دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

عنوان انگلیسی مقاله: online reporting accounting in cybersociety
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله گزارش آنلاین متصل و تحت نظر سیستم مرکزی : حسابداری در جامعه الکترونیکی
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

توضیحات :

خلاصه

هدف- این مقاله با هدف معرفی موضوعی خاص آغاز می شود.

طراحی/ اسلوب شناسی/ طریقه- این مقاله تمرکز روی موضوع خاصی را معرفی می کند، ظهور پدیدة گزارش (دهی) آن لاین و موضوعاتی که آن پدیده در ارتباط با حسابداری بوجود می آورد و به صورت خلاصه مشارکت مقالات در آن موضوع را مرور می کند.

یافته ها- یافته های مبتنی بر اینکه مقالات در خصوص این موضوع، درک از نقطه تلاقی و اثرپذیری بین گزارش آن لاین و حسابداری را توسعه می دهد.

اصالت/ ارزش- این مقاله مشارکت های مربوط به موضوع را در موقعیت نامعلومی (مبهمی) قرار می دهد که به موجب آن گزارش آن لاین به صورتی انتقادی، تغییری و زمینه ای به لحاظ واقعیت ها و پتانسیل ها، فهمیده می شود.

کلمات کلیدی- عملیاتهای آن لاین، اینترنت، وب جهانی، اطلاعات حسابداری، تحقیقات.

نوع مقاله- مرور کلّی

ظهور وب به عنوان یک منبع اطلاعاتی و به عنوان یک وسیله ارتباطی، به صورت گسترده ای به عنوان یک پدیدة کلیدی در زمان ما، شناخته شده است. وب نمونة مشهودی از جهانی سازی و ظهور صرفه جویی های همراه با معرفت (آگاهی) است (هلال وتِیلُر ۱۹۹۹؛ لِیمر ولارین، ۱۹۹۹). هلال وتیلُر (۱۹۹۹)، تأکید می کنند که زمینة اقتصادی و اجتماعی جهانی چقدر در حال متفاوت شدن است- و تهدیدات و فرصتهایی که این تحول عرضه می کند- در نتیجة آنچه آنها در عین حالی که یکی شدن “جهان” در یک بازار جهانی به واسطة وجوه امری دانش، تحت تأثیر قرار می گیرد”، می بینند. (هلال وتیلر ۱۹۹۹، صفحه ۶۳). از نظر این مؤلّفین این تغییرات یک انقلاب اطلاعاتی را که ایجاد کنندة سیستم های جدید اقتصاد سیاسی است، تشکیل می دهند. آنها استدلال می کنند، توانایی ما جهت “کنترل اطلاعات” که “بصورت غیردقیق در یک عامل یک میلیونی ضرب شده” در دهه های اخیر از قرن گذشته در جریان بوده است تا به واسطه ضرب در یک میلیون تای دیگر زودتر از زمان معمول، افزایش یابد. (هلال و تیلر ۱۹۹۹ صفحه ۶۳). در ارتباط با نکته ذکر شده، آنها بر این عقیده اند که: “در چند کلمه، یک پایة تکنولوژیکی، خِبرده تر برای مسائل اقتصادی در حال ساخته شدن است که بر فشارهای قبلی ما فائق می آید” در عین حال این (پایه تکنولوژیکی)” نوعی از فعالیت های به یک اندازه مشکل را در ارتباط با ابعاد سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی ارائه می کند” (هلال وتیلر ۱۹۹۹، صفحه ۶۴).


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/12/02
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی