دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

عنوان انگلیسی مقاله: Opportunity Recognition as Pattern Recognition: How Entrepreneurs “Connect the Dots” to Identify New Business Opportunities
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فرصت به عنوان تشخیص الگو: چگونه کارآفرینان "با مرتبط کردن سرنخ ها" فرصت های کسب و کار جدید را شناسایی می کنند.
دسته: کار آفرینی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چگونه کارآفرینان فرصت های سرمایه گذاری های جدید کسب و کار را شناسایی  می کنند؟ یک احتمال، که به وسیله پژوهش در زمینه شناخت انسان پیشنهاد شده ، این است که این افراد با استفاده از چارچوب های شناختی که از طریق تجربه به دست آورده اند به درک ارتباط بین رویدادهای به ظاهر نامرتبط و یا روند های  موجود در جهان می پردازند. به عبارت دیگر، آنها با استفاده از چارچوب های شناختی و " با مرتبط کردن سرنخ ها " بین تغییرات در فن آوری، جمعیتی، بازار، سیاست های دولت، و عوامل دیگراین فرصت ها را تحت تصرف خود در می آورند. این الگوها که آنها را در درک این رویدادها یا روند ها کمک می کند ،ایده هایی برای محصولات یا خدمات جدید، که می تواند به طور بالقوه به عنوان پایه ای برای سرمایه گذاری های جدید باشد را پیشنهاد می دهد. این الگوی چشم انداز شناخت در شناسایی فرصت از چندین جنبه مفید است: اول، به یکپارچه کردن سه فاکتور یک چارچوب اساسی نقش مهمی را در شناخت فرصت ها بازی می کنند:   درگیر شدن در جستجویی فعال  برای فرصت ها ؛ هوشیاری نسبت به فرصت ها  و دانش قبلی از صنعت یا بازار. علاوه بر این،کمک به توضیح نحوه روابط متقابل این عوامل نیز می کند. به عنوان مثال، این واقعیت که جستجو فعالانه ممکن است زمانی که هوشیاری بسیار بالا است احتیاج نباشد. دوم، به رسمیت شناختن الگوی چشم انداز کمک می کند به درک این موضوع که چرا برخی از افراد، اما نه همه، قادر به شناسایی فرصت های خاص می باشند. سوم، چارچوب الگوی تشخیص روش های خاص که در آن کارآفرینان می توانند جهت شناخت بهتر فرصت ها آموزش داده شوند را نشان می دهد. جهت گیری های آینده برای پژوهش در زمینه تشخیص الگوی چشم انداز و پیامدهای عملی آن برای تحصیلات کارآفرینی مورد بررسی قرار می گیرد.
"اعمال ما نیز مانند جذر و مد هستند ، اگر انسان به مد توجه کند ، به سوی نیکبختی خواهد شتافت ، اما اگر انسان از آن غفلت کند ، تمامی سفر زندگی به صورت مضیقه و پرتگاهی دشوار درخواهد آمد" (شکسپیر)

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/11/30
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی