دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

دانشگاه تا کار

ارائه دهنده مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت، نمونه سوالات استخدامی در تمامی رشته ها و در مقاطع مختلف

ارائه دهنده انواع مقاله، پایان نامه، پروپوزال، پاورپوینت
نمونه سوال استخدامی، داستان برای کودکان و...
هرآنچه که نیاز دارید

عنوان انگلیسی مقاله: Experimental and Theoretical Analysis of Vacuum Circuit Breaker Prestrike Effect on a Transformer
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تئوری و تجربی اثر پیش جرقه بریکر خلاء بر روی ترانسفورماتور
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کار ارائه شده در این مقاله ، بررسی اثر پیش جرقه (Prestrike) بریکر خلاء که در طی برقدار کردن ترانسفورماتور توزیع رخ می دهد است. یک مدار آزمایشی تجربی که شامل یک ترانسفورماتور تغذیه، یک بریکر خلاء (VCB) ، یک کابل و یک ترانسفورماتور آزمایش (ترانسفورماتور تست) است، ساخته می شود و پیش جرقه های VCB ، ثبت می شوند. ترانس تست ، یک پیش طرح و نمونه آزمایشی ترانس توزیع با نقاط اندازه گیری نصب شده در طول سیم پیچی های ترانس در هر فاز است. نوسانات ولتاژ در طول سیم پیچی ها و ترمینالهای ترانس اندازه گیری می شوند. ترانس با استفاده از پارامترهای  Lumped استخراج شده از معادلات تلگرافر به فرم گسسته مدلسازی می شود. نوسانات ولتاژ در طی سوئیچ زنی در حال بهره برداری، با و بدون یک کابل نصب شده بین VCB و ترانس ضبط و محاسبه می شود. ولتاژ های محاسبه شده مطابقت خوبی با ولتاژهای اندازه گیری شده را نشان می دهند. روش توصیف شده می تواند توسط سازندگان ترانس،  برای ارزیابی و تخمین زدن شکل موجهای ولتاژ در طی سوئیچ زنی یا صاعقه برای ارائه اطلاعات مفید جهت مطالعات هماهنگی عایقی و جهت بررسی اثرات رزونانس (تشدید) در سیم پیچی های ترانس، استفاده شود. 
1- مقدمه 
مشهور است که در طی کلیدزنی بارهای سنگین القایی نظیر ترانس ها و موتورها ، تحت شرایط خاصی، جرقه های مجدد چندتایی (multiple restrikes) در بریکر می تواند رخ دهد. جرقه های مجدد چندتایی ، اضافه ولتاژهای سریع می باشند که در طول کابل پیش می روند و به ترانس یا ترمینالهای موتور می رسند. به علت امپدانس های مختلف اضافه ولتاژ ها در ترمینال ها ، یک انعکاس (بازتاب) و جذب موج رخ می دهد. نوسانات ولتاژ که به سمت سیم پیچی ها پیش می روند بطور پیوسته بر روی موج های جدید اضافه ولتاژها قرار می گیرند. بنابراین، شکل موج های ولتاژ در طول سیم پیچی ترانس در یک بازه زمانی معین می تواند دامنه و نرخ افزایش خیلی متفاوتی داشته باشد. نوساناتشان شامل یک محدوده پهنای فرکانسی است که می تواند از یک کیلو هرتز تا چند مگا هرتز باشد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

موافقین ۰ مخالفین ۰ 16/01/19
fsh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی