دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

عنوان انگلیسی مقاله: Teleworking: the Inclusive Revolution of electronic
عنوان فارسی مقاله: دورکاری ،انقلاب فراگیر کار الکترونیکی.
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
گرایش به‌ایجاد و توسعه نظام‌های یکپارچه رایانه‌ای که با پیشرفت‌های فنّاوری اطلاعات‌ بوجود آمده زیربنای اصلی تغییرات ساختارهای سازمانی در طول دهه های اخیر می باشد. تغییرات ساختاری نیز منجر به تغییر روش سازماندهی کار حول پردازش اطلاعات و شکل گیری پدیده ای تحت عنوان سازمان مجازی وانجام کار از راه دوردر سازمانها شده است. فرایند پردازش اطلاعات نیز با ریزپردازنده‌های رایانه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توان آن را به مثابه مرکز عملیاتی دانست که توانایی گردآوری، تجزیه و تحلیل، بازیابی و انتقال اطلاعات دریافتی از هر مکان را دارد. در این مقاله موضوع دورکاری مورد بررسی قرار می گیرد. دورکاری و دورکار تعریف می شوند و مزایا، موانع، شرایط و نیازمندی های آن شرح داده می شوند.
کلیدواژه : دورکاری ؛ دورکار ؛ کار از راه دور ؛ مشاغل دورکاری.
مقدمه:
توسعه و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از رایانه، شبکه های ارتباطی، نرم افزارها و سخت افزارهای ارتباطی و اداری و تخصصی و... موجب تحولات عظیمی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی شده است. حال که فناوری اطلاعات و سرعت تغییرات آهنگ شتابانی دارد؛ پس باید برای همگام شدن با شتاب و تغییر، برنامه ریزی کرد. به علت هم گرایی پردازش اطلاعات، ارتباطات راه دور و رسانه های جدید؛  فناوری و برنامه های کاربردی آن، اینک جامعه اطلاعاتی درحال ظهور است.
تحولاتی که فناوری اطلاعات و ارتباطات، درنهادها، سازمان ها و موسسات مختلف ایجاد کرده است، مستقیما بر کار و زندگی شخصی و اجتماعی کارکنان و مردم(جامعه) تاثیر گذاشته است. یکی از این تاثیرات، پیدایش یک الگوهای روش انجام کار مبتنی بر رایانه، به نام دورکاری است. دورکاری ازجمله پیامدهای تحولات وتغییرات عصر اطلاعات بر سازمان ها است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۲ مخالفین ۰ 16/12/03
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی