دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و رقابت پذیری

قیمت:250000ریال

 

موضوع:

بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و رقابت پذیری

     فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده

جدیدترین مطالعات،چالشی بالقوه را بین مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش برای‏ دستیابی به مزیت رقابتی نشان می‏دهد.دراقع،عدم درک مدیریتی از این‏که«چگونه‏ استراتژی را به واقعیت تبدیل کنند(اجرای استراتژی)،به بیانی دیگر چگونه از دانش پردازش‏ شده توسط سازمان حد اکثر استفاده بعمل آید»یکی از بارزترین موانع در کسب مزیت رقابتی‏ می‏باشد و در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری مساله اصلی برای بدست‏آوردن دانش مشتری، درک و عملیاتی ساختن اطلاعات مشتری است.سوال اصلی این پژوهش در خصوص چگونگی‏ بکارگیری ابزار مدیریت دانش برای ایجاد مدلی کارا و اثربخش برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است بگونه‏ای که از طریق آن سازمان به رقابت‏پذیری بادوام دست یابد.لذا در این‏پژوهش یک مدل مفهومی که ترکیبی از مبانی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش می‏ باشد ارایه گردیده است.جهت اعتبارسنجی مدل پیشنهادی،پرسشنامه‏ای طراحی گردید و در بین تعدادی از خبرگان و متخصصین این حوزه توزیع و از روشهای آماری همچون‏ آزمونهای ناپارامتریک،رگرسیون چندگانه و آزمون همبستگی اسپیرمن برای تجزیه و تحلیل‏ داده‏ها استفاده شده است.

کلیدواژه

رضایتمندی مشتری،مدیریت ارتباط با مشتری،مزیت رقابتی،مدیریت دانش،داده‏کاوی

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی