دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید


امید به زندگی فعال و تغییر اساسی در سلامتی

قیمت:150000ریال

 

 

 

موضوع :

ترجمه مقاله امید به زندگی فعال و تغییر اساسی در سلامتی

  فرمت فایل: word (قابل ویرایش)

 

خلاصه

برخلاف موفقیت های چشمگیر در زمینه بهبود سلامتی انسان، مطالعات مختلفی در غرب انجام شده است که نشان می دهد تمید به زندگی طولانی به معنای زندگی سالم تر نیست. بیشتر مردم بیمار کسانی هستند که از مرگ زودرس نجات یافته اند و در حال سپری کردن بقیه عمرشان با خطرات بیشتری مانند شرایط مزمن هستند که منجر به بیماری های مختلف و برخی ناتوانی ها در سنین بالا می شود. بنابراین عم طولانی ممکن است به عنوان افزایش تعداد و درصد مردم مسن تر تلقی شود که دارای ناتوانی هایی هستند و نیازمند به مراقبت های طولانی مدت و رسیدگی پزشکی پر هزینه هستند.

مقدمه

در فیلیپین که سن مشخص  کهن سالی هرگز آغاز نمی شود، مفهوم ALE نسبتا جدید می باشد. به مقدار کمی سطح ALE شناخته شده است. با واضحیت و آشکاری کمی تقاوت های میان اجتماع و اقتصاد و آمار نفوس و گسترش آن ها وجود دارد. چگونه ALE با سن، جنس، تحصیل و محل زندگی می تواند مرتبط باشد؟ آیا زنان شانس زندگی بیشتری نسبت به شرایط زندگی بهتر را دارند؟ اثر پیشرفت تحصیلی بر کیفیت زندگی چه می تواند باشد؟ این مطالعه برای بیان اطلاعاتی درباره ارزیابی وضعیت های سلامتی در افراد بالای 50 سال فیلیپینی است. ابتدا، ما یک تخمین و ارزیابی پایه ای از ALE آن ها را و گسترشی که این افراد می توانند بر حسب جنس داشته باشند را آزمایش و بررسی می کنیم. سپس با استفاده از داده های جمع آوری شده مربوط به افراد مسن فیلیپینی ما الگوهایی را آزمایش می کنیم و تغییرات در تابع سلامت را برای بیش از چهر سال تعیین می کنیم. سرانجام ما فرق ممکن را در ALE توسط زیر گروه هایی از جمعیت براساس نتایج روش جدولی مربوط به چند وضعیت بودن زندگی نشان می دهیم.

پروژه کارشناسی ارشد

فایل محتوای:

  1. اصل مقاله لاتین  
  2. متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی و قابل ویرایش 11 صفحه


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/06/25
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی