان کامل رخ میدهد. این نشان میدهد که تنظیم موقتی رشد جدا از دورۀ چرخۀ سلول رخ میدهد. بر خلاف فنوتیپ نوار دار (fascinated) Arabidopsis fas1، فنوتیپ fsm کاهش اندازۀ SAM رانشان داد. فنوتیپ های مخالف بین fsm و fas1 نشان میدهد که حفظ SAM بین برنج و آرابیدوپسیس به صورت متفاوت تنظیم میشود.

کلیدواژه ها: Flattened shoot meristem، برنج، مریستم راسی، CAF-1،چرخۀ سلول، Fasciata1

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 21 صفحه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 17 June 16 ، 18:20
fsh


روش الگوریتمی عملی جهت تشخیص اختلالات شفت مو

قیمت:150000ریال

موضوع :

ترجمه مقاله روش الگوریتمی عملی جهت تشخیص اختلالات شفت مو

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

چکیده

شفت مو یک ساختار منحصر به فرد متشکل از کورتکس داخلی و کوتیکول خارجی حفاظتی می باشد.هر عیب و نقصی ژنتیکی یا محیطی در این ساختار معمولی می تواند منجر به تغییراتی در ویژگی های فیزیکی شود. بنابراین اگر شخصی با ناهنجاری یا تغییر در بافت ، ظاهر، کنترل پذیری یا رشد طول موی خود مواجه است، باید به اختلال شفت موی خود شک کند.

ویژگی اصلی ارزیابی بالینی این است که با جستجوی موهای شکسته و انجام آزمون کشش ( آزمون کشش) شکستگی مو (افزایش شکنندگی) را مشخص کنیم. بعد از انجام این کار، از یک شیوۀ الگوریتمی برای محدود کردن تشخیص افتراقی می توان استفاده کرد: اختلالات شفت مو با شکنندگی یا بدون شکنندگی(fragility). مقداری مو به همراه آزمایشات و سئوالات جهت دار تاحدودی این امکان را به متخصصان بالینی می دهد تا عمل تشخیص را در مطب خود داشته باشند. عکسها و نکات عملی جهت نشان دادن کاربرد این شیوۀ الگوریتمی حاصل سناریوهای موردی رایج در تشخیص اختلالات شفت مو میباشد.ما علاوه بر این خلاصه ایی از نقایص مولکولی که در ایجاد ارتباط با یافته های بالینی می تواند مفید و موثر باشد و پیشنهاد بالقوۀ گزینه های درمانی را در این مبحث گنجاندیم.

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین 12 صفحه     
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 17 صفحه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 15 June 16 ، 12:00
fsh
عنوان انگلیسی مقاله: Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance
عنوان فارسی مقاله: هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، b) تصمیمات راهبردی یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و c) عملکرد بانک های محلی در میان گروه های استراتژیک متفاوت بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد.
در مطالعات مربوط به مدیریت راهبردی خدمات، ارتباط راهبردی نزدیک بین استراتژی های رقابتی و عملکردها برای سازماندهی خدمات دارای اهمیت زیادی می باشد. علاوه بر این چنین ارتباطات راهبردی برای بدست آوردن رقابت های در سطح جهانی حائز اهمیت می باشد. علاوه بر این استراتژی های بازاریابی که سازگاری را بین بازاریابی و استراتژی های بازاری ایجاد می کند برای عملکرد سازمان ها حائز اهمیت می باشد. از این رو چنین فرایندی ضروری می باشد تا ارتباط بین بازاریابی و استراتژی های رقابتی را درک کنیم و به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه ارتباطات راهبردی تاثیری بر روی عملکرد سازمان ها دارند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 14 June 16 ، 22:16
fsh


ترجمه مقاله ساختار فلوئم ،عناصر غربالی،انتقال طولانی مسافت

قیمت:120000ریال

 

موضوع :

ترجمه مقاله ساختار فلوئم ،عناصر غربالی،انتقال طولانی مسافت،فرضیۀجریان فشار Mu¨ nch، تصویربرداری با تفکیک بالا،فوریسوم ها، اتاقک های رزوفر میکروسکوپ

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

خلاصه

توزیع طولانی مسافت assimilateها(مواد جذبی) در گیاهان عالی در سیستم مجرای غربالی  مرکزی فلوئم رخ می دهد. عموما پذیرفته شده که جریان assimilates توسط یک اختلاف فشار که به صورت اسمزی تولید می شود و حدود 80 سال قبل توسط   Ernst Mu¨ nch  پشنهاد شد، هدایت می گردد.در بین سال های 1960 و 1980 ، بعد از اینکه تصاویر میکروسکوپ الکترونیی نشان داد که مجراهای غربالی دارای موانعی هستند که جریان منفعل را متوقف می کند، فرضیۀ جریان فشار با چالش و بحث مواجه شد.این امر منجر به پیشنهاد مکانیسم های جابجایی گوناگون شد.بااینحال،اکثر پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که موانع موجود در مسیر مجرای غربالی به دلیل مصنوعات آماده سازی است.پشرفت های اخیر در زمینۀ تصویر برداری زیستی(bioimaging) توانایی ما در مطالعۀ فلوئم را به طور قابل توجهی بیشتر کرده است.دود از انتظار است که مطالعات بافت زنده فرضیۀ فشار-جریان را بار دیگر به چالش بکشاند.در این مطالعه، ما بررسی های فعلی درمورد ساختار و نقش فلوئم را به صورت خلاصه بیان خواهیم کرد و تأثیر آن بر آگاهی و درک ما از انتقال طولانی مسافت در فلوئم را توضیح خواهیم داد.

کلید واژه ها:فلوئم،عناصر غربالی،انتقال طولانی مسافت،فرضیۀجریان فشار Mu¨ nch، تصویربرداری با تفکیک بالا،فوریسوم ها، اتاقک های رزوفر میکروسکوپ

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین      
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش  10  صفحه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 June 16 ، 12:59
fsh


کتابخانه های هوشمند

کتابخانه های هوشمنداین فایل در مورد ساختمان های هوشمند می باشد که در قالب ورد و در 40 صفحه می باشد.

تعدادصفحات:40
فرمت word (قابل ویرایش)

یک ساختمان هوشمند ساختمانی است که در بر دارنده محیطی پویا و مقرون به صرفه به وسیلهٔ یک پارچه کردن چهار عنصر اصلی یعنی سامانه‌ها، ساختار، سرویس‌ها، مدیریت و رابطه میان ان‌ها است. به عبارت دیگر ساختمان هوشمند ساختمانی است که کلیه اجزای داخی ان به واسطه‌ای یک پارچه و ایجاد منطقی سازگار با محیط در تعامل با یکدیگرند. از سوی دیگر، مدیریت انرژی (EMS) می‌تواند در حدود ۱۰٪ تا ۳۰٪ کاهش هزینه و قیمت در پی‌داشته باشد.

سامانه‌های EMS و کاربری‌های مختلف

EMSها سامانه‌های کنترلی هستند که با تنظیم عملکرد ساعتی و دوره‌ای تجهیزات از اتلاف انرژی جلوگیری می‌نماید. به این معنا که زمان و محدودهٔ خاموش و روشن شدن دستگاه‌ها را با توجه به داده‌های از پیش تعیین شده‌ای بر اساس یک سامانهٔ یکتا و به کمک ساعت‌های کنترلی تنظیم می‌کند.
دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 12 June 16 ، 10:57
fsh


پاورپوینت خانه هوشمند

پاورپوینت خانه هوشمند

پاورپوینت خانه هوشمند و اصول طراحی آن- Smart Home-


در 57 اسلاید-powerpoin-ppt

مزایای یک خانه ی هوشمند چیست؟

و اما فایده ی ارتباط وسایل خانه با یکدیگر چیست؟ در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن! داشتن یک خانه ی هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با زحمت کمتری انجام دهید. کارهایی مانند تنظیم تهویه، خاموش کردن لامپ ها، روشن مایکروفر برای گرم کردن غذا و غیره.

شما می توانید برای وسایل خانه ی خود زمانبندی نیز تعیین کنید، بنابراین یکسری کارها در ساعات خاصی از روز به صورت خودکار انجام خواهند شد. حتی برخی از این وسایل هوشمند قابلیت یادیگری داشته و از کارهایی که شما انجام می دهید، می آموزند، در نتیجه با فعالیت بسیار کمتری می توانید انجام خیلی کارها را به صورت خودکار به وسایل خانگی خود محول کنید.
دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 12 June 16 ، 10:56
fsh


آموزگاری دبستان ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

قیمت:150000ریال

 

 

موضوع :

آموزگاری دبستان ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

مقدمه

1-  وظایف آموزگار پایه‌ی اول ابتدایی

2 -  شناخت کودک

3 - نظم و انضباط – تشویق و تنبیه

4 - آموزش خواندن ونوشتن به شاگردان با روش‌ها وتکنیک های جدید

شرح وظایف مدیر آموزگار

نقاط قوت

نقاط ضعف

معلمان

دانش آموزان

اولیای دانش آموزان

اعضای انجمن اولیا و مربیان

خدمتگذار و سرایدار

همجواری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان :

نوساز بودن ساختمان مدرسه

تهدیدها

تجربیات مدیر آموزگاری

طراحی تحقیق

گرد آوری اطلاعات و شواهد.

استنباط کردن یافته ها (استنتاج)

پیش بینی

تشخیص متغیرها

انواع متغیرها

روش تدریس مبتنی بر خلّاقیّت

مراحل اجرای روش تدریس مبتنی بر خلّاقیّت

روش تدریس ساخت گرایی

روش تدریس آزمایشگاهی

نتیجه

منابع نوشتاری

 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 10 June 16 ، 14:22
fsh


آموزگاری ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

قیمت:150000ریال

 

موضوع :

آموزگاری ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

چکیده

نگاهی به آموزش و پرورش کودکان

تعریف کودکان

توزیع فراوانی کودکان

خصوصیات کودکان تیزهوش

خصوصیات شخصیتی تیزهوشان

شناخت و گزینش کودکان تیزهوش

توجه به خانواده

ضرورت شناسایی استعدادهای درخشان

تاریخچه مختصری از آموزش و پرورش کودکان 

برنامه آموزشی تیزهوشان

جهش تحصیلی

لیاقت و شجاعت

مدیریت فرهنگی

رویکردهای درمانی

نتیجه گیری

منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 10 June 16 ، 14:22
fsh


دبیری علوم اجتماعی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

قیمت:150000ریال

موضوع :

دبیری علوم اجتماعی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت و ضرورت

اهداف تحقیق

سوالات تحقیق

روش تحقیق

وظایف دبیر

معلمان فعال و با پیشکار

معلم واقعی و اثر بخش کیست

وظایف وجدانی و عمده معلم کدام ها اند

اهمیّت درس اجتماعی

مطالعات اجتماعی چیست

ضرورت درس مطالعات اجتماعی

  • نقاط قوت دوره معلمی

نقاط ضعف و چالش های دوره معلمی

تعریف مفهومی واژه ها

تدریس فعال

روش ها

آموزش

روش های تدریس

مبانی روش های فعال تدریس

ویژگی های روش های فعال

روشهای فعال تدریس درس اجتماعی

مراحل تدریس الگو

نتیجه گیری

منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 June 16 ، 12:29
fsh


معاون اجرایی مدارس ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

قیمت:150000ریال

موضوع :

معاون اجرایی مدارس ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

راهکارهای آموزشی و پرورشی معاونت اجرایی

مقدمه

تعریف و مفهوم مدیریت

وظایف مدیر آموزشی

اهمیت برنامه ریزی برای معاونت اجرایی مدارس

اصل احترام در معاونت اجرایی

برنامه ریزی برای ساعات تفریح دانش آموزان

برنامه ریزی فروشگاه مصرف دانش اموزان

شوراها و انجمن های مدرسه

برنامه ریزی برای نماز جماعت مدرسه

شورای معلمان

- برنامه ریزی برای انتخاب دبیران و کادر اداری

قاطعیت معاونت اجرای آموزشگاهی

برنامه ریزی برای اقامه نماز جماعت دانش آموزان و همکاران

طرح تشکیل شورای کلاسی

سیاست های فرهنگی مدرسه

پیشنهادات راهبردی برای معاونت اجراییان

عوامل موثر بر بهبود معاونت اجرایییت مدارس دوره متوسطه

نتیجه گیری



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 June 16 ، 12:28
fsh


معاون اجرایی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

قیمت:150000ریال

موضوع :

معاون اجرایی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

مقدمه

تعریف و مفهوم مدیریت

وظایف مدیر آموزشی

اهمیت برنامه ریزی برای معاونت اجرایی مدارس

اصل احترام در معاونت اجرایی

برنامه ریزی برای ساعات تفریح دانش آموزان

برنامه ریزی فروشگاه مصرف دانش اموزان

شوراها و انجمن های مدرسه

برنامه ریزی برای نماز جماعت مدرسه

شورای معلمان

برنامه ریزی برای انتخاب دبیران و کادر اداری

قاطعیت معاونت اجرایییت آموزشگاهی

برنامه ریزی برای اقامه نماز جماعت دانش آموزان و همکاران

پیشنهادات راهبردی برای معاونت اجراییان

عوامل موثر بر بهبود معاونت اجرایییت مدارس دوره متوسطه

نتیجه گیری

منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 June 16 ، 12:27
fsh


معاون امور عمومی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

قیمت:150000ریال

موضوع :

معاون امور عمومی ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی فرهنگیان بازنشسته

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

چکیده

مقدمه ای بر مطالعات اداره امور عمومی

اجزای اصلی اداره امور عمومی

اهمیت تطبیق در اداره امور عمومی

اداره امور عمومی

رویکرد های مطالعات تطبیقی

دسته بندی ادبیات مطالعات تطبیقی

تعریف امور عمومی

اجزای اصلی امور عمومی

مشکلات تطبیق ، دراداره امورعمومی

اداره امور عمومی

نهضت اداراه امور عمومی نوین

شرح وظایف اداره امور عمومی و خدمات

منابع



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 June 16 ، 12:26
fsh


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 June 16 ، 12:26
fsh


پایان نامه بررسی و مقایسه‌ میزان اضطراب دانشجویان پسر دانشگاه تبریز قبل از امتحان

قیمت:740000ریال

موضوع :

پایان نامه بررسی و مقایسه‌ میزان اضطراب دانشجویان پسر دانشگاه تبریز قبل از امتحان

فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

بیان مسئله

تقریباً هر کسی تجاربی از نوع ناراحتی‌های کلی، انتظار رویدادهای شوم و احساس تنش در موقعیت‌هایی را داشته است که علت تنش نیز روشن نیست. ما معمولاً اضطراب را به این گونه پدیده‌ها ارتباط می‌دهیم. اضطراب را می‌توان در گسترده‌ترین معنای آن به حالت عاطفی و فیزیولوژیکی گوناگونی ارتباط داد. هنگامی که کودکی در بامداد امتحان، تمایلی به مدرسه رفتن نشان نمی‌دهد. ممکن است بی‌میلی او را به احساس اضطراب نسبت به کارکرد وی در امتحان نسبت دهیم. هنگامی که قهرمان ورزشی نمی‌تواند پیش از مسابقه مهمی غذا بخورد ممکن است رفتار او را ناشی از اضطراب بدانیم. همچنین هنگامی که کودکی، درسی را بر می‌گزیند که آشکارا برای او کششی در بر ندارد، ممکن است گزینش او نتیجه ترس از شکست و یا اضطراب بدانیم. ظاهراً اضطراب دارای منابع گوناگون است و می‌تواند از راههای ممکن بسیاری پدیدار شود. اضطراب ممکن است به نشانه‌های فیزیولوژیکی معینی منجر شود که بی‌شباهت به نشانه‌های ناشی از عاطفه‌ ترس نیست . اضطراب می‌تواند به کاهش کارکرد در کار فکری پیچیده بینجامد. ممکن است به گزینش غیر منطقی بینجامد و یا ممکن است به عقب‌نشینی فرد از موقعیت‌هایی منجر شود که اضطراب‌آورهستند. در هر صورت، در حالی که تفکر درباره منشاء و معنی اضطراب سده‌های پیاپی مورد توجه الهیون و فلاسفه بوده است. اغلب گفته می‌شود که فروید نخستین بررسی روان‌شناسی اضطراب را انجام داده است. منظور از اضطراب نوعی حالت هیجانی ناخوشایند و مبهم است که با پریشانی، هواس، تپش قلب، تعرق، سردرد، بی‌قراری و تکرر ادرار همراه است. هنگامی که فرد نسبت به کارآمدی، توانایی و استعداد خود در شرایط امتحان دچار نگرانی و تردید می‌شود می‌توان از اضطراب امتحان سخن گفت. در هنگام امتحان، به ویژه امتحانات سرنوشت ساز( کنگور و امتحان نهایی) بیشتر دانش آموزان و دانشجویان اضطراب امتحان را تجربه می‌کنند. وجود اندکی اضطراب در انسان طبیعی و مطلوب است و موجب افزایش تلاش و تکاپو می‌شود، اما اگر از حد اعتدال تجاوز کند موجب کاهش پیشرفت تحصیلی خواهد شد. دانش آموز و دانشجویی که اضطراب امتحان دارد احساس می‌کند که ذهنش خالی شده و هرچه را که آموخته فراموش کرده است، چنین فردی معمولاً به پرسش‌ها پاسخ‌های بی‌ربط، نادرست و یا ناقص می‌دهد و با افکاری نامربوط و ناخواسته در مورد پیامدهای امتحان درگیر است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 June 16 ، 12:20
fsh


بسته کسب درآمد قانونی ،حلال وتضمینی از اینترنت

قیمت:100000ریال

صفر تا 100 موفقیت مالی با شگفت انگیزترین روش حال حاضر در ایران

موضوع :

بسته کسب درآمد قانونی ،حلال وتضمینی از اینترنت

بدون زیر مجموعه گیری،بدون روشهای موجود تا به حال

صفر تا 100 موفقیت مالی با شگفت انگیزترین روش حال حاضر در ایران

بدون زیر مجموعه گیری،بدون روشهای موجود تا به حال با روش های امتحان شده

امام علی (ع) می فرماید :

« بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نیت اوست . »

دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف 1 تا 2 ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.

نویسنده این مطلب به شما تضمین خواهد داد که بعد از گذشت دو الی سه هفته به درآمدی بالای 500 هزار تومان در روز خواهید رسید.

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی راخوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید.حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند.حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"

من کاملا شرایط شما را درک می کنم برای این که خودم هم5 سال پیش دقیقا در جایگاه شما قرار داشتم. بی نهایت مشتاق بودم که راه کسب درآمد از اینترنت را کشف کنم و در این کار موفق شوم.خیلی جستجو و تحقیق کردم. به هر سایتی که فکرش را بکنید هم سر زدم و چند هزار دلارصرف خرید کتاب های خارجی از اساتید خارجی در این زمینه کردم. تمام پس انداز چند ساله ام را برای کسب آموزش سرمایه گذاری کردم و راستش حتی کمی هم از دوستان و خانواده قرض گرفتم.ماه ها طول کشید تا جواب تک تک سوالاتم را پیدا کردم و موفق به کسب درآمد عالی شدم. حالا 5 سال است که مشغول این کار هستم و درآمد فوق العاده ای هم کسب می کنم،طوری که تونستم لقب جوان ترین بیزینس من ایران رو به خودم اختصاص بدم.

و اما خبر خوب برای شما دوست عزیز؟

شما راه 5 ساله را فقط در 5 روز به آسانی طی می کنید

حالا شما می توانید به راحتی از نتیجه ی 5 سال تلاش من استفاده کنید و خیلی آسان شروع به کسب درآمد کنید.

کسی قبلا این جاده را برای شما هموار کرده است. حالا فقط تصمیم با شما است که در آن گام بردارید و به موفقیت دست یابید.

بله، شما دیگر نیاز نیست کتاب های خارجی گران قیمت را بگیرید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

دیگر لازم نیست ماه ها وقت صرف کنید تا شروع به کسب درآمد کنید. شما به راحتی در این کتاب پاسخ سوالات خود را کشف می کنید و می توانید ازهمین امروز از اینترنت کسب درآمد کنید.

آرزو کن ، بطلب ، ایمان داشته باش ، دریافت کن.

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که بین افراد ثروتمند و فقیر یا افسرده و شاد و در کل بین انسان های موفق و ناکام چه تفاوتی وجود دارد؟

آیا از مشکلات زندگی خسته شده اید؟ آیا به اندازه کافی پول ندارید؟ آیا از شغلتان ناراضی هستید؟ آیا ماشین مدل جدید می خواهید؟ آیا می خواهید صاحبخانه شوید؟ آیا می خواهید ازدواج کنید؟ آیا می خواهید وارد دانشگاه شوید؟

آیا می دانید چرا اکثر مردم در بیماری، فقر و گمنامی زندگی می کنند و بعضی ها قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح می کنند؟
متاسفانه اکثر مردم، آنچنان در حال تلاش و تقلای جسمی، برای گذراندن امور زندگی هستند که فرصت نمی کنند به دنبال جواب این گونه سئوالات بگردند و با خود بیندیشند که چرا تاکنون زندگی خوبی نداشته اند و چگونه می توانند یک زندگی عالی و موفق را برای خود ایجاد کنند.
آنها افراد موفق را خیلی خوش شانس تصور می کنند و نمی دانند که موفقیت و خوشبختی نیز مانند هر کاری در این جهان اصولی دارد و در واقع مرز بین خوشبختی و بدبختی فقط یک راه ساده است.
ما این راه ساده را برای شما فاش می کنیم و هزینه تهیه این بسته را طوری قیمت گذاری کردیم که تمامی اقشار جامعه توان تهیه آن را داشته باشند.از همین حالا ورود شما را به جمع افراد خوشبخت تبریک می گوییم.

با آموزش های این بسته که از طریق 40 سایت ایرانی که بنده حدود 5 سال است با آن ها کار می کنم و درآمد ثابتی دارم شما هم به درآمد بالای 3 میلیون تومان در ماه دست پیدا می کنید.
سوالی که مطمئنم برای همه شما عزیزانم پیش آمده این است که چرا من این روش ها را در اختیار شما می گذارم؟آیا این روش ها مانند سایر روش های دیگر صرفا برای خالی کردن جیب شما بوده و به هیچ دردی نخواهد خورد؟
من پاسخ شما را از چند بعد می دهم:
ازدیدگاه قرآن و روایات:کمک به هم نوع امری الزامی و ذاتی می باشد.یعنی در اصل من با خوبی و کمک به شما ثمره این کار را به سمت خودم بازمی گردانم و علاوه بر نتیجه مثبت مالی برای هر دو طرف در اجر معنوی آن نیز شریک خواهم شد.

«انسک الناس نسکا حبا و اسلمهم قلبا لجمیع المسلمین»

«بهترین مردم کسی است که بیشتر از همه به مردم و مسلمانان محبت خالصانه داشته و دل پاک تر باشد»

این جهان کوه است و فعل ما ندا از نداها سوی ما آید صدا
از دیدگاه خودم:کمک به هم نوع باعث ایجاد موج مثبت و افزایش منابع مالی هم برای من و هم برای شما می شود.افراد موفق همیشه به دنبال فرصت برای کمک به دیگران هستند در حالی که افراد ناموفق همیشه می پرسند:برای من چه نفعی دارد؟من اعتقاد دارم هر مجموعه دارای دو وظیفه ایجاد کسب و کار و بازاریابی و نوآوری می باشد و تمام تلاش من و سایر همکارانم در این مجموعه این است که فعالیت های آموزش کسب درآمد،منطقی باشد و دائما در ابعاد گوناگون بتوانند پدیده های نوین،محصولات جدید و رفتارهای تازه را معرفی کنند.

و این دقیقا همان دلیلی است که من امروز اینجا با شما هستم تا با کمک تجربه ی موفق پنج ساله خودبه شما کمک کنم هر چه سریع تر در اینترنت به درآمد دلخواه خود برسید.

تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات طبق تجربه ی واقعی در بیش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سایت های دیگر تئوری نیست. پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

تمامی راه های میان بر و آسان،سریع و مطمئن کسب درآمد میلیونی را به شما خواهیم آموخت.

این بسته به شما کمک می کند تا گام به گام اهداف خود را شناسایی کنید و سپس با سیستمی علمی و بسیار قدرتمند تمامی آن اهداف را قدم به قدم، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن در زندگی خود اعمال کرده و کسب درآمد میلیونی را تجربه نمایید.

آیا می دانید؟ یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید.

می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید؟
حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که خودشان هم دقیقا رمز و رموز درآمد اینترنتی را نمی دانند. بله، خیلی از آنها هنوز خودشان هم درآمد چندانی کسب نکرده اند و تجربه ی موفقی در این حرفه ندارند. پس چه طور می توانند به شما چیزی را که خودشان هم نمی دانند آموزش دهند؟!همچنین تنها وب سایتی که در سراسر کشور به صورت قانونی در زمینه کسب درآمد اینترنتی فعالیت دارد وب سایت رسمی مهندس طلوعی می باشد.

به همین دلیل راز موفقیت در کسب درآمد اینترنتی این است که کسی را پیدا کنید که خود قبلا سال هاست در این کار موفق است و میلیون ها تومان در ماه درآمد کسب می کند، و بعد رمز و رموز کار را از این شخص کشف کنید.

آن وقت متعجب خواهید شد که چه قدر کسب درآمد اینترنتی آسان و سریع است. فقط کافی است بدانید چه مسیری را طی کنید. همین و بس.

وقتی از افراد موفق در مورد چگونگیِ موفقیت شان در گذر از فراز و فرودِ زندگی می پرسیم، در جواب می گویند: "من باهوش تر از بقیه نبودم. اما بیشتر و بهتر از بقیه کار کردم!" انسان های موفق، همیشه افرادی تلاشگر و بلندپرواز بوده و هستند.

فیلسوف انگلیسی، برتراند راسل: "بهترین دلیل شدنی بودن هر کاری این است که بدانیم قبلاً شخص دیگری آن را انجام داده است."

محمد طلوعی دارنده ی چیزهای ملموس نیست. نه زمین دارد، نه طلا، نه نفت، نه کارخانه، نه فعالیت صنعتی دیگر و نه ارتش و نه سپاهی. این نخستین بار درایران است که موفق ترین و جوان ترین ایرانی تنها در حیطه کارش دانش دارد

پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و استخدام، کسی به شما رقم بسیار زیادی پرداخت نخواهد کرد. به همین ترتیب، پیش از آن که بتوانید به مقام معاون ارشد، با خودرو مجهز و تلفن همراه برسید، باید برای مقام و مزایایش زحمت بکشید.

یادتان باشد که 10 هزارتومان حتی از قیمت یک پیتزا هم کمتر است که شما به راحتی می توانید بخرید.

آیا خرید یک پیتزا برای آینده شما مهم تر است یا سرمایه گذاری برای تضمین موفقیت شغلی شما و کسب درآمد عالی برای یک عمر؟

انتخاب با خود شماست دوست عزیز

این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید.

تحقیقات پژوھشگران ، پیوسته نشان داده است که افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصمیم می گیرند و وقتی انجام کاری را درست بدانند به آسانی از تصمیم خود بر نمی گردند.بر عکس ، اشخاص شکست خورده معمولاٌ دیر تصمیم می گیرند و تصمیم خود را به آسانی عوض می کنند .

ھر گاه تصمیم شایسته ای گرفتید ، آنرا رھا نکنید

اگرچه کسی نمی تواند به عقب برگشته و شروعی عالی داشته باشد اما از الان می تواند شروع کند و یک پایان عالی داشته باشد.

قیمت اصلی این کتاب 30000 تومان است.اما به دلیل اهمیت مسئله اقتصادی و حمایت از هم میهنان عزیز پس از هماهنگی های انجام شده قیمت فایل دانلودی را برای شما عزیزان با 70% تخفیف،فقط با قیمت10000تومان در نظر گرفتیم.

ارزانترین و مفیدترین کتاب عمرتان را همین الان تحویل بگیرید

حجم این مجموعه تقریبا 40 مگابایت و در قالب فایل word میباشد

خرید و دریافت لینک دانلود کتاب بسیار راحت است و در عرض کمتر از یک دقیقه انجام می گیرد

این کتاب به صورت الکترونیکی است و شما پس از پرداخت آنلاین خیلی آسان و سریع آن را دانلود می کنید. کتاب الکترونیکی بسیار راحت تر از کتاب کاغذی است و می توانید آن را همین لحظه خرید کرده ،دانلود و مطالعه فرمایید.

با 2 ساعت کار کردن،روزانه 500 هزار تومان درآمد داشته باشید

شما به آن چیزی می رسید که به آن باور دارید. جایگاهی که امروز دارید، ریشه در باوری دارد که داشته اید.

تازمانی که به اهداف خود دست یافته و برای بهترین بودن تلاش می کنید،فردی موفق محسوب می شوید.

تقلید کردن بهتر از نوآوری است

آسان ترین راه پولدار شدن را به شما نشان خواهم داد

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود کتاب در اختیار شما قرار گرفته و یک نسخه نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 June 16 ، 12:18
fsh


پروژه تهویه مطبوع

قیمت:120000ریال

موضوع :

پروژه تهویه مطبوع

 1صفحه مشخصات فردی و مشخصات ساختمان به همراه پلان فرمت   dwg و فایل اکسل شامل محاسبات

 

مشخصات پروژه:     

  ساختمان 3 طبقه ، هر طبقه 4 واحد ، هر واحد دارای داکت برای واحدهای برداشت آب (حمام ، دستشوییی وتوالت،سینک آشپزخانه)

 

نوع کاربری : مسکونی

 مساحت :      m2  480=24*16

 

مشخصات پروژه:     

  ساختمان 3 طبقه ، هر طبقه 4 واحد ، هر واحد دارای داکت برای واحدهای برداشت آب (حمام ، دستشوییی وتوالت،سینک آشپزخانه)

 

نوع کاربری : مسکونی

 مساحت :      m2  480=24*16



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 June 16 ، 11:14
fsh


پایدارکننده سیستم قدرت مبتنی بر منطق فازی تطبیقی برای افزایش پایداری سیستم قدرت

قیمت:180000ریال

 

موضوع :

پایدارکننده سیستم قدرت مبتنی بر منطق فازی تطبیقی برای افزایش پایداری سیستم قدرت

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

پایدارکننده سیستم قدرت مبتنی بر منطق فازی تطبیقی برای افزایش پایداری سیستم قدرت

 

چکیده: این مقاله عملکرد پایدارکننده سیستم قدرت تطبیقی مبنی بر منطق فازی (PSS) برای افزایش پایداری تک ماشین  باس بی نهایت سیستم قدرت است.


PSS برای تولید سیگنال های کنترل مکمل برای سیستم تحریک به منظور میرایی نوسانات فرکانس پایین سیستم قدرت استفاده شده است.

در اینجا انحراف سرعت و قدرت شتاب  دو ورودی به کنترل کننده منطق فازی هستند.


مکانیزم استنتاج کنترل منطق فازی توسط 49 قاعده if  then نشان داده است.

عملکرد تثبیت کننده سیستم قدرت منطق فازی
، (FLPSS) و بدون تثبیت کننده سیستم قدرت مقایسه شده است.شبیه سازی ها تحت شرایط مختلف مورد آزمایش قرار گرفتند.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 June 16 ، 11:13
fsh


پایان نامه « نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی » + پاورپوینت

قیمت:180000ریال

 

موضوع :

پایان نامه « نقش محاسبات ابری در راه اندازی مراکز داده پزشکی » + پاورپوینت

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

پایان نامه ای بسیار جامع و کامل در حوزه محاسبات ابری که مشتمل بر 3 فصل می باشد. ضمنا مطابق با شیوه نامه پاین نامه های دانشگاهی انجام شده است.

هرآنچه که در یک پایان نامه لازم می باشد در آن گنجانده شده. شامل:

1-فهرست مطالب

2-فهرست تصاویر

3-فهرست جداول

4- پاورقی

5-رفرنس دهی درون متنی

6-چکیده لاتین

7-صفحه عنوان لاتین

8-دارای پاورپوینت

 

     
  • فهرست مطالب
  • چکیده ......    1
  • فصل اول:  محاسبات ابری
  • 1.1 مقدمه .............    3
  • 2.1 محاسبات ابری چیست؟ ..............    5
  •            1.2.1 تعریف محاسبات ابری ..........    6
  • 3.1 سیر تکامل سبک های محاسباتی ................    6
  •            1.3.1 دلایل نیاز به یک مدل جدیدتر  ..........    7
  •            2.3.1 دلیل انتخاب محاسبات ابری ...............    8
  •            3.3.1 تصویری از کامپیوترها و سازمان ها در آینده .......    8
  • 4.1 فواید استفاده از معماری ابری ................    9
  • 5.1 اهداف محاسبات ابری ...............    9
  • 6.1 خصوصیات کلیدی ابر ...............    11
  • 7.1 مدل های تحویل سرویس (آناتومی ابر) ...............    12
  • 8.1 معماری ابر ...............    14
  •            1.8.1 مدل لایه ای  ...............    14
  •            2.8.1 معماری باز محاسبات ابری  ...............    16
  •                      1.2.8.1 اهداف معماری باز ...............    16
  •                      2.2.8.1 هفت اصل در معماری محاسبات ابری  ...............    17
  • 9.1 مدل های استقرار ...............    19
  •            1.9.1 ابر خصوصی  ...............    20
  •            2.9.1 ابر عمومی  ...............    20
  •            3.9.1 ابر ترکیبی  ...............    20
  •            4.9.1 ابر انجمنی  ...............    21
  •            5.9.1 ابر خاص - منظوره  ...............    21
  • 10.1 سرویس دهندگان اصلی ...............    21
  •            1.10.1  IaaS  ...............    21
  •            2.10.1 PaaS  ...............    24
  •            3.10.1 SaaS  ...............    25
  •            4.10.1 DaaS  ...............    26
  •            5.10.1 HaaS  ...............    27
  • 11.1 کاربرد محاسبات ابری ...............    27
  •            1.11.1 کاربرد در سیستم های فوق مقیاس  ...............    28
  •                      1.1.11.1 معرفی Salesforce.com ...............    28
  •                      2.1.11.1 مطالعه موردی سیستم مراقبت بهداشت ...............    29
  •                      3.1.11.1 طراحی سیستم های مقیاس وسیع ...............    30
  •                      4.1.11.1 رهیافتی مدل رانه برای طراحی سیستم های مقیاس وسیع ...............    30
  • 12.1 چالش های مطرح در حوزه محاسبات ابری ...............    31
  •            1.12.1 چالش های پیش رو ...............    32
  •                      1.1.12.1 خطر نهفته در محاسبات ابری ...............    33
  •            2.12.1 مشکلات ابرهای موجود ...............    33
  • 13.1 آینده محاسبات ابری ...............    34
  • 14.1 جمع بندی فصل اول ...............    35
  • فصل دوم:  انبارهای داده
  • 1.2 مقدمه ...............    37
  • 2.2 تعاریف انبار داه ...............    38
  • 3.2 ویژگی های اصلی انبارهای داده ...............    40
  •            1.3.2 موضوع گرا ...............    40
  •            2.3.2 مجتمع ...............    40
  •            3.3.2 متغیر با زمان ...............    41
  •            4.3.2 غیر فرار ...............    42
  • 4.2 تفاوت انبار داده و پایگاه داده ...............    42
  • 5.2 فعالیت های انبار داده ...............    44
  •            1.5.2 دریافت داده ...............    44
  •            2.5.2 پاک سازی ...............    45
  •                      1.2.5.2 یکپارچه سازی ...............    46
  •                      2.2.5.2 تبدیل داده ها ...............    47
  •                      3.2.5.2 کاهش داده ها ...............    48
  • 6.2 سیستم های پردازشی تحلیل بر خط (OLAP) ...............    48
  •            1.6.2 مدل های داده ای رابطه ای  و چند بعدی ...............    49
  •            2.6.2 حجم های داده ای ...............    52
  •            3.6.2 شما های داده ای ...............    52
  •                      1.3.6.2 شمای ستاره ای ...............    52
  •                      2.3.6.2 شمای دانه برفی ...............    54
  •                      3.3.6.2 تفاوت شماهای ستاره ای و دانه برفی ...............    55
  •            4.6.2 طراحی پایگاه داده چند بعدی انبار داده ...............    55
  •            5.6.2 ملاحظات مربوط به طراحی پایگاه داده انبار ...............    56
  •            6.6.2 انتقال اطلاعات به جدول های طراحی شده ...............    57
  •            7.6.2 ساخت حجم های داده ای ...............    57
  •            8.6.2 عملیات بر روی حجم های داده ای ...............    57
  • 7.2 سرور های OLAP  ...............    60
  •            1.7.2   MOLAP...............    60
  •            2.7.2   ROLAP...............      62
  •            3.7.2   HOLAP...............    64
  • 8.2  مراحل ساخت انبار داده  ...............    65
  •            1.8.2 فاز ساخت ...............    65
  •            2.8.2 فاز پیاده سازی ...............    66
  • 14.2  Data Mart  ...............    66
  • 15.2 جمع بندی فصل دوم ...............    67
  • فصل سوم:  محاسبات ابری - انبارهای داده - اطلاعات پزشکی
  • 1.3 مقدمه ...............    71
  • 2.3 پیاده سازی انبارهای داده در ابر ...............    73
  •            1.2.3 انبار داده های منعطف در ابر ...............    75
  •            2.2.3 عملکرد های مورد نیاز ...............    75
  •                      1.2.2.3 کارایی بالا ...............    77
  •                      2.2.2.3 انعطاف پذیری ...............    78
  •                      3.2.2.3 چند اجاره ای ...............    78
  •                      4.2.2.3 زیرساخت ...............    79
  •                      5.2.2.3 حریم خصوصی ...............    79
  •                      6.2.2.3 امنیت ...............    80
  •                      7.2.2.3 نظارت ...............    80
  •                      8.2.2.3 قابلیت دسترس پذیری و اطمینان ...............    80
  •            3.2.3 خلاصه بخش ...............    82
  • 3.3 تصویر برداری پزشکی در ابر ...............    83
  •            1.3.3 رشد انفجاری تصویر برداری در پزشکی ...............    84
  •            2.3.3 دلایل رشد انفجاری داده ها ...............    85
  •            3.3.3 در نظر گرفتن ابر برای تصویر برداری پزشکی ...............    86
  •                      1.3.3.3 ایجاد یک سیستم بیمار محور و محصور ...............    87
  •                      2.3.3.3 مقیاس بندی با توجه به هزینه مؤثر نیازهای سازمان ...............    87
  •                      3.3.3.3 صرفه جویی در هزینه در طول زمان ...............    88
  •                      4.3.3.3 افزایش بازدهی و بهره وری ...............    88
  •            4.3.3 ملاحظات کلیدی در زمان به کار گیری ابر ...............    88
  •                      1.4.3.3 امنیت ...............    88
  •                      2.4.3.3 شبکه و تحرک ...............    89
  •                      3.4.3.3 انتقال داده ها ...............    90
  •            5.3.3 تصویر برداری پزشکی و مدیریت اطلاعات در AT&T ...............    90
  •            6.3.3 خلاصه بخش ...............    91
  • 4.3 نقش انبار داده ها در بهینه کردن مدیریت بیماری ها ...............    92
  •            1.4.3 سیستم های عملیاتی و کاربرد های آنها ...............    92
  •            2.4.3 چگونگی نقش انبار داده در ارائه راه کار ...............    93
  • 5.3 راه حل محاسبات ابری برای بیماران در مؤسسات بهداشت و درمان  ...............    94
  •            1.5.3 پیش زمینه های پیاده سازی راه حل ...............    98
  •            2.5.3 راه حل پیشنهادی ...............    100
  • 6.3 نتیجه و کارهای آینده ............ ...............    104
  • فهرست منابع   ...............    10 6

 

فایل دانلودی دارای موارد زیر می باشد:

1- فایل Word قابل ویرایش - تعداد صفحات=124

2- فایل Powerpoint قابل ویرایش – تعداد 50 اسلاید

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 June 16 ، 11:12
fsh


بررسی روشهای استخراج قوانین انجمنی برای کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری

قیمت:250000ریال

 

موضوع :

بررسی روشهای استخراج قوانین انجمنی برای کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

پیشگفتار

اغلب از داده کاوی برای کشف و مدلسازی در فرایند کشف دانش استفاده می شود. در داده کاوی چندین فعالیت صورت می پذیرد که عبارتند از: بخش بندی؛ مانند این که یک شرکت چه مشتریانی دارد.طبقه بندی؛ مانند اینکه  آیا یک فرد مشتری آینده خواهد بود.توضیح محتوی؛ مانند این که چه صفت هایی مشتری آینده را مشخص می سازد.پیش بینی؛ تحلیل تغییرات مانند اینکه چرا رفتار مشتریان تغییر می کند و تحلیل وابستگی و استقلال مانند اینکه چگونه بازاریابی بر رفتار مشتری اثر می گذارد؟

در این نوشتار کلیه مطالب طی چهار فصل بیان می گردند.در فصل اول به آشنایی با قوانین انجمنی در داده کاوی می پردازیم.در فصل دوم به آشنایی با داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم در این فصل الگوریتم های داده کاوی مربوط به قوانین انجمنی به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند.در فصل سوم به کاربرد روشهای قوانین انجمنی در مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم. قوانین انجمنی برای انتقال و پالایش ارزش مشتری کاوش شده و به همراه مدیریت ارتباط با مشتری برای ارتقای ارزش مشتری، سازمان می تواند به سادگی بازاریابی پروژه سفارشی شده را انجام داده و منجر به مدیریت رابطه مشتری، برای ارتقای ارزش مشتری شود.در فصل چهارم به جمع بندی پرداخته و برای ادامه مسیر پیشنهاداتی ارائه می گردد.

 


فهرست

فهرست جدول ها و شکل ها

فصل اول:آشنایی با قوانین انجمنی در داده کاوی

فصل دوم: آشنایی با داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری

2-1.مقدمه

2-2.کاربرد داده کاوی در CRM

2-3.تعریف مدل RFM

2-4.الگوریتم ARM

2-5. الگوریتم Apiriori

2-6. مدلRFMDT

2-7. الگوریتمApiriori نظارتی

2-8.کاوش قوانین انجمنی با استفاده از الگوریتم استقرائی

2-9.خوشه بندی

فصل سوم: کاربرد روشهای قوانین انجمنی در مدیریت ارتباط با مشتری

3-1.مقدمه

3-2. الگوریتمRFM

3-3.تقسیم مشتری و مدلهایRFM

3-4. قوانین انجمنی

3-5.سیستم توصیه‌گر پیشنهادی

3-6.پژوهش کاوش قانون انجمنی براساس تحلیل مفهوم رسمی

3-7. کاربرد تحلیل مفهوم رسمی در کاوش قانون انجمنی  CRM

3-8. الگوریتم استقرایی

3-9. مدل خوشه بندی

3-10.انتخاب ویژگی با استفاده از قوانین رابطه‌ای

3-11. کاوش قانون انجمنی

3-12. کلاسبندی و پیش بینی

3-13. الگوریتم RST

فصل چهارم: جمع بندی و پیشنهادات

مراجع

 

 

فهرست جدول ها و شکل ها

جدول 2-1

جدول 2-2

جدول 2-3

جدول 2-3

جدول 2-4

جدول 2-5

جدول 2-6

جدول 2-7

جدول 3-1

جدول 3-2

جدول 3-3

جدول 3-3

جدول 3-4

جدول 3-5

جدول 3-6

جدول 3-7

جدول 3-8

جدول 3-9

شکل 2-1

شکل 2-2

شکل 2-3

شکل 2-3

شکل 2-4

شکل 2-5

شکل 3-1

شکل 3-2

شکل 3-3

شکل 3-4

شکل 3-5

شکل 3-6

شکل 3-7

شکل 3-8

شکل 3-9

شکل 3-10

شکل 4-1

 

 

 

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 June 16 ، 11:10
fsh


بررسی شیوع ژن های SHV-1 و CTX – M-1 بتالاکتامازهای وسیع الطیف درسویه های اشریشیا کلی اسه

قیمت:500000ریال

موضوع :

بررسی شیوع ژن های SHV-1 و CTX – M-1 بتالاکتامازهای وسیع الطیف درسویه های اشریشیا کلی اسه

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

مقاومت آنتی بیوتیکی یک مسئله مهم در پزشکی می باشد. به طور قابل ملاحظه ای بسیاری از مطالعات بر روی ارگانیسم های پاتوژنی مانند سالمونلا، کلبسیلا پنومونیه واشریشیا کلی متمرکز شده اند. اشریشیا کلی روش های متنوعی از کسب وگسترش را دارد که می تواند به عنوان مخزن قابل انتقال برای مقاومت آنتی بیوتیکی استفاده شود. مطالعه شاخص های مقاومت در سویه های رایج اشریشیاکلی، اهمیت باکتریهای کمونسال در توسعه وانتشار مقاومت آنتی بیوتیکی را افزایش می دهد(1). گسترش عوامل ژنتیکی از جمله پلاسمیدها، ترانسپوزون ها واینتگرون ها یا کاست های ژنتیکی، می تواند مسئول گسترش سریع ژن های مقاومت آنتی بیوتیکی چندگانه وتبادل ژن های مقاومت بین پاتوژن ها و غیر پاتوژن ها وبین باکتری های گرم مثبت و گرم منفی باشد(2). بتالاکتامازها در میان ناهمگن ترین گروه آنزیم های مقاوم قراردارند. بیش از 700 بتالاکتاماز مجزا تشریح شده است(3). بتالاکتامازها، آنزیم های تجزیه کننده آنتی بیوتیک های خانواده بتالاکتام می باشند،که به دنبال مصرف آنتی بیوتیک های خانواده بتالاکتام ظهور یافتند(5).داروهای گروه پنی سیلین و سفالوسپورین ها از آنتی بیوتیک های می باشند که به طور وسیع مورد استفاده قرار می گیرند که در جلوگیری از سنتز دیواره سلولی باکتری ها موثر هستند  که این داروها تحت عنوان داروهای  بتالاکتام شناخته شده اند (6).پنی سیلیناز  اولین  بتالاکتاماز  شناخته شده است.این آنزیم اولین بار در سال 1940 از اشریشیا کلی جداسازی گردید، در این زمان پنی سیلین هنوز به صورت متداول وارد مصارف کلینیکی نشده بود، با شناسایی ساختار حلقوی بتالاکتام واژه پنی سیلیناز به  بتالاکتامازتغیر یافت(7). به علت  مشکلات شناسایی تولید کننده های ESBL و تناقض در گزارش ها، تعیین شیوع درست ارگانیسم های تولید کننده های ESBL دشوار می باشد. به هر حال ارگانیسم های تولید کننده های ESBL بصورت جهانی توزیع شده اند و شیوع آنها در حال افزایش است(8). بتالاکتامازهای وسیع الطیف ((ESBLs ؛گروه ویژه ای از آنزیم های بتالاکتاماز  هستند که اولین بار در سال 1980 در اروپای غربی شناسایی گردید .در اوایل دهه 1980 ورود سفالوسپورین های نسل سوم در مراکز درمانی باعث کنترل و مهار باکتری های واجد آنزیم  بتالاکتاماز گردید و در سال 1983 درآلمان اولین باکتری حامل پلاسمید  بتالاکتامازی دارای توانایی هیدرولیز سفالوسپورین های نسل سوم گزارش گردید .سپس آنزیم های یاد شده که توانایی هیدرولیز سفالوسپورین های نسل سوم را داشتند ESBLsنامیده شدند (7و9). تعداد زیادی از بتالاکتامازهای تا کنون شناسایی شده اند،اما آنزیم های TEM وSHV شایع ترین آنزیم های مشاهده شده در بین اعضای  خانواده انتروباکتریاسه می باشند .جهش در ژن های کد کننده این بتالاکتامازها،طیف فعالیت آنزیم را به آنتی بیوتیک های پنی سیلین، سفالوسپورین ها وسیع الطیف (مانند سفتازیدیم،سفوتاکسیم و سفتری آکسون)و آزترونام گسترش می دهد از این رو این آنزیم ها را بتالاکتامازهای وسیع الطیف ((Extended-Spectrum β-Lactamases =ESBLs می نامند(10). تعریف اصلی واژه  ESBLsبه دلیل سوبستراهای است که توسط این آنزیم ها هیدرولیز می شوند،اما اخیرا واژهESBLs محدود به بتالاکتامازهایی می شود که توسط کلاولانیک اسید مهار می شوند و فعالیت آنرا نیز افزایش می دهند.در حالی که اکثر ژن هایESBLs  گزارش شده مشتقاتی از بتالاکتامازهای TEM-1،TEM-2،SHV-1،CTX-M وOXA هستند. اما تمامی آنها توسط کلاولانیک اسید مهار می شوند(11). تایید تولید ESBLs توسط مهار با کلاولانیک اسید در بعضی از سویه ها مشکل است، نه به دلیل فعالیت گسترده بتالاکتامازها به سوبسترا های مختلف، بلکه ممکن است ارگانیسم ها حاوی مکانیسم های مقاومتی دیگری باشند که می توانند فعالیت  ESBLsرا پنهان کنند. این مکانیسم هاشامل آنزیم های گروه Ampc، تغییرات در پروتئین هاو بتالاکتامازهای TEM و SHVکه در اثر جهش در ناحیه کد کنندن آنها توسط کلاولانیک اسید مهار نمی شوند(12).



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 June 16 ، 11:10
fsh