دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

۴۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


ترجمه مقاله رشته عمران زلزله

 ترجمه مقاله رشته عمران زلزله

ترجمه مقاله انگلیسی

Therelationshipbetweenshearwavevelocity,temperature,attenuationandviscosityintheshallowpartofthemantle

 مقاله عمران زلزله

رابطه سرعت برشی,درجه حرارت ،روابط کاهندگی و ویسکوزیته در قسمت کم عمق از گوشته




تعداد صفحات انگلیسی: 14 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 13 صفحه
دانلود متن انگلیسی

مقدمه:
ارتباط سرعت موج برشی در مقابل افزایش کاهندگی کاهش کی یابد و کاهش ویسکوزیته در گوشته فوقانی زمین تقریبا در  90 سال گذشته شناخته شده است.(گوتنبرگ 1950.ص76) این اثرات در آستونسفر بیشتر آشکار می باشد که در  آن درجه حرارت گوشته به درجه حرارت ذوب می رسد. شکل 1-A یک حالت ثابت ژئوترم را نشان می دهد. لایه ی نزدیک به سطح که در آن گرما از طریق هدایت منتقل می شود به عنوان یک لایه مرزی مکانیکی شناخته شده است(MBL) این است که توسط یک فاصله در لایه مرزی حرارتی (TBL) بخشی از حرارت به صورت هم رفتی از گوشته فوقانی منتقل می شود. در اعماق بیشتر گرادیان دما در ایزونتروپیک همرفتی است.


دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 17 April 16 ، 09:13
fsh

جزئیات کامل:

عنوان کامل : بررسی اثر بخش آموزشی مهارتهای اعتباری بر سلامت روان شناسی دانش

تعداد صفحات: 201

دسته: روش تحقیق

مقدمه:

 انسان امروزی به لحاظ پیچیدگی های زندگی ، وسعت و سرعت تغییرات ، با چالشهای فراوانی روبه روست که این چالش ها در قرن آینده بارزتر خواهد شد (دلور ؛ترجمه فقیهی و رئوف ، 1375) چالش ها و بحران هایی مانند چالش بین جهانی شدن و بومی ماندن ، بحران جمعیت ، بحران سلامتی و تغذیه ، دگرگونی های فناوری و شرایط حرفه ای ، آثار فناوری نوین ارتباطی برمهارتهای اجتماعی اجتماعی و خلق وخوی ، مشکلات خانوادگی و اشتغال والین در بیرون از منزل ، افزایش فشارهای روحی و روانی و.... ، که هر یک از این عوامل ، مشکلاتی را بر چگونگی زندگی افراد و رفتارهای اجتماعی و فردی آنان تحمیل می کند.
 مطالعات اخیر حاکی است که این مسائل میتوانند تأثیرات زیانبخشی بر سلامت جسمانی و  روانشناختی افراد داشته باشند . در واقع ، بین تعداد مسائل روزمره ای که افراد تجربه می کنند و علائم مشکلات سلامت  و تنش های روانشناختی و فیزیولوژیکی  همبستگی وجود دارد (دلانگیس  و همکاران، 1982 ). کمپبل  و سونسون  (1992) ، معتقدند زمانی که تنیدگی  ناشی از مسائل روزمره شدید  باشد و یا فرد به دلایل مختلفی هر تنیدگی را به صورت منفی درک کند ،سلامت و عملکرد وی (بویژه عملکرد تحصیلی ) تحت تأثیر قرار می گیرد ( کمپیل و سونسون؛ نقل از راس ،1999؛ میسرا  ،2000 ).
کنار آمدن با این فشارها و کسب مهارتهای فردی و اجتماعی ، هموار بخشی از واقعیت زندگی انسان بوده ودر ادوار متفاوت زندگی او ، به اشکال گوناگون تجلی یافته است . در دورۀ کودکی ، تعارض ها جلوه چندانی ندارند ،اما با افزایش سن و هنگام مواجهه با دشواری های ویژة  سنین نوجوانی ، کشمکشها و تعارضها بیشتر تظاهر پیدا می کنند. همزمان با رشد جسمانی و روانی ، انتظارات خانواده و جامعه بیز از فرد افزایش می یابد ، بطوری که نوجوان می پذیرد به سبب زندگی اجتماعی ، بخشی از تمایلات خود را محدود کند ودر چهار چوب هنجارهای اجتماعی و گروهی قرار دهد . در این میان ، هر چه جامعه پیچیده تر و ارتباطات بین فردی و اجتماعی وسیع تر گردد ، تعارض های درونی و محیطی نبزسیر صعودی طی میکند و همه این عوامل ، به سر گشتگی و آشفتگی بیشتر فرد می انجامد . اعتیاد ، پناه بردن به انواع داروهای اعصاب ، رفتارهای ضد اجتماعی و انواع اختلالات روانشناختی و عاطفی حاصل چنین فرایندی است . بنابراین محیط آموزشی یکی از اساسی ترین محیط هایی است که آموزش مهارت های زندگی از نظر بهداشت روانی ضروری است و به نظر میرسد در حوزه تعلیم و تربیت ، چگونگی رویارویی با مسائل مذکور و ایجاد زمینه مناسب برای رشد افراد و افزایش ظرفیت روانشناختی و توانایی های روانی – اجتماعی ،برنامه ریزی و الزامهای خاصی را می طلبد .
 از طرفی نتایج بررسی های مختلف  نشان داده است که سبک های مقابله ای افراد در برابر مشکلات  و مسائل  زندگی  متفاوت است ، برخی هنگام  مواجهه  با  مشکلات ،  می کوشند با  ارزیابی درست و منطقی  موقعیت و با استفاده  از راهبرهای مؤثر با موقعیت  مقابله  کنند ، عده ای  در مواجهه    با  مشکلات   به  جای   مقابله  سازگارانه  با  مسائل  ، سعی  می کنند  به  روشهای  مختلف مانند : کناره گیری  ،  افسردگی  ،  پناه بردن به الکل و مواد و سایر راهبرهای نا کارآمد ، از رویارویی با مشکلات اجتناب کنند. بنابراین مقدار تنیدگی که فرد تجربه می کند ممکن است تحت تأثیر توانایی فرد در مقابله مؤثر با رویداد ها و موقعیتها ی تنیدگی زا باشد . پژو هشگران با بررسی راهبردهای مقابله ای افراد موفق و نا موفق نشان دادند ، افرادی که بطور موفقیت آمیز با مشکلات مقابله میکنند ، افرادی هستند که خود را به مجموعه ای از مهارت ها تحت عنوان مهارت های زندگی مجهز کرده اند (کلینکه  ، نقل از محمد خانی ، 1380 ). براین اساس ، می توان گفت مهارتهای زندگی تواناییها و مهارت های عملی هستند که موجب رفتارهای مثبت و سازگارانه گردیده و برای احساس موفقیت ، توانمندی و شادکامی در زندگی روزمره مورد نیاز می باشد ( سازمان جهانی بهداشت ، ترجمه نوری قاسم آبادی و محمد خانی ،1377 ). ویژگی برجسته این برنامه ها آموزش مهارت های شناختی – رفتاری است که در اصلاح مشکلات رفتاری یا روانشناختی مؤثر تشخیص داده شده اند (بوتوین ، 1983 ؛ نقل از ناصری و نیک پور ،1383 ). این مهارت ها توانایی هایی هستند که منجر به ایجاد روابط بین فردی مناسب و مؤثر ، انجام مسئولیت های اجتماعی ، انجام تصمیم گیری های صحیح ، حل تعارض ها و کشمکش ها بدون توسل به اعمالی که به خود و دیگران صدمه می زند ، می شود . برهمین اساس در سالهای اخیر   آموزش مهارتهای زندگی برای آماده نمودن افراد ، هنگام مقابله با  مشکلات و ایجاد رفتارهای مثبت و در نتیجه دستیابی  به  زندگی  موفقیت آمیز  مورد  توجه  روانشناسان  و       دست اندر کاران نظامهای آموزشی قرار گرفته است و امروز بخشی از برنامه های درسی سطوح گوناگون تحصیلی به آموزش زندگی اختصاص دارد (ادیب و فردانش،1382). در اهداف آرمانی آموزش و پرورش ایران نیز تحت مضامین گوناگون به آموزش مهارتهای زندگی تاکید شده است، که این موارد عبارتند از:
- پرورش روحیه ی اعتماد به نفس و استقلال شخصیت .
 
- پرورش متعادل عواطف انسانی و همزیستی مسالمت آمیز .
- پرورش روحیه ی مشارکت و همکاری در فعالیتهای گروهی .
- پرورش روحیه ی تحمل آرای دیگران و سعه ی صدر .
- پرورش روحیه ی مقاومت در برابر تبلیغات سوء و.... که در نهایت منجر به تأمین سلامت جسمی و بهداشت روانی می شود (صافی ، 1379 )...


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 16 April 16 ، 08:42
fsh

عنوان کامل : مقایسه اضطراب در بین کودکان دارای شب ادراری و کودکان عادی حدود سنی 4-5 ساله در مهد کودک منطقه 11 تهران

تعداد صفحات : 95

دسته : روش تحقیق

توضیحات :

چکیده
هدف از تحقیق حاضر مقایسه اضطراب در بین کودکان دارای شب ادراری و کودکان عادی حدو د ۵-۴ ساله منطقه ۱۱ شهر تهران است .که در فرضیه عنوان شده بررسی و مقلسه اضطراب در بین کودکان دارای شب ادراری و کودکان عادی است که جامعه است که جامعه آماری کود کان که در حدود سنی ۵-۴ ساله در مهد کودک منطقه ۱۱ هستند که جمعاً ۱۰۰۰ نفر هستند که ۱۴۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند که روش نمونه گیری به صورت طبقه ای بوده است و روش تحقیق استفاده شده  از طریق علی و مقایسه ای بوده است .که بعد از اجرای آزمون اضطراب بر روی کودکان وبه دست آوردن نمرات خام آنها از طریق روش x2و مقایسه اضطراب در دو گروه دارای شب ادراری و کودکان عاری بوده است و سطح معنی داری آن برابر ۵% pjبوده است

چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق                                      

مقدمه                                                                          

بیان مساله                                                                               

اهداف تحقیق                                                                                     

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق                                       

فرضیه تحقیق                                                                           

مقدمه فصل دوم                                                              

علل بروز و ریشه ها اضطراب                                                      

آثار علایم و اضطراب                                                                 

علایم جسمانی                                                                 

علایم روانی                                                                              

انواع اضطراب                                                                           

نقش اضطراب                                                                     

ترس و اضطراب                                                             

رابطه اضطراب با جنس                                                     

دیدگاهای نظری درباره اضطراب                                        

دیدگاه رفتار گرایی                                                           

اختلالهای اضطراب تعصمیم یافته و هراس                                      

تعریف اضطراب جنبه های وجلوهای مختلف آن                                

شیوه های بیان اضطراب                                                   

انواع اضطراب                                                                           

بحرانهای اضطرابی حاد                                                    

واکنشهای اضطراب موقت                                                 

اضطراب در سطح رفتار                                                    

اضطراب فزون کنشی ، اختلال توجه                                               

اضطراب و اختلالهای حرکتی                                                        

نشانه های اضطراب در سطح بدنی                                                

 دستگاه روانی                                                                            

رشد روانی جنسی                                                           

نوفرویدیها                                                                               

کارل یونگ و روان شناسی تحلیلی                                       

کارن هارنی                                                                              

هری استاک سالیوان                                                                  

اریک فرام                                                                                

هینزهارتمن                                                                              

مارگارت ماهلر                                                                

فصل سوم : روش تحقیق                                                   

حجم نمونه                                                                              

ابزار تحقیق                                                                              

بیان مساله                                                                               

روش آماری                                                                                      

فصل چهارم : یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها                                 

مقدمه                                                                                     

جدول ۲-۴ فراوانی مشاهده شده                                         

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری                                          

بحث و نتیجه گیری                                                           

پیشنهادات                                                                               

محدودیت ها                                                                                      

منابع و ماخذ                                                                              


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 17:14
fsh

 عنوان کامل : پایان نامه بررسی اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان مقطع متوسطه و پیش‌دانشگاهی

تعداد صفحات : 98

دسته : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات :

چکیده:
این تحقیق به منظور بررسی اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان مقطع متوسطه و پیش‌دانشگاهی شهر جیرفت براساس مقیاس بالینی اضطراب و افسردگی HADS در سال 1388 انجام گرفت. براساس نمونه‌گیری خوشه‌ای 200 نفر از هر پایه تحصیلی انتخاب و مورد آزمون قرار گرفتند. روش این پژوهش توصیفی است، داده‌ها با استفاده از روش‌های آماری توصیفی و استنباطی شامل: آزمون t، آزمون Anova، تحلیل واریانس یک طرفه و ضریب همبستگی پیرسون و اسپیرمن برای بررسی رابطه بین متغیرها استفاده شد.
نتایج نشان داد که نمره اضطراب دانش‌آموزان در مقطع پیش‌دانشگاهی بالاتر از مقطع متوسطه است، نمره اضطراب و افسردگی دانش‌آموزان دختر از پسر بالاتر است، بین نمره‌های افسردگی و اضطراب دانش‌آموزان براساس تحصیلات والدین تفاوت وجود ندارد. بین نمره اضطراب و افسردگی دانش‌اموزان براساس رشته‌های تحصیلی آنها تفاوت معنادار وجود دارد بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رابطه منفی معنادار و بین اضطراب و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رابطه مثبت و معنادار است. بنابراین دانش‌آموزان مقاطع دبیرستانی باید از نظر اختلالات روانی مورد ارزیابی دقیق‌تری قرار گیرند.

فهرست مطالب:
چکیده   
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه   
بیان مسأله   
اهمیت و ضرورت پژوهش   
اهداف تحقیق   
هدف کلی   
اهداف ویژه   
اهداف کاربردی   
فرضیه‌های تحقیق   
تعریف عملیاتی متغیرها   
تعریف عملیاتی   
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
2. مقدمه   
2-1. الف) فرایند تحول در سطح سنی 15-18 سالگی   
2-1-1. خصوصیات بدنی   
2-1-2. خصوصیات اجتماعی   
2-1-3. خصیوصیات عاطفی   
2-2. اضطراب چیست؟   
2-2-1. علل پیدایش اضطراب   
2-3. انواع اضطراب‌ها و ترس‌ها   
2-3-1. اختلال اضطراب فراگیر   
2-3-2. ترس اجتماعی یا ترس از مردم   
2-3-3. فوبیای ساده یا ترس ساده   
2-3-4. اختلال وحشت   
2-4. آیا اضطراب همیشه نامطلوب است؟   
2-5. اختلالات اضطرابی   
2-5-1. اختلال آسیمگی (پانیک)   
2-5-2. اختلال اضطراب فراگیر   
2-5-3. اختلال هراس   
2-5-4. اختلال وسواس فکری و  عملی (O.C.D)   
2-5-5. اختلال استرس بعداز ضربه   
2-6. اختلال هراس سه نوع عمده دارد که عبارتند از:   
2-6-1. هراس ساده   
2-6-2. هراس اجتماعی   
2-6-3. گذر هراس   
2-7. پیش‌گیری و راه‌های درمان اضطراب   
2-8. رویکردهای روانشناسی و سبب‌شناسی اختلالات اضطرابی و افسردگی   
2-8-1. رویکرد روان تحلیلی   
2-9. به‌طور کلی فروید به سه نوع اضطراب معتقد بود   
2-9-1. اضطراب واقعی   
2-9-2. اضطراب نورتیک   
2-9-3. اضطراب اخلاقی   
2-10. آنا فروید (1965-1972)   
2-11. کارن هورنای (1952-1885)   
2-12. ملانی کلاین (1960-1882)   
2-13. هری استاک سالیوان (1949-1892)   
2-14. رنه اشپیتز (1974-1887)   
2-15. جان بالبی   
2-16. هارتن، کریس و لون‌شتاین   
2-17. اتورانک (1939-1884)   
2-18. آلفرد آدلر (1937-1870)   
2-19. رویکرد یادگیری   
2-20. رویکرد شناختی   
2-21. نظریه‌های وجودی   
2-22. درمان اختلالات اضطرابی   
2-22-1. درمان شناختی رفتاری   
2-22-2. روان درمانی بینش‌گرا   
2-22-3. گروه درمانی   
2-22-4. دارودرمانی   
2-23. اضطراب امتحان و راه‌های کاهش آن   
2-23-1. پرهیز از فشرده‌خوانی   
2-23-2. شرکت در جلسات آخر درس   
2-23-3. پرهیز از اضطراب‌های متفرقه   
2-23-4. داشتن تصور ذهنی مثبت از خود   
2-23-5. تنظیم برنامه خواب و استراحت   
2-23-6. پرهیز از کاهش تغذیه   
2-23-7. آماده شدن برای امتحان   
2-24. برای پاسخ به آزمون تستی پیشنهاد می‌شود   
2-25. افسردگی چیست؟   
2-25. افسردگی به دو بخش تقسیم می‌شود   
2-25-1. افسردگی مزمن   
2-25-2. افسردگی شدید   
2-26. علائم افسردگی   
2-26-1. محتوای تفکر   
2-26-2. نظام حسی   
2-26-3. وضعیت ظاهری   
2-26-4. خصوصیات مرتبط با سن   
2-26-5. خصوصیات پیوسته   
2-27. انواع افسردگی   
2-27-1. اختلال عاطفی - فصلی   
2-28. علل  دلایل افسردگی   
2-28-1. استرس   
2-28-2. عوامل اجتماعی   
2-28-3. شخصیت   
2-28-4. ژنتیک    
2-28-5. اعتیاد   
2-28-6. داروها   
2-28-7. بیماری‌ها   
2-28-8. شکست در زندگی   
2-29. درمان افسردگی   
2-30. رویکرد شناختی   
2-31. رویکرد یادگیری (1)   
2-31-1. درمان افسردگی از نقطه‌نظر یادگیری   
2-32. نظریه‌های زیست‌شناختی   
2-32-1. نور و شیمیایی   
2-32-2. هورمونی   
2-32-3. خواب   
2-32-4. ژنتیک   
2-33. درمان افسردگی براساس رویکردهای زیست‌شناختی   
2-33-الف. درمان داروئی   
2-33-1. ترکیبات سه‌حلقه‌ای   
2-33-2. ترکیبات ضدافسردگی با خاصیت مهاری اکسیداسیون آمین‌های یک ظرفیتی   
2-33-3. آرام‌بخش‌ها   
2-33-4. مصرف توأم داروهای فوق 5 داروهای محرک اعصاب 6 لیتوم   
2-34. تحقیقات انجام شده در داخل کشور   
2-35. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور   
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
مقدمه   
روش تحقیق   
جامعه آماری   
نمونه و روش نمونه‌گیری   
ابزار گردآوری اطلاعات   
پایایی و روایی ابزار سنجش (HADS)   
روش اجرا   
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات   
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
مقدمه   
بررسی فرضیه‌های تحقیق   
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
مقدمه   
خلاصه پژوهش   
بحث و نتیجه‌گیری   
خلاصه و جمع‌بندی نهایی   
محدودیت‌های پژوهش   
پیشنهادات   
پیشنهادات کاربردی   
پیشنهادات پژوهشی   
فهرست منابع    
فارسی   
منابع لاتین


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 17:08
fsh

عنوان کامل : بررسی شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل حدود سنی 35-30 ساله شهرستان ابهر

تعداد صفحات : 75

دسته : روش تحقیق

چکیده :

هدف از تحقیق حاضر بررسی شیوع همسر آزاری در بین زنان متاهل حدود سنی ۳۵-۳۰ ساله شهرستان ابهر است که فرضیه های عنوان شده عبارت است بین پایگاه اقتصادی خانواده و همسر آزاری شوهر رابطه وجود دارد۲) بین نبود فرزند و همسر آزاری رابطه وجود دارد . ۳) بین ویژگیهای شخصیتی شوهر و همسر آزاری رابطه وجود دارد که جامعه آماری عنوان شده در این تحقیق عبارت است زنان متاهل حدود سنی ۳۵-۳۰ ساله که در یک ماه گذشته در حدود ۴۵۰ نفر به مراکز مشاوره و شورای حل اختلاف مراجعه کرده که ۴۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده و آزمون مربوط به همسر آزاری و علل شیوع آن دارای ۳۰ سوال دورسه  مبحث مربوط به مسائل اقتصادی به مسائل فرزند و تربیت آنها و مسائل شخصیتی است که دارای دو گزینه بله و خیر است و جواب به سوالات بله به عنوان نمره خام به حساب آمده که جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روش آماری استفاده گردیده و نتایج بدست آمده حاکی از آن است که فرضیه ها تایید شده بین منابع اقتصادی و نبود فرزند و ویژگیهای شخصیتی و شیوع همسر آزاری رابطه وجود دارد و سطح معنی داری آن برابر  است .

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مساله

اهداف تحقیق

اهمیت و ضرورت تحقیق

فرضیه های تحقیق

متغیرهای تحقیق

تعاریف عملیاتی واژه ها و مفاهیم کلیدی

فصل دوم

پیشینه و ادبیات تحقیق

سبکهای زندگی : سوال چند انتخابی

دو نفری زندگی کردن یا تنها زندگی کردن ؟

زندگی مشترک : جنبه ها ی مثبت و منفی

جنبه های مثبت زندگی مشترک : صمیمیت و مشارکت

جنبه های منفی زندگی مشترک : اختلاف به خاطر هیچو پوچ

تنها زندگی کردن : واقعیتهای مختلف

جنبه های مثبت زندگی مجردی : آزادی

و استقلال

جنبه های منفی زندگی مجردی : تنهایی و عدم تداوم

پیدا کردن همسر ایده آل : اقدامی مهم

معیارهای انتخاب : تفاوتها یا تشابه ها ؟

عاشق شدن : پرش بدون نیزه

روابط زن و شوهر : روشن نگهداشتن چراغ

بافتهای زندگی مشترک : واقعیتهای مختلف از دواج

ازدواج در آمریکای شمالی

ازدواج مدنی

زندگی مشترک آزاد

زوج بودن اما جدا زندگی کردن

خانواده هسته ای

بچه خواستن : گذر از حالت زوج به حالت خانواده

آرزوی مشترک و آرزوی شراکت

مسائل ناباروری

چرخه زندگی خانوادگی : تحول خانواده در طول زمان

مراحل چرخه زندگی خانوادگی

استقرار خانواده

گذر به موقعیت والدینی

خانواده با بچه پیش دبستانی

خانواده یا بچه دبستانی

خانواده به عنوان سکوی پرش

خانواده پس والدینی

چرخه زندگی خانوادگی : دید انتقادی

زوجها و خانواده های در حال متارکه

علتهای متارکه

پیامدهای متارکه

تکرار رئوس مطالب

چرا و چگونه تصمیم می گیریم تنها بمانیم یا ازدواج کنیم ؟

مراحل زندگی خانواده هسته ای کدامهاست ؟

متارکه زن و شوهر چه پیامدهایی دارد ؟

کارهای خانگی

جنبشهای طرفداری از حقوق زنان

نخستین جنبشهای زنان در فرانسه

مبارزه در ایلات متحده

تحولات اروپا

تجدید حیات جنبش طرفداری از حقوق زنان

خشونت خانگی آزار و تجاوز جنسی

خشونت خانگی

فصل سوم

تعیین روش تحقیق

جامعه آماری مورد مطلعه

حجم نمونه

روش نمونه گیری

ابزار سنجش و روش جمع آوری اطلاعات

معرفی آزمون

روش اجرای پژوهش

روش آماری جهت تجزیه و تحلیل داده ها و یااطلاعات

فصل چهارم

یافته ها و تجزیه و تحلیل آنها

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

محدودیت ها

ضمائم

پرسش نامه همسر آزاری

منابع و ماخذ


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 14:48
fsh

عنوان کامل : بررسی رابطه نحوه اوقات فراغت و جمعیت

تعداد صفحات : 93

دسته : روش تحقیق

مقدمه

«خداوند وقتی انسان را آفرید از روح خود در آن دمید.» (سوره مبارکه الحِجر، آیه ۲۸).

این بدان معناست که هدف، خلقت موجودی خدا گونه بوده است که دارای صفات و خصوصیاتی باشد تا خلیفه خدا روی زمین شود و برای تربیت انسانها از میان خود آنها راهنمایانی برگزید تا راه راست را به انسانها نشان دهند. نقش تربیتی این راهنمایان به گونه ای بوده که انسانها در تمامی ابعاد وجودیشان رشد کنند. با مشاهده زندگی گذشتگان خواهیم دید که معمولاً زندگی افراد جامعه به سه بخش تقسیم می‌شده است. قسمت اول کار و مشغله روزانه که جهت تأمین معاش خانواده بوده است و قسمت دیگر را خواب و استراحت و تجدید قوای جسمی جهت شروع روزی نو و ادامه کار و تلاش روزانه تشکیل می‌داده است و بین این دو زمان، زمان سومی نیز مشاهده می‌شود که در آن افراد نه کاری انجام می‌دادند و نه در خواب بودند. البته این زمان بسیار کوتاه بود و به مرور زمان مدت آن افزایش یافته است. این مدت زمان از روز را اوقات فراغت (Leisure times) نام نهادند. در زندگی فردی و اجتماعی بسیاری از جوامع و ملتهای امروز جهان، اوقات فراغت بخش مهم و جدانشدنی از برنامه‌های تربیتی جوانان محسوب می‌شود و هر اجتماعی با توجه به این نکته تا چه میزان از تحولات صنعتی و اجتماعی عصر حاضر تأثیر پذیرفته است، از ساعات فراغت به فراخور وضع و موقعیت خویش و بر اساس تواناییهای اقتصادی خود و نیز اعتقادات و درک ویژه ای که از اوقات فراغت دارند، بهره می‌گیرند. واضح است که کم توجهی به این موضوع موجب می‌شود که افراد نتوانند اوقات بیکاری خود را به نحو مطلوب و دلخواه سپری کنند و از نقش سازنده ای که این ساعات در پرورش شخصیت و تکمیل دانش و معلومات دارند بهره ببرند. یکی از اقشار جامعه، جوانان هستند و آنها سرشار از انرژی جوانی می‌باشند که این انرژی باید به گونه ای مورد بهره برداری قرار گیرد (سازمان ملی جوانان، ۱۳۸۱).

فهرست مطالب

فصل اول: ۳

کلیات پژوهش… ۳

مقدمه. ۴

۱-۱: بیان مسأله. ۶

۱-۲: اهداف تحقیق.. ۹

۱-۳: فرضیه‌های تحقیق.. ۹

۱-۴: سئوالهای تحقیق.. ۹

۱-۵: ضرورت و اهمیت تحقیق.. ۹

۱-۶: تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای پژوهشی.. ۱۲

فصل دوم : ۱۴

پیشینه پژوهش… ۱۴

مقدمه. ۱۵

۲-۱- پیشرفت تحصیلی : تعریف، معیارها و عوامل تأثیر گذار. ۱۹

۲-۲- معیارهای پیشرفت تحصیلی.. ۲۳

۲-۳ تعریف بهزیستی و مولفه‌های آن.. ۲۶

۲-۴- ویژگی‌های افراد شاد. ۳۲

۲-۵ رویکردهای نظری به بهزیستی.. ۳۴

۱-۲-۵- دیدگاه لذت گرایانه. ۳۵

۲-۲-۵- دیدگاه شناختی.. ۳۶

۳-۲-۵- دیدگاه‌های اهداف و ارزش‌ها ۳۸

۴-۲-۵- دیدگاه مقایسه‌های اجتماعی.. ۴۰

۵-۲-۵ دیدگاه سازگاری.. ۴۱

۶-۲-۵ الگوی چند بعدی ریف… ۴۲

۷-۲-۵- الگوی ویسینگ و وان ادن.. ۴۳

۲-۶-  روش‌های ارزیابی بهزیستی.. ۴۴

۲-۷- عوامل و همبسته‌های بهزیستی.. ۴۸

۲-۸ : مبانی نظری مدیریت زمان.. ۷۱

۲-۹: مبانی نظری اوقات فراغت.. ۸۱

۲-۹-۱:مقدمه. ۸۱

۲-۹-۳: اوقات فراغت از دیدگاه اسلام. ۸۴

۲-۹-۴: اوقات فراغت از نظر فیلسوفان و جامعه شناسان روسی.. ۸۵

سابقه علمی پیشینه تحقیق در ایران و خارج از کشور : ۸۶


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 14:43
fsh

عنوان کامل : پایان نامه بررسی رابطه بین اعتماد و مشارکت اجتماعی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

تعداد صفحات : 81

دسته : مدیریت

چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی رابطه بین اعتماد و مشارکت اجتماعی در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی منطقه 18 شهرداری تهران بود. به این منطور ابتدا به تشریح ادبیات نظری مربود به اعتماد پرداختیم و ابعاد پنجگانه ای برای آن با توجه نظریات موجود در نظر گرفته شد و سپس مبانی نظری مطرح در حوزه مشارکت اجتماعی بحث شد و سرانجام به بررسی تجربی روابط بین ابعاد اعتماد و مشارکت اجتماعی پرداختیم. جامعه آماری این تحقیق منطفه 18 شهرداری تهران می باشد که  دارای 400000 نفر جمعیت  می باشد. ابتدا یک نمونه 345 نفر با استفاده از فرمول کوکران انتخاب شدند. روش نمونه گیری در این تحقیق تصادفی طبقه ای بود. ابزار گردآوری داده ها در تحقیق حاضر دو پرسشنامه می باشد که پرسشنامه اعتماد، استاندارد و پرسشنامه مشارکت اجتماعی  محقق ساخته می باشد. روایی پرسشنامه ها  با استفاده از روایی محتوی توسط اساتید راهنما و مشاور تایید شدو پایایی پرسشنامه ها با استفاده از آزمون کرونباخ انجام شد که ضریب کرونباخ برای پرسشنامه اعتماد .... و برای پرسشنامه مشارکت اجتماعی .... می باشد که حاکی از پایایی هر دو پرسشنامه است. فرضیه های تحقیق  که به این صورت بودند: بین ابعاد اعتماد و مشارکت اجتماعی رابطه معناداری وجوددارد  که با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون مورد تایید قرار گرفتند.

فهرست مطالب:
چکیده 
فصل اول: کلیات تحقیق     
مقدمه 
1-1-بیان مسئله    
1-2-اهمیت و ضررورت تحقیق    
1-3-اهداف تحقیق    
اهداف فرعی 
1-4- چارچوب نظری تحقیق    
1-5- مدل مفهومی تحقیق    
1-6-فرضیه های تحقیق    
فرضیه اصلی تحقیق 
فرضیه های فرعی تحقیق  
1-7-تعریف عملیاتی و مفهومی متغیر های تحقیق    
تعریف مفهومی 
تعریف عملیاتی 
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش     
مقدمه
بخش اول: مبانی نظری مشارکت اجتماعی    
تاریخچه مشارکت اجتماعی
اهمیت مشارکت اجتماعی در اسلام     
عناصر (ارکان) اساسی مشارکت
موانع مشارکت
دولت و مشارکت    
پیش نیازهای مشارکت    
تجارب مشارت در بعضی کشورها    
اندیشه های مهم در مشارکت    
الف- درگیری ذهنی و عاطفی    
ب- انگیزش برای یاری دادن    
ج- پذیرش مسؤولیت    
مشارکت عامه مردم در پیشرفت  
اهداف معنوی (اخلاقی) مشارکت    
اهداف اقتصادی مشارکت    
تصمیم گیری و وفاق اجتماعی    
ساز و کارهای دست یابی به مشارکت    
اهمیت مشارکت در فرآیند نوسازی جامعه    
نقش عوامل فرهنگی در توسعه مشارکت سیاسی و اجتماعی         
الگوهای مشارکت
بر حسب زمینه مشارکت
بخش دوم: مبانی نظری اعتماد    
تعریف اعتماد
مفهوم اعتماد
مبانی نظری اعتماد
جیمز کلمن      
آنتونی گیدنز (سطح میانه)
فرانسیس فوکویاما     
سطح خرد
اعتماد عاطفی
اعتماد ارتباطی با خویشان
سطح میانی
سطح کلان
2- اعتماد در سطح خرد
بخش سوم: تحقیقات پیشین    
الف: تحقیقات انجام شده در خارج    
ب: تحقیقات انجام شده در در ایران    
فصل سوم: روش تحقیق     
مقدمه    
3-1- روش‌شناسی تحقیق    
3-2- جامعه آماری    
3-3- نمونه آماری    
3-4- روش نمونه گیری    
3-5- روش جمعآوری دادهها    
3-6- ابزار سنجش تحقیق    
3-7- روایی و پایایی پرسشنامه    
3-7-1- روایی    
3-7-2-پایایی    
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها    
3-9- روش‌ها و آزمونهای آماری به کار گرفته شده در این تحقیق    
3-9-1-آمار توصیفی    
3-9-2-آمار استنباطی    
منابع و ماخذ    
ضمائم: پرسشنامه ها


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 14:17
fsh

عنوان انگلیسی مقاله: Nonlinear Viscoelastic Analysis of Thick Walled Cylindrical Composite Pipes
عنوان فارسی مقاله: تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی
دسته: مهندسی مکانیک و مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

چکیده :
این مقاله تجزیه وتحلیل اثر ماتریس رفتار ویسکوالاستیک را در رفتار مکانیکی سیلندر چند لایه ضخیم لایه ضخیم انجام داده است. قسمت اصلی در این کار این است که تا ارائه راه حل های تقریبی تحلیلی برای محاسبه وابسته به زمان را در تنشهای داخل در سراسر ضخامت سیلندر در چارچوب تئوری ویسکوالاستیسه غیر خطی را ارائه دهد. سازه در نظر گرفته شده ضخیم و چندلایه بوده و در طول سیلندر ناهمسانگرد بوده و در معرض بازگذاری متقارن مکانیکی قرار دارد. در چنین شرایطی راه حل الاستیک دقیق آن وجود دارد که به طور طبیعی تعادل، فشار، جابجایی و سازگاری را با شرایط مرزی توسط معادلات شاختاری و بارگذاری ارضاء می کند. با توجه به تغییرات تنش مداوم در طول ضخامت سیلندر پیشنهاد راه حل های ویسکوالاستیک غیر خطی با متوسط تنش برای محاسبه عوامل الاستیک و ویسکو الاستیک غیر خطی در هر لایه است. علاوه براین راه حل با فرض بدست آمده گونه های خزش در هرلایه از طریق ضخامت ثابت بدست می آید. این الگوریتم همگرا و دقیق زمان به عنوان راه حل است که تعداد لایه های مصنوعی افزایش یافته  باشد. برای ویسکوالاستیک خطی راه حل پیشنهادی ثابت برای مطابقت با راه حل های دقیق شناخته شده برای مواد ویسکوالاستیک ایزوتروپیک 1 ارائه شده است. در نهایت چند مورد نوآوری در حال اجرا برای نشان دادن اهمیت این پدیده  کشش ویسکو در زمینه تنشهای داخل در طول چندلایه ضخیم سیلندر را ارائه شده است.
کلمات کلیدی : کامپوزیت پایه پلیمری (PMCS) – خزش – الاستیسه، تحلیل مدل سازی – استحکام


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 14:02
fsh

عنوان انگلیسی مقاله: The extended QUALIFLEX method for multiple criteria decision analysis based on interval type-2 fuzzy sets and applications to medical decision making
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله روش گسترش QUALIFLEX برای تجزیه و تحلیل چند معیاره تصمیم گیری بر اساس دو نوع مجموعه فازی و برنامه های کاربردی جهت تصمیم گیری های پزشکی
دسته: برق 
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

QUALIFLEX یک کلیت از روش جایگشت ژاکت لاگرز است که یک روش برتر مفید در تجزیه و تحلیل تصمیم گیری ها به دلیل انعطاف پذیری واطلاعات ترتیبی می باشد این مقاله توسعه روش QUALIFLEX را برای ورود به معیارهای چند گانه مشکلات تصمیم گیری در دو مجموعه فازی پرداخته است. مجموعه های فازی شامل دو نوع مقدار از فواصل تردد است که بطور گسترده ای از مرتبه بالای مجموعه های فازی به دلیل سادگی نسبی آن مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از سیستم امتیاز زبانی تبدیل به اعداد فازی با دو نوع فاصله براساس روش QUALIFLEX بوده که تمام جایگشت های ممکن را جهت توافق لازم منظور می دارد. براساس یک رویکرد مبتنی بر تحقیق این مقاله شامل تطابق و یا عدم تطابق پیشنهاد و شاخص تطابق و یا عدم تطابق شاخص و تطابق با عدم تطابق شاخص جامعه به عنوان معیارهای فرضیه جهت رتبه بندی گزینه ها انتخاب شده اند. امکان سنجی و استفاده از روشهای ارائه شده نشان داده است که یک مشکل تصمیم گیری پزشکی مربوط به بیماری های حاد را تسهیل کرد و تجزیه و تحلیل با دیگر روش های برتر مقایسه شده است.

کلمات کلیدی: تجزیه و تحلیل تصمیم گیری QUALIFLEX روش برتری – معیارهای چند گانه تصمیم گیری- مجموعه فازی با دو نوع فاصله


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 13:51
fsh

عنوان انگلیسی مقاله: Bank–SMEs relationships and banks’ risk-adjusted profitability
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله SMEدر روابط بانکی و سود آوری تعدیل شده به همراه ریسک در بانک ها
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

مقدمه:

تحقیقات پژروهشی چگونگی عملکرد SME مورد بررسی قرار می دهد.

شناسایی نوع وام و طول و دامنه ی روابط بین بانک ها و تأثیر حاشیه ی تعدیل شده برای ریسک مشتری. پس از تجزیه و تحلیل 4285مشاهدات سال اقتصادی در بانک فنلاندی، کیفیت SME به عنوان عامل خطر عمده در تنظیم و توضیح سودآوری بانک شناخته شد.

با این حال، طول و دامنه ی رابطه و وام نیز نقش مهمی را ایفا می کند.

کلمات کلیدی: عملکرد بین بانک های کوچک، روابط بین بانک های کوچک و SME ها، خطر تنظیم سودآوری.

1 . مقدمه:      

تحقیقات اساساً عملکرد بانک های داخلی و عامل خارجی را مورد بررسی قرار می دهد. عوامل داخلی اینگونه تعریف می شوند:

آنان نظریه ی مدیریت بانک را کنترل می کنند، در حالی که عوامل خارجی فراتر از کنترل هستند (راسیاه 2010).

تحقیقات قبلی در مورد ساختار هزینه در بانک ها ذکر شده است، اندازه ی بانک و مقیاس اقتصاد در ارتباط است. تفاوت در اهداف مدیریت بانک وجود دارد. همچنین به عنوان گوناگونی های استراتژی با سپرده های بانکی/ اعتباری دارای استراتژی است. دارایی ها و نمونه کارها دارای مسئولیت است.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 13:33
fsh

عنوان انگلیسی مقاله: Bank–SMEs relationships and banks’ risk-adjusted profitability
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله دو نمونه جدید با قدرت کم و کارایی بالا برای سلولها
دسته: 
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

چکیده :

دو نمونه جدید با قدرت کم  وعملکرد بالا در این مقاله برای سلولها ارائه شده است این سلولها با قدرت کم بر اساس XOR یا  XNORمی باشد. اکثریت آنها با یک روش کارامد اجرا شده و با استفاده از خازن های ورودی و معکوس کننده CMOS همراه می باشد. این نوع مزایای همچون مصرف کم و درجه بالای از نظم و سادگی بهمراه دارد. 8 نوع از این یک بیتی ها به طور کامل نشان داده شده و توسط HSPICE شبیه سازی شده که در مقدار 18/0 میکرو متر در فناوری COMS در ولتاژهای 2/42  ولت و 8/0 ولت می باشد. اگر چه مصرف با توان کم جزء اهداف طرح ما می باشد شبیه سازی نشان می دهد که بهبود مناسبی از لحاظ توان مصرف وهمچنین PDPبوجود آمده

کلمات کلیدی :سلول های کامل – گیت های حداقلی – توان پایین – کارایی بالا – توان تاخیر درر خروجی


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 13:31
fsh

عنوان انگلیسی مقاله: Applying national survey results for strategic planning  and program
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله استفاده از نتایج تحقیق ملی برای برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه : برنامه ملی آموزش دیابت
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

چکیده :

از آنجا که در سال 1970 دولت فدرال  برنامه های اصلی آموزش ملی رابه منظور کاهش باربیماری های مزمن در ایالات متحده را شروع کرد. چند سال می گذرد این برنامه مدیریت پیشگیری و ارتباط بیماری با اطلاعات حیاتی برای عموم مردم و کسانی که تحت تاثیر این بیماری بودند و ارائه مراقبت های بهداشتی می باشد. برنامه ملی آموزش دیابت NDEP)) برنامه فدرال پیشرو در رابطه با دیابت با حمایت مالی موسسه مالی بهداشت NIH)) و مرکز کنترل پیت گری درمان CPC)) از داده های کمی اولیه و ثانویه استفاده کرده و مخاطبان را به راهنمایی جهت برنامه ریزی و ارزیابی سوق داده است. از سال 2006 NDEP شکافی در منابع داده های موجود را توسط انجام بررسی های مبتنی بر جمعیت  خود با بررسی NNDP پرنمودNNDP هر دو الی 3 سال انجام می شد. و آهنگ تغییرات در دانش ، نگرشها و شاخص های کلیدی می رود هدف بوده است . این مقاله توضیح می دهد که چگونه NNDP به عنوان یک جزء کلیدی می تواند در چهار چوب ارزیابی قرار گرفته و چگونه ان نتایج را برای برنامه ریزی استراتژیک و بهبود برنامه بکار می برد. استفاده NDEP ازNNDP نشان می دهد که چگونه یک چهار چوب ارزیابی برنامه ای بوده که شامل بررسی مبتنی بر جمعیت می باشد که می تواند بعنوان یک مدل ارزیابی برای سلامت ها است بکار گرفته شود.

کلمات کلیدی: ارزیابی برنامه ، برنامه ریزی استراتژیکی ، بهبود برنامه ، دیابت، بهداشت ملی


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 13:30
fsh


مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ریسک و بازده

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ریسک و بازدهمقاله انگلیسی با ترجمه فارسی ریسک و بازده(رشته حسابداری,مدیریت)

تعداد صفحات:40
فرمت word(قابل ویرایش)
بخشی از متن:


هنر سرمایه گذاری با ریسک و بازده تعریف می شود. سرمایه گذاری به معنی قبول یک مقدار ریسک به ازای یک بازده مورد انتظار است.برای هر فرد قبل از ورود به بازار سهام این نکته کاملاً مهم است تا انواع مختلف ریسک و مخاطره را شناخته و آنها را اندازه گیری کند.همچنانکه که خواهیم دید برخی از این ریسک و بازده ها دارای تنوع هستند و برخی دیگر به این گونه نیستند.مطمئن شوید که شما آماده پرداخت برای رسیک اضافی هستید.
زمانیکه یک سرمایه گذار یک دارایی را خریداری میکند (سهام ، اوراق قرضه ، یک شرکت ، اثر هنری و غیره ) این داراییها دارای یک بازده مورد انتظار هستند.برخی از سرمایه گذاران این بازده را بر حسب درصد مشخص میکنند در حالیکه دیگران امیدوارند که این بازده به صورت مثبت باشد.
این مقاله مختص تمامی سطوح میباشد
دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 11:51
fsh


مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی پژوهش در عملیات

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی پژوهش در عملیات مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی پژوهش در عملیات (رشته حسابداری,مدیریت)
تعداد صفحات:10
فرمتword(قابل ویرایش)

بخشی از متن:

روش کاربرد،پژوهش کاربردی یا صرفاOR عبارتند از کاربرد الگوهای ریاضی.آمار و الگوریتم به منظور اتخاذ تصمیم مناسب.پژوهش روش کاربرد اغلب برای بررسی نظام های پیچیده جهان واقعی و باهدف ارتقا و بهینه سازی عملکرد صورت می گیرد. می توان OR را شکلی ازریاضیات کاربردی به شمار آورد. فهرست 1 - پژوهش روش کاربرد دریافت 2 - حوزه های کاربرد 3 - جوامع شغلی 4 - منشا و نام 5 - نمونه ها پژوهش روش کاربرد در بافت معمولا اصطلاحات پژوهش روش کاربرد و دانش مدیریت به یک معنی به کار می روند.چنانچه بخواهیم بین این دو اصطلاح تفاوتی قائل شویم می توان گفت که معمولا دانش مدیریت رابطه نزدیکتری با مسائل مدیریت مشاغل دارد.این مقاله مختص تمامی سطوح میباشد
دانلود فایل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 13 April 16 ، 11:45
fsh


6 قالب مذهبی آماده برای میهن بلاگ

6 قالب مذهبی آماده برای میهن بلاگلیست قالب های مذهبی میهن بلاگ

مشخصات:  ورد
1_ قالب عاشورا
2_ امام رضا
3_ محرم
4_ فاطمه زهرا
5_ حضرت مهدی
6_ رمضان



دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 09 April 16 ، 09:26
fsh


طرح توجیهی و کارافرینی مدرسه غیرانتفاعی

طرح توجیهی و کارافرینی مدرسه غیرانتفاعیطرح توجیهی فنی,مالی و اقتصادی مدرسه غبر انتفاعی

تعداد صفحات: 12 صفحه
فرمت:word( قابل ویرایش)

خلاصه طرح
موضوع طرح : مدرسه غیر انتفاعی با ظرفیت پذیرش 200 دانش آموز در سال

محل اجرای طرح : قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور
سرمایه گذاری کـل: 67/479 میلیون ریال
سهم آوردة متقاضی: 67/49 میلیون ریال
سهم تسهیلات: 430 میلیون ریال
دورة بازگشـت سرمایه: 13 ماه
اشتغالزایی : 16 نفر
دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 April 16 ، 08:36
fsh


طرح توجیهی و کارافرینی مهد کودک

طرح توجیهی و کارافرینی مهد کودکطرح توجیهی فنی,مالی و اقتصادی مهد کودک

تعداد صفحات: 12 صفحه
فرمت:word( قابل ویرایش)

خلاصه طرح
موضوع طرح : مهد کودک با ظرفیت پذیرش 75 کودک در سال
محل اجرای طرح : قابل اجرا در کلیه مناطق شهری کشور
سرمایه گذاری کـل: 1/393 میلیون ریال
سهم آوردة متقاضی: 1/43 میلیون ریال
سهم تسهیلات: 350 میلیون ریال
دورة بازگشـت سرمایه: 24 ماه
اشتغالزایی :  7  نفر
دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 April 16 ، 08:35
fsh


طرح توجیهی و کارافرینی بسته بندی میگو

طرح توجیهی و کارافرینی بسته بندی میگوطرح توجیهی فنی,مالی و اقتصادی بسته بندی میگو 
خلاصه طرح

تعداد صفحات: 16 صفحه
فرمت:word( قابل ویرایش)

موضوع طرح : فرآوری و بسته بندی میگو
ظرفیت : 1800 تن در سال
محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر کشور
سرمایه گذاری کـل: 5/2194 میلیون ریال
سهم آوردة متقاضی: 5/224 میلیون ریال
سهم تسهیلات: 1970 میلیون ریال
میزان اشتغالزایی : چهـل و هفـت نفـر
دورة بازگشـت سرمایه: پانزده ماه
دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 08 April 16 ، 08:34
fsh


طرح توجیهی و کارآفرینی آموزشگاه رانندگی

طرح توجیهی و کارآفرینی آموزشگاه رانندگیطرح توجیهی فنی,مالی و اقتصادی اموزشگاه رانندگی

تعداد صفحات: 12 صفحه
فرمت:word( قابل ویرایش)

موضوع طرح : آموزشگاه رانندگی
ظرفیت طرح : 1600 نفر هنرآموز در سال ( ده دستگاه اتومبیل آموزشی )
محل اجرای طرح :  قابل اجرا در مناطق شهری سراسر کشور
سرمایه گذاری کـل: 5/920 میلیون ریال
سهم آوردة متقاضی: 5/10 میلیون ریال
سهم تسهیلات: 820 میلیون ریال
دورة بازگشـت سرمایه: چـهارده ماه
اشتغالزایی : سیزده نفر
دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 07 April 16 ، 07:32
fsh


طرح توجیهی و کارآفرینی آموزشگاه زبان های خارجی

طرح توجیهی و کارآفرینی آموزشگاه زبان های خارجیطرح توجیهی فنی,مالی و اقتصادی اموزشگاه زبان های خارجی


تعداد صفحات: 21 صفحه
فرمت:word( قابل ویرایش)

خلاصه طرح
موضوع طرح : آموزشگاه ساخت گل های مصنوعی ( چینی )
ظرفیت طرح : 600 هنر آموز در سال
محل اجرای طرح :  قابل اجرا در مناطق شهری سراسر کشور
سرمایه گذاری کـل: 291 میلیون ریال
سهم آوردة متقاضی: 31 میلیون ریال
سهم تسهیلات: 260 میلیون ریال
دورة بازگشـت سرمایه: چهارده ماه
اشتغالزایی : هفت نفر
دانلود فایل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ 07 April 16 ، 07:31
fsh