دانلود ترجمه مقاله عوامل موثر بر خرید مارک های تجاری لوکس
عوامل موثر بر خرید مارک های تجاری لوکس
ترجمه مقاله انگلیسی
Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit
Luxury Brands among Indonesian Consumers
عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی:
تعداد صفحات انگلیسی: 9 صفحه
تعداد صفحات ترجمه فارسی: 7 صفحه
دانلود متن انگلیسی
مقدمه:
جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر 2005). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ارائه می نمایند